Forum HR | 2016-09-12

 

Digitalizacja HR – to zasadniczy trend w 2016 r., z którym managerowie i zespoły HR  muszą się liczyć,
jeżeli chcą dotrzymać kroku biznesowi. Oczywiście nie jedyny. 
Liczne wyzwania, stojące obecnie przed branżą, warunkują proces rozwoju HR na najbliższe lata.

Zapraszamy  specjalistów i managerów działów personalnych z Polski południowej,
zarówno z międzynarodowych korporacji, jak i polskich firm.
 Podczas Forum eksperci podzielą sie z Państwem najnowszą wiedzą,
swoimi doświadczeniami i dobrymi praktykami.
 
 

PROGRAM FORUM:

I. TRENDY W EMPLOYER BRANDINGU.

Prelegent: EWA GADOMSKA

Strategii budowania wizerunku jest co najmniej tyle ile firm na rynku.
Istnieje jednak kilka obszarów, które należy uwzględnić przy planowaniu działań employer brandingowych, bez względu na to w jakiej działa się branży.
Zapraszamy na prezentację praktycznych narzędzi employer branding, zarówno z grupy online, jak i offline, skutecznych i sprawdzonych możliwości działania w tym obszarze.

1. Marka pracodawcy - założenia.
2. Trendy w employer brandingu.
3. Storytelling w employer brandingu - wdróż od razu.
4. Rozwiązania praktyczne - przykłady działań.


II. REKRUTACJA 4.0 – REKRUTACJA MOBILNA I GRYWALIZACJA JAKO NOWE TRENDY W REKRUTACJI.

Prelegent: AGNIESZKA OLEJNIK

Powiemy o tym, jak skutecznie łączyć tradycyjne metody rekrutacji z nowymi trendami, takimi jak rekrutacja 3.0 (mobilna) i rekrutacja 4.0 (social media + grywalizacja).
Odkryjemy nowe, kreatywne możliwości zastosowania grywalizacji w procesie rekrutacji kandydatów i zaprezentujemy ciekawe przykłady wdrożenia grywalizacji w różnych firmach


1. Co to jest rekrutacja generacji 4.0?
2. Innowacje dla HR-owców – zalety rekrutacji mobilnej, wykorzystanie mediów społecznościowych
3. Grywalizacja – nowy trend w rekrutacji kandydatów
- idea grywalizacji – jak czerpać inspiracje w rekrutacji korzystając z mechanizmów gier
4. 5 nieszablonowych pomysłów na rekrutację
 

III. DIGITAL W HR, CZYLI REWOLUCJA W ZARZĄDZANIU!

Prelegent: MARTA PAWLAK-DOBRZAŃSKA

Digital HR oznacza ogromne zmiany i nowe możliwości w dla HR. Doświadczenia i oczekiwania ludzi, którzy 24 godziny na dobę funkcjonują w digitalowym świecie są przenoszone na inne dziedziny życia, w tym pracę. W jaki sposób HR może na nie odpowiedzieć? Omówimy możliwe reakcje i ich konsekwencje.


IV. GAMIFIKACJA PROCESÓW/KOMUNIKACJI JAKO SPOSÓB NA ZWIĘKSZENIE AKTYWNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA I EFEKTYWNOŚCI W HUMAN RESOURCES.

Prelegent: MICHAŁ DZIEKOŃSKI
 

Skończyły się czasy wysyłania maili komunikujących zmianę do pracowników oraz rozwieszania plakatów na korytarzach biura z informacją
o nowej strategii firmy. Pracownicy oczekują komunikacji, podobnej do tej z którą się stykają po pracy, wchodząc w rolę konsumenta. Podobnie
personel uczestniczący w szkoleniach rozwojowych nie oczekuje prostych ćwiczeń i prelekcji, lecz bardziej angażujących narzędzi.

O tym jak z wykorzystaniem grywalizacji skupić uwagę pracownika na przekazie pracodawcy oraz wciągnąć zespół
w komunikację w procesie zmiany, opowie Michał Dziekoński – założyciel i prezes Business Games Institute.

W wystąpieniu m.in.
• Współczesne wyzwania działów komunikacji wewnętrznej i HR – dlaczego tradycyjne metody przestają działać
• Grywalizacja jako odpowiedź na kryzys zaangażowania pracownika.
• Przykłady zastosowań w obszarze szkoleń, employer branding oraz komunikacji wewnętrznej.


HARMONOGRAM:

9:30-10:00 Rejestracja uczestników
10:15-11:15 prelekcja nr 1
11:15-11:30 przerwa na kawę
11:30-12:30 prelekcja nr 2
12:30-12:45 przerwa na kawę
12:45-13:45 prelekcja nr 3
13:45-14:00 przerwa na kawę
14:00-15:00 prelekcja nr 4
Zakończneie, rozdanie dyplomów

 
 
     

ZAPISY:

Dla członków Małopolskiego Klubu HR - udział bezpłatny
Dla pozostałych zainteresowanych:

- 100 zł +23% VAT / 1 os.* - dla zgłoszeń do 31.08.2016r.
- 290 zł + 23% VAT / 1 os*. - dla zgłoszeń od 01.09.2016r.

* w cenie: przerwa kawowa i poczęstunek


ZAPRASZAMY. LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

 

ZGŁOSZENIA:

 

Justyna Kudelska | Specjalista ds. Organizacji Szkoleń
e-mail: jkudelska@avenhansen.pl, konferencje@avenhansen.pl
tel. kom. 533 305 542 | tel. 12 399 41 69 | fax 12 383 23 45

Anna Korchowiec | Manager ds. Organizacji Szkoleń
e-mail: akorchowiec@avenhansen.pl, konferencje@avenhansen.pl
tel. kom. 533 305 541 | tel. 12 399 41 68 | fax 12 383 23 45