Szkolenia otwarte - sprzedaż i obsługa klienta. Prowadzimy szkolenia dla handlowców, pracowników działu obsługi klienta, telemarketerów i innych osób, których zawód wymaga kontaktu z klientem. Uczymy skutecznych technik sprzedażowych i metod radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Nasze szkolenia otwarte ze sprzedaży i obsługi klienta odbywają się pod okiem ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie i mogących się pochwalić licznymi sukcesami. Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno - Szkoleniowych (MSUES).

 

Tytuł szkolenia
Trener
Miasto
Termin
Cena

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Katowice
2018-11-05 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalny wizerunek przedstawiciela handlowego czyli jak zdobyć klienta nie tylko ofertą handlową?

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2018-11-05
880 Zobacz

PROSPECTING czyli jak skutecznie pozyskać nowych Klientów i rozpocząć skuteczną sprzedaż?

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2018-11-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Wrocław
2018-11-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta. Praktyczne warsztaty z elementami telefonicznego umawiania spotkań.

Wojciech Szewczykowski Poznań
2018-11-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczny przedstawiciel handlowy

Mirosław Plak Kraków
2018-11-19 (2 dni)
1 480 Zobacz

Relacyjna obsługa reklamacji - Jak rozmawiać z Klientem zgłaszającym reklamacje, żeby nawet mimo braku załatwienia sprawy po jego myśli, dalej był naszym zadowolonym Klientem?

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-11-22 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-11-22 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-12-03 (2 dni)
1 480 Zobacz

Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji

Wojciech Szewczykowski Wrocław
2018-12-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji

Ewa Gadomska Katowice
2018-12-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Sprzedaż doskonała - zaawansowane techniki sprzedaży

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-12-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Kraków
2018-12-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Poznań
2018-12-13 (2 dni)
1 480 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-12-20 (2 dni)
1 480 Zobacz

Relacyjna obsługa reklamacji - Jak rozmawiać z Klientem zgłaszającym reklamacje, żeby nawet mimo braku załatwienia sprawy po jego myśli, dalej był naszym zadowolonym Klientem?

Maciej Leszczyński Warszawa
2019-01-03 (2 dni)
1 480 Zobacz

Pozyskiwanie lub rozszerzanie współpracy z kluczowymi/strategicznymi klientami

Maciej Leszczyński Wrocław
2019-01-14 (2 dni)
1 480 Zobacz

Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji

Maciej Leszczyński Łódź
2019-01-21 (2 dni)
1 580 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Warszawa
2019-01-24 (2 dni)
1 480 Zobacz

Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji

Ewa Gadomska Katowice
2019-01-24 (2 dni)
1 480 Zobacz

Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji

Wojciech Szewczykowski Poznań
2019-01-24 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu

Andrzej Zabawa Gdańsk
2019-01-28 (2 dni)
1 480 Zobacz

Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem

Mirosław Plak Kraków
2019-02-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Kraków
2019-03-04 (2 dni)
1 480 Zobacz

Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji

Ewa Gadomska Kraków
2019-03-11 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie

Andrzej Zabawa Gdańsk
2019-03-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczny przedstawiciel handlowy

Mirosław Plak Katowice
2019-03-21 (2 dni)
1 480 Zobacz

Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji

Wojciech Szewczykowski Wrocław
2019-03-21 (2 dni)
1 480 Zobacz

Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji

Maciej Leszczyński Wrocław
2019-03-25 (2 dni)
1 Zobacz

Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji

Maciej Leszczyński Warszawa
2019-03-27 (2 dni)
1 580 Zobacz

Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji

Ewa Gadomska Katowice
2019-04-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu

Andrzej Zabawa Gdańsk
2019-04-11 (2 dni)
1 480 Zobacz

Pozyskiwanie lub rozszerzanie współpracy z kluczowymi/strategicznymi klientami

Maciej Leszczyński Warszawa
2019-04-17 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie

Andrzej Zabawa Gdańsk
2019-05-09 (2 dni)
1 480 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Warszawa
2019-05-13 (2 dni)
1 480 Zobacz

Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji

Ewa Gadomska Kraków
2019-06-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Efektywne negocjacje sprzedażowe - Jak wynegocjować korzystniejsze warunki i nie stracić Klienta?

Maciej Leszczyński Warszawa
2019-06-17 (2 dni)
1 480 Zobacz

Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji

Wojciech Szewczykowski Poznań
2019-06-17 (2 dni)
1 480 Zobacz

Czym są szkolenia otwarte ze sprzedaży i obsługi klienta?

Szkolenia biznesowe ze sprzedaży i obsługi klienta skoncentrowane są na podnoszeniu kompetencji w zakresie komunikacji oraz negocjacji. Uczą budowania relacji jednocześnie profesjonalnej i sprzyjającej zawieraniu transakcji. Dzięki trenerom AVENHANSEN dowiedzą się Państwo, jak radzić sobie z trudnym Klientem oraz jak przekonywać tych niezdecydowanych, prezentując produkt nienachalnie i atrakcyjnie zarazem. Część naszych szkoleń otwartych poświęcona jest telemarketingowi i uczy sztuki komunikacji telefonicznej.

Kiedy wybrać szkolenie otwarte ze sprzedaży i obsługi klienta?

Oferowane przez nas szkolenie pozwala podnieść wyniki sprzedaży i zbudować wizerunek przyciągający potencjalnych Klientów, warto więc skorzystać z niego, aby podnieść wyniki i pozycję przedsiębiorstwa na rynku. Szkolenie biznesowe dedykowane jest zarówno pracownikom małych, średnich, jak i dużych firm - pomaga zaistnieć w określonych branżach oraz udoskonalić dotychczas stosowane techniki sprzedażowe.

Do kogo są skierowane szkolenia otwarte ze sprzedaży i obsługi klienta?

Nasze szkolenia otwarte ze sprzedaży i obsługi klienta spodobają się wszystkim tym, których praca polega na bezpośrednim kontakcie z klientem. Zajęcia z negocjacji i technik sprzedażowych pozwolą uczestnikom stać efektywnymi, odnoszącymi sukcesy zawodowe marketerami, handlowcami czy doradcami. Wiedza przekazywana przez trenerów AVENHANSEN ma charakter praktyczny i przydaje się w wielu dziedzinach życia - umiejętność prowadzenia negocjacji sprzedażowych przekłada się na codzienne obowiązki (rozmowy z kontrahentami, przełożonymi, członkami rodziny), szkolenie w tym zakresie przyda się więc każdemu.

Dlaczego szkolenia otwarte ze sprzedaży i obsługi klienta z AVENHANSEN?

Nasze szkolenia ukierunkowane są na konkretny efekt - podniesienie wyników sprzedażowych naszych Klientów. Przede wszystkim kształcimy umiejętności praktyczne. Wybieramy aktywne, angażujące i atrakcyjne dla uczestników metody: dyskusję, studium przypadku (tzw. case study), ćwiczenia w grupach czy dyskusję moderowaną. Jesteśmy również otwarci na sugestie dotyczące kształtu szkoleń. Przed każdym szkoleniem prosimy również o wypełnienie ankiety, w której przyszli kursanci mogą zgłosić swoje potrzeby i oczekiwania względem zajęć.

W jakich miastach organizujemy szkolenia otwarte ze sprzedaży i obsługi klienta?

Z naszych szkoleń biznesowych w zakresie sprzedaży i obsługi klienta mogą korzystać osoby z całej Polski. Prowadzimy zajęcia w większych miastach takich jak: Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Katowice. Każde z naszych szkoleń jest organizowane w obiektach posiadających odpowiednie zaplecze konferencyjno-techniczne.

Kto przeprowadza szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta?

Szkolenia otwarte ze sprzedaży i obsługi Klienta prowadzą trenerzy o doświadczeniu zarówno sprzedażowym, jak szkoleniowym. To praktycy, którzy przekazują wiedzę opartą na własnych doświadczeniach (w dużej mierze pozytywnych, przynoszących sukcesy, ale także tych, z których sami czerpali naukę).

Co dodatkowo oferujemy dla uczestników szkoleń ze sprzedaży i obsługi klienta?

Dbamy o miłą atmosferę podczas szkoleń oraz regularne przerwy - na kawę lub posiłek (zapewniamy uczestnikom poczęstunek). Na zajęciach losujemy niespodziankę dla jednego z naszych uczestników - rabat w wysokości 50% na dowolne szkolenie AVENHANSEN. Po zakończeniu szkoleń zapewniamy wsparcie merytoryczne trenera przez 30 dni - w tym czasie mogą Państwo skontaktować się z naszym specjalistą i poprosić go o pomoc.

Odbyłem/Odbyłam szkolenie ze sprzedaży i obsługi klienta - co dalej?

Podnoszenie kompetencji komunikacyjnych nie musi ograniczać się do dziedzin takich jak sprzedaż czy obsługa klienta. Nasza firma organizuje szkolenia w zakresie umiejętności osobistych czy te, w których skupia się na kształceniu zdolności oraz podstaw z zakresu komunikacji i negocjacji. Osobom pragnącym zdobyć specjalistyczną wiedzę, polecamy szkolenia z dziedzin takich jak księgowość, finanse, prawo i przepisy.

Poniżej, w trzech boksach znajdują się najważniejsze informacje o organizowanych przez nas szkoleniach otwartych.

Opinie

Regulamin

Informacje o szkoleniach otwartych