Cele i korzyści szkolenia 

  1. Poznanie wymogów w zakresie zarządzania finansami Uczelni
  2. Poznanie praktycznych zasad wykorzystania rachunkowości  do zarządzania Szkołą Wyższą
  3. Zrozumienie prawideł rządzących finansami Uczelni


Profil uczestnika

Osoby zarządzające różnymi obszarami w  wyższych uczelniach.




 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z rachunkowości i finansów uczelni wyższej  w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Dodatek do szkolenia!

Podaruj swoim pracownikom narzędzie do rozwoju osobistego. WDZIĘCZNOPIS


Wdzięcznopis – dziennik wdzięczności i sukcesów!


Co to jest Wdzięcznopis?

Łatwa droga do wielkich zmian. Niesamowicie skuteczna metoda do zmiany życia na lepsze - potwierdzona naukowo.


Jak to działa?

  • Kiedy wyrażamy wdzięczność, nasz mózg uwalnia dopaminę i serotoninę – dwa kluczowe neuroprzekaźniki odpowiedzialne za dobry nastrój.
  • To one sprawiają, że ,,czujemy się dobrze’’, jesteśmy  motywowani i zadowoleni z siebie.
  • Im częściej praktykujemy wdzięczność, tym bardziej  zmieniamy strukturę chemiczną naszego mózgu i dosłownie programujemy nasz umysł na szczęście.

Prowadząc Wdzięcznopis uczymy się patrzeć na życie w inny, lepszy sposób.


Cena: 69,99 PLN netto za sztukę


W zestawie: dziennik + planer z wyzwaniem „66 dni praktyki wdzięczności”
 


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►


 

  1. Obowiązujące (podstawowe) akty prawne w zakresie gospodarowania zasobami uczelni.
  2. Obowiązujące (podstawowe) akty prawne warunkujące realizację zadań uczelni.
  3. Nadzór nad uczelnią wyższą w kontekście rachunkowości i finansów
  4. Plan rzeczowo-finansowy w szkole wyższej
  5. Sprawozdawczość finansowa szkoły wyższej – istota i elementy
  6. Odpowiedzialność podmiotowa za finanse Uczelni
  7. Obieg pieniądza na Uczelni (dotacje, koszty, wydatki, przychody)
  8. Pozyskiwanie środków finansowych dla Uczelni
  9. Finansowanie poszczególnych rodzajów działalności Uczelni
  10.  Analiza rentowności poszczególnych działań
  11. Kontrola zarządcza jako narzędzie zarządzania finansami Uczelni  
  12. Zarządzanie majątkiem Szkoły Wyższej
  13. Procedury rozliczania odpowiedzialności majątkowej za powierzone mienie
  14. Naruszenie dyscypliny finansów publicznych  w Szkole Wyższej

Forma zajęć:

Szkolenie ma charakter wykładu urozmaiconego ćwiczeniami.