Profesjonalny recepcjonista hotelowy - szkolenie online i stacjonarne
Sercem i miejscem pierwszego kontaktu każdego hotelu jest recepcja. To profesjonalne podejście do gościa hotelowego przez recepcjonistę, stanowi główny wyznacznik jakości obsługi. Warto więc zadbać by ten element strategiczny na mapie funkcjonowania hotelu nie był punktem zapalnym.
To tu zaczyna się i kończy wizyta gościa w hotelu. Wygląd, ubiór, sposób wysławiania się, obsługa rezerwacji, umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych czy korespondencji e-mailowej przez recepcjonistkę, niejednokrotnie wpływają na podjętą decyzję o skorzystaniu z usług hotelu. Innymi słowy jest to pozytywne kreowanie wizerunku firmy przez osobę pracującą na recepcji.
Cele szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi recepcji w hotelu
Szkolenie dla pracowników recepcji pomoże podnieść kwalifikacje z zakresu tworzenia dokumentacji, obsługi rezerwacji oraz pozwoli lepiej wypełniać obowiązki recepcjonisty. Kurs dla recepcjonistów wpłynie na jakość obsługi klientów hotelowych poprzez:
- Wypracowanie przez recepcjonistę postawy wspierającej gościa hotelowego
- Zrozumienie różnic wynikających z kultur narodowych i umiejętne komunikowanie się z uwzględnieniem tych różnic przez pracownika recepcji
- Zapoznanie się z zasadami efektywnej komunikacji, opartej na wzajemnym porozumieniu z gościem hotelowym
- Zapoznanie się z barierami komunikacyjnymi oraz sposobami ich przezwyciężania w kontaktach z klientami hotelu
- Rozwinięcie umiejętności indywidualnego podejścia do każdego gościa
- Asertywne rozwiązywanie trudnych sytuacji spotykanych w hotelarstwie
- Zdobycie wiedzy i umiejętności w procesie rozpoznawania potrzeb i oczekiwań gości hotelowych
- Zapoznanie się z typologią gościa hotelu oraz nabycie umiejętność doboru narzędzi wspierających komunikację z nim oraz wzajemne zrozumienie
- Umiejętność słuchania i używania języka korzyści podczas kontaktu z gośćmi na recepcji
- Właściwą organizację pracy na recepcji hotelowej
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu dla recepcjonistów hotelowych?
- Przyswojenie profesjonalnej wiedzy hotelarskiej i sprawdzenie jej znajomości w praktyce
- Podniesienie jakości świadczonych przez siebie usług w zakresie obsługi gościa hotelowego i grup zorganizowanych
- Nabycie większej pewności siebie w prowadzonych działaniach na recepcji hotelu
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze gości hotelowych
Odpowiednio przygotowany, profesjonalny personel recepcyjny, który potrafi sprostać potrzebom i oczekiwaniom gości stanowi wizytówkę każdego hotelu.
Dla kogo polecamy szkolenie z zarządzania recepcja hotelową?
- pracowników recepcji hotelowej
- menedżerów recepcji
- właścicieli hoteli i pensjonatów
Szkolenie w trybie online?
Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia dla recepcjonistów hotelowych w systemie nauki zdalnej.
► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.