Szkolenia otwarte - Sprzedaż i obsługa klienta |

Prowadzimy szkolenia dla handlowców, pracowników działu obsługi klienta, telemarketerów i innych osób, których zawód wymaga kontaktu z klientem. Uczymy skutecznych technik sprzedażowych i metod radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Nasze szkolenia sprzedażowe w formie otwartej odbywają się pod okiem ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie i mogących się pochwalić licznymi sukcesami.

 

Tytuł szkolenia
Trener
Miasto
Termin
Cena

Skuteczne negocjacje handlowe

Andrzej Zabawa Gdańsk
2024-04-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Maciej Leszczyński Warszawa
2024-04-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Narzędzia AI w pracy handlowca

Wojciech Szewczykowski Kraków
2024-04-08 (2 dni)
1 880 Zobacz

Nowoczesny Key Account Management

Maciej Leszczyński Kraków
2024-04-15 (2 dni)
1 880 Zobacz

Merchandising czyli jak bez kosztów podnieść sprzedaż w punkcie detalicznym czy placówce usługowej

Andrzej Zabawa Gdańsk
2024-04-22 (2 dni)
1 580 Zobacz

Buyer Persona. Jak rozpoznać decyzje zakupowe klientów

Wiktoria Czarnecka Kraków
2024-04-25 (2 dni)
1 580 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Zdalna obsługa trudnego klienta

Adrianna Zbińska On-line
2024-04-26
590/690 Zobacz

Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z Klientami

Maciej Leszczyński Warszawa
2024-05-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Kraków
2024-05-16 (2 dni)
1 480 Zobacz

Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta

Andrzej Zabawa Gdańsk
2024-05-20 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Poznań
2024-05-23 (2 dni)
1 580 Zobacz

Nowoczesny Key Account Management

Maciej Leszczyński Warszawa
2024-05-27 (2 dni)
1 880 Zobacz

Blefy i triki w negocjacjach handlowych

Maciej Leszczyński Warszawa
2024-06-03
980 Zobacz

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Maciej Leszczyński Kraków
2024-06-13 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem

Andrzej Zabawa Gdańsk
2024-06-13 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2024-06-24 (2 dni)
1 580 Zobacz

Buyer Persona. Jak rozpoznać decyzje zakupowe klientów

Wiktoria Czarnecka Kraków
2024-06-27 (2 dni)
1 580 Zobacz

Narzędzia AI w pracy handlowca

Wojciech Szewczykowski Warszawa
2024-06-27 (2 dni)
1 880 Zobacz

Skuteczne negocjacje handlowe

Andrzej Zabawa Gdańsk
2024-06-27 (2 dni)
1 480 Zobacz

Merchandising czyli jak bez kosztów podnieść sprzedaż w punkcie detalicznym czy placówce usługowej

Andrzej Zabawa Gdańsk
2024-07-04 (2 dni)
1 580 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Wrocław
2024-07-08 (2 dni)
1 580 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Warszawa
2024-07-11 (2 dni)
1 480 Zobacz

Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z Klientami

Maciej Leszczyński Kraków
2024-07-25 (2 dni)
1 480 Zobacz

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Maciej Leszczyński Warszawa
2024-08-26 (2 dni)
1 480 Zobacz

Nowoczesny Key Account Management

Maciej Leszczyński Kraków
2024-09-02 (2 dni)
1 880 Zobacz

Blefy i triki w negocjacjach handlowych

Maciej Leszczyński Kraków
2024-09-09
980 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Poznań
2024-09-26 (2 dni)
1 580 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Kraków
2024-09-26 (2 dni)
1 480 Zobacz

Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z Klientami

Maciej Leszczyński Warszawa
2024-10-14 (2 dni)
1 480 Zobacz

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Maciej Leszczyński Kraków
2024-10-24 (2 dni)
1 480 Zobacz

Nowoczesny Key Account Management

Maciej Leszczyński Warszawa
2024-11-04 (2 dni)
1 880 Zobacz

Buyer Persona. Jak rozpoznać decyzje zakupowe klientów

Wiktoria Czarnecka Kraków
2024-11-21 (2 dni)
1 580 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Wrocław
2024-11-21 (2 dni)
1 580 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Warszawa
2024-11-21 (2 dni)
1 480 Zobacz

Blefy i triki w negocjacjach handlowych

Maciej Leszczyński Warszawa
2024-12-06
980 Zobacz

Czym są szkolenia otwarte ze sprzedaży i obsługi klienta?

Szkolenia biznesowe ze sprzedaży i obsługi klienta skoncentrowane są na podnoszeniu kompetencji w zakresie komunikacji oraz negocjacji. Uczą budowania relacji i jednocześnie prezentują skuteczne techniki sprzedaży, co sprzyja zawieraniu transakcji. Dzięki trenerom AVENHANSEN dowiedzą się Państwo, jak radzić sobie z trudnym Klientem w procesie sprzedaży oraz jak przekonywać tych niezdecydowanych, prezentując produkt nienachalnie i atrakcyjnie zarazem. Część naszych programów szkoleń otwartych poświęcona jest telemarketingowi i uczy sztuki komunikacji telefonicznej.

Kiedy wybrać szkolenie sprzedażowe otwarte?

Oferowane przez nas szkolenia sprzedażowe otwarte pozwalają podnieść wyniki sprzedaży i zbudować wizerunek przyciągający potencjalnych Klientów. Warto więc skorzystać ze szkolenia dla handlowców, aby podnieść wyniki i pozycję przedsiębiorstwa na rynku. Szkolenie biznesowe dedykowane jest zarówno pracownikom małych, średnich, jak i dużych firm - pomaga zaistnieć w określonych branżach oraz udoskonalić dotychczas stosowane techniki sprzedażowe.

Do kogo są skierowane szkolenia otwarte ze sprzedaży i obsługi klienta?

Nasze szkolenia otwarte ze sprzedaży i obsługi klienta spodobają się wszystkim tym, których praca polega na prowadzeniu spotkań handlowych, pozyskiwaniu nowych klientów i bezpośrednim kontakcie z obecnymi klientami. Zajęcia z negocjacji i technik sprzedażowych umożliwiają uczestnikom stać efektywnymi, odnoszącymi sukcesy zawodowe marketerami, handlowcami czy doradcami. Szkolenia sprzedażowe stacjonarne pozwolą podnieść warsztat przedstawiciela handlowego, wiele korzyści wyniosą z nich menedżerowie sprzedaży oraz osoby na stanowiskach kierowniczych.

Wiedza przekazywana przez trenerów AVENHANSEN ma charakter praktyczny i przydaje się w wielu dziedzinach życia - umiejętność prowadzenia negocjacji sprzedażowych przekłada się na codzienne obowiązki (rozmowy z kontrahentami, przełożonymi, członkami rodziny), z tego względu szkolenie w tym zakresie przyda się każdemu.

Dlaczego szkolenia otwarte ze sprzedaży i obsługi klienta z AVENHANSEN?

Nasze profesjonalne szkolenia sprzedażowe ukierunkowane są na konkretny efekt - podniesienie wyników sprzedażowych naszych Klientów. Przede wszystkim kształcimy umiejętności praktyczne w obszarze sprzedaży B2B i B2C. Ze względu na fakt, że coraz więcej sprzedawców sprzedaje online niezwykle ważne jest opanowanie procesu sprzedaży na odległość. Wybieramy aktywne, angażujące i atrakcyjne dla uczestników metody: dyskusję, studium przypadku (tzw. case study), ćwiczenia w grupach czy dyskusję moderowaną. Jesteśmy również otwarci na sugestie dotyczące kształtu szkoleń. Przed każdym szkoleniem prosimy również o wypełnienie ankiety, w której przyszli kursanci mogą zgłosić swoje potrzeby i oczekiwania względem zajęć oraz mieć wpływ na program szkolenia. Nasze praktyczne warsztaty pozwolą zrozumieć proces sprzedaży oraz zadbać o rozwój handlowców w Twojej firmie.

W jakich miastach organizujemy szkolenia otwarte ze sprzedaży i obsługi klienta?

AVENHANSEN zaprasza na otwarte szkolenia biznesowe w Krakowie i nie tylko. Z naszych szkoleń biznesowych w zakresie sprzedaży i obsługi klienta mogą korzystać osoby z całej Polski. Prowadzimy zajęcia w większych miastach takich jak: Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Katowice. Każde z naszych szkoleń jest organizowane w obiektach posiadających odpowiednie zaplecze konferencyjno-techniczne.

Kto przeprowadza szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta?

Szkolenia otwarte ze sprzedaży i obsługi Klienta prowadzą trenerzy o doświadczeniu zarówno sprzedażowym, jak szkoleniowym. To praktycy, którzy przekazują wiedzę opartą na własnych doświadczeniach (w dużej mierze pozytywnych, przynoszących sukcesy, ale także tych, z których sami czerpali naukę).

Co dodatkowo oferujemy dla uczestników szkoleń ze sprzedaży i obsługi klienta?

Dbamy o miłą atmosferę podczas szkoleń oraz regularne przerwy - na kawę lub posiłek (zapewniamy uczestnikom poczęstunek). Na zajęciach losujemy niespodziankę dla jednego z naszych uczestników - rabat w wysokości 50% na dowolne szkolenie AVENHANSEN. Po zakończeniu szkoleń zapewniamy wsparcie merytoryczne trenera przez 30 dni - w tym czasie mogą Państwo skontaktować się z naszym specjalistą i poprosić go o pomoc.

Odbyłem/Odbyłam szkolenie ze sprzedaży i obsługi klienta - co dalej?

Podnoszenie kompetencji komunikacyjnych nie musi ograniczać się do dziedzin, takich jak techniki sprzedaży. Nasza firma organizuje szkolenia w zakresie umiejętności osobistych czy te, w których skupia się na kształceniu zdolności oraz podstaw z zakresu komunikacji i negocjacji. Osobom pragnącym zdobyć specjalistyczną wiedzę, polecamy szkolenia z dziedzin takich jak księgowość, finanse, prawo i przepisy.

Poniżej, w trzech boksach znajdują się najważniejsze informacje o organizowanych przez nas szkoleniach otwartych.

Opinie

Regulamin

Informacje o szkoleniach otwartych