Doskonalenie umiejętności menedżerskich - szkolenie online i stacjonarne

 

Korzyści dla Uczestników:

  • Udoskonalenie umiejętności motywowania pracowników do działania
  • Wykształcenie nawyków potrzebnych do efektywnej komunikacji zadaniowej
  • Poznanie zasad udzielania informacji zwrotnej
  • Nabycie wiedzy potrzebnej do delegowania zadań i uprawnień
  • Zrozumienie znaczenia odpowiedniego doboru stylu kierowania ludźmi ze względu na etap rozwoju grupy i poszczególnych jej członków




     

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z umiejętności menedżerskich w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.

 


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Doskonalenie umiejętności menedżerskich - program szkolenia online i stacjonarnego

MODUŁ I. ASERTYWNA POSTAWA W KOMUNIKACJI

  1. Postawa asertywna
  2. Sztuka mówienia NIE
  3. Jak skutecznie skierować prośbę
  4. Sztuka prowadzenia sporów

 

MODUŁ II. DELEGOWANIE

  1. Skuteczne delegowanie
  2. Jakie zadania warto delegować ?  
  3. Powody, które uniemożliwiają delegowanie
  4. Powody, które ułatwiają delegowanie

 

MODUŁ III. ZASADY SKUTECZNEJ ARGUMENTACJI

  1. Zasada Przekonaj się sam
  2. Konsekwencja
  3. Dobry przykład
  4. Argumenty a kontrargumenty

 

MODUŁ IV. KONFLIKT W ZESPOLE

  1. Przyczyny powstawania konfliktów
  2. Obiekcje i zastrzeżenia pracowników
  3. Postawa wobec sytuacji konfliktowych
  4. Jak nie dopuścić do eskalacji?
  5. Sztuka rozwiązywania sytuacji konfliktowych

 

MODUŁ V. MOTYWOWANIE

  1. Teorie motywacji
  • Potrzeby i motywy współpracowników
  • Automotywacja w praktyce
  • Osiągnięcia
  • Siła
  • Przynależność
  • Teoria Hercberga
     

MODUŁ VI. ETAPY ROZWOJU PRACOWNIKA

  1. Zasady uczenia się dorosłych
  2. Podstawy coachingu
  3. Model GROW w coachingu
  4. Poziomy kompetencji pracownika
  5. Role instruktora, kierownika, coacha

 

MODUŁ VII. NARZĘDZIA PRACY KIEROWNIKA

  1. Zebrania
  2. Expose
  3. Rozmowa oceniająca
  4. Rozmowa rozwojowa
  5. Rekrutacja
  6. Konstruktywna krytyka
  7. Zwolnienia

 

MODUŁ VIII. NARZĘDZIA PRACY KIEROWNICZEJ
 

MODUŁ IX. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

  1. Mapa drogowa
  2. Bilans dobrych praktyk

Metody wykorzystywane podczas szkolenia z umiejętności menedżerskich:

  •  
  • Zadania indywidualne
  • Dyskusja moderowana
  • Ćwiczenia zespołowe
  • Wnioski zespołowe
  • Mini wykład trenera
  • Wspólna analiza i omówienie wniosków