Trener, coach ACC ICF, menedżer z wieloletnim doświadczeniem związanym z obsługą klientów.
Trener, coach ACC ICF, menedżer z wieloletnim doświadczeniem związanym z obsługą klientów.
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu obsługi klienta oraz szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste.
Absolwentka studiów podyplomowych Psychologia w Biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Szkoły Trenerów i Menedżerów Projektów Szkoleniowych Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Public Relations Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. J. Tischnera w Krakowie.
Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich. Jako osoba nadzorująca procesy rozwojowe pracowników posiada również umiejętności związane z rekrutacją i motywacją pracowników.
Realizuje szkolenia dotyczące m. in. obsługi klienta, komunikacji w relacji z klientami oraz z zakresu rozwoju osobistego. Preferuje pracę w formie warsztatów, angażującą uczestników do samodzielnej nauki poprzez doświadczenie.
Szczególną wagę podczas szkoleń przykłada do procesu grupowego. Podczas warsztatów często wykorzystuje narzędzia coachingowe, dające uczestnikom szansę na jeszcze głębsze poznanie własnych zasobów i możliwości.
Prowadziła szkolenia dla administracji publicznej- m.in. dla ARiMR Rzeszów, WKU Radom, Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna w Olkuszu; Cognity Praktyczne, Skuteczne Szkolenia i Konsultacje, Hotel Boss Łódź oraz dla branży wydawniczej, finansowej, FMCG i telekomunikacyjnej.