Korzyści dla Uczestników:

  •  zapoznanie się z sytuacją konsumenta i przedsiębiorcy, jako stronami umów,
  •  poznanie najważniejszych zagadnień dotyczących umów sprzedaży tradycyjnej i poza     lokalem      przedsiębiorstwa,
  •  zapoznanie się ze zmianami zachodzącymi w zakresie reklamacji,
  •  nabycie wiedzy z zakresu zastosowania w praktyce niedozwolonych klauzul umownych,
  •  uzyskanie informacji na temat najważniejszych stanowisk Prezesa UOKiK na temat  stosowania niedozwolonych klauzul umownych.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

    Kwestie wprowadzające:

  •     Omówienie regulacji prawnych odnoszących się do omawianej tematyki.
  •     Różnorodność rozumienia pojęcia przedsiębiorcy w regulacjach prawa cywilnego,gospodarczego oraz ustawach szczególnych.
  •     Konsument, jako strona umowy. Definicje, ograniczenia.
  •     Pozycja przedsiębiorcy w zawieraniu umowy.
  •     Pozycja konsumenta w zawieraniu umowy z przedsiębiorcą.

 

  •     Ogólna uregulowania przy zawieraniu umów z konsumentami w tym najnowsze zmiany w reklamacjach.
  •     Umowy i ich rodzaje.
  •     Obowiązki związane ze sprzedażą towaru
  •     Obowiązki przedsiębiorcy przy sprzedaży tradycyjnej
  •     Sprzedaż na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa.
  •     Rękojmia w prawach konsumenta i prawach przedsiębiorcy.
  •     Zmiany w reklamacjach po nowelizacji.
  1.     Obowiązki klienta przy reklamacji - zmiana sytuacji sprzedawcy
  2.     Żądania w trakcie reklamacji
  3.     Postępowanie reklamacyjne, terminy,
  4.     Klauzule niedozwolone w umowach.
  5.     Prawidłowe formułowanie klauzul umownych w umowach zawieranych z konsumentem.
  6.     Skutki stosowania niedozwolonych klauzul umownych w praktyce.
  7.     Rejestr klauzul niedozwolonych prowadzony przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  8.     W jaki sposób zwalczać niedozwolone klauzule.
  9.     Decyzje Prezesa UOKiK wydawane w związku ze stosowaniem niedozwolonych klauzul  umownych.
  10.     Nieuczciwe praktyki rynkowe w świetle ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.

    Polubowne rozwiązywanie sporów.

    Ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich

    Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich- nowe obowiązki przedsiębiorców

 

 

Metody szkoleniowe:

  •     wykład,
  •     przedstawienie najważniejszego orzecznictwa,
  •     odpowiedzi na pytania uczestników,
  •     praktyczne przykłady.