PRAKTYCZNE 2-DNIOWE WARSZTATY Z ZAKRESU TECHNIK SKUTECZNYCH NEGOCJACJI, BUDOWANIA WŁAŚCIWYCH RELACJI I METOD RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI I TRUDNYMI SYTUACJAMI


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

I. DZIEŃ DOBRY…

Moduł 1 – wprowadzenie do negocjacji
II. IDEALNY NEGOCJATOR TO… , A NAJGORSZY…
III. „Czy on naprawdę nie rozumie, o co chodzi?!” - PRAKTYCZNE SPOJRZENIE NA PROCES KOMUNIKACJI I ZNACZENIE PERCEPCJI PODCZAS PROWADZENIA NEGOCJACJI
IV. „Niepowodzenie w przygotowaniach to przygotowanie niepowodzenia” – DOBRE I NIEZBĘDNE RADY O TYM JAK WŁAŚCIWIE PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO KAŻDYCH NEGOCJACJI
V. „Nie powinienem tak łatwo ustępować, ale on grał tak twardo!” – WNIKLIWE SPOJRZENIE NA RODZAJE NEGOCJACJI I GŁÓWNE ZASADY NIMI RZĄDZĄCE ORAZ AUTOANALIZA WŁASNYCH ZACHOWAŃ W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH

Moduł 2 – rozpoczynamy negocjacje
VI. „Dzień dobry…” – KRÓTKIE I KONKRETNE INFORMACJE O TYM, JAK WŁAŚCIWIE ROZPOCZYNAĆ KAŻDE SPOTKANIE
VII. „Gdybym wiedział, w jakiej sytuacji jest druga strona, to poprowadziłbym negocjacje inaczej…” – JAK SKUTECZNIE ZADAWAĆ WŁAŚCIWE PYTANIA I ZDOBYWAĆ PRZEWAGĘ W NEGOCJACJACH

Moduł 3 – prowadzimy negocjacje
VIII. „Dlaczego dotąd mówiłem w taki sposób?” – JAK ROZMAWIAĆ, BY OSIĄGAĆ ZAMIERZONE CELE: NAJWAŻNIEJSZE ZASADY I TECHNIKI SŁOWNE
IX. „Jestem z siebie zadowolony!” – O TYM, CZYM JEST ASERTYWNA POSTAWA I JAK JĄ ZACHOWYWAĆ W KAŻDEJ SYTUACJI
X. „Wreszcie już wiem, co oddzielać, na czym się koncentrować, co tworzyć i co stosować” – PRAKTYCZNE, OPARTE NA STUDIACH PRZYPADKÓW I SYMULACJACH, WARSZTATY Z ZAKRESU 4 KLUCZOWYCH ZASAD PROWADZENIA SKUTECZNYCH NEGOCJACJI
XI. „Już więcej nie dam się zmanipulować!” – CZYLI JAK BRONIĆ SIĘ PRZED MANIPULACJĄ I ETYCZNIE STOSOWAĆ ZASADY WYWIERANIA WPŁYWU NA INNYCH
XII. „On jest przerażony, to po nim widać! Teraz już wiem czy blefuje!” - JAK WŁAŚCIWIE CZYTAĆ I INTERPRETOWAĆ MOWĘ CIAŁA PODCZAS SPOTKAŃ NEGOCJACYJNYCH. PRAKTYCZNE WARSZTATY Z WYKORZYSTANIEM KAMERY VIDEO POŁĄCZONE Z DOSKONALENIEM UMIEJĘTNOŚCI PREZENTOWANIA WŁASNYCH PRODUKTÓW I USŁUG
XIII. „Oni się ciągle czepiają i cały czas tylko kasa i cena, kasa i cena…” – PRAKTYCZNE SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z TRUDNYMI KLIENTAMI I KONKRETNE ODPOWIEDZI NA ZASTRZEŻENIA, TAKŻE DOTYCZĄCE CEN

Moduł 4 – kończymy negocjacje
XIV. „Teraz już wiem, czego unikać!” – NAJPOWSZECHNIEJSZE BŁĘDY NEGOCJATORÓW I PRAKTYCZNE SPOSOBY ICH UNIKANIA.
XV. PODSUMOWANIE

Szkolenie oparte jest o autorski projekt prowadzenia warsztatów, które cechują się dużą intensywnością, interaktywnym charakterem i nieustanną pracą nad zbudowaniem długotrwałej inspiracji do wykorzystywania w życiu zawodowym poznanych na szkoleniu zasad i technik. Zajęcia realizowane są zgodnie z zasadą 80% czasu dla ćwiczeń i doświadczeń, 20% czasu dla teorii.

Podczas warsztatów dominują:

  • dyskusje i burze mózgów wywoływane licznymi przykładami, w tym wieloma studiami przypadków z doświadczenia zawodowego trenera prowadzącego warsztaty
* ćwiczenia i symulacje doskonalące umiejętności sprzedażowe, w tym zajęcia z wykorzystaniem kamery video

Przeczytaj więcej na: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-zamkniete/skuteczna-sprzedaz.html
* ćwiczenia i symulacje doskonalące umiejętności sprzedażowe, w tym zajęcia z wykorzystaniem kamery video

Przeczytaj więcej na: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-zamkniete/skuteczna-sprzedaz.html
* ćwiczenia i symulacje doskonalące umiejętności sprzedażowe, w tym zajęcia z wykorzystaniem kamery video * testy i zadania pozwalające na zdiagnozowanie osobistych mocnych i słabszych stron.

Przeczytaj więcej na: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-zamkniete/skuteczna-sprzedaz.html