Prowadzimy szkolenia dla handlowców, pracowników działu obsługi klienta, telemarketerów i innych osób, których zawód wymaga kontaktu z klientem. Uczymy skutecznych technik sprzedażowych i metod radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Nasze szkolenia sprzedażowe w formie otwartej odbywają się pod okiem ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie i mogących się pochwalić licznymi sukcesami.
Szkolenia biznesowe ze sprzedaży i obsługi klienta skoncentrowane są na podnoszeniu kompetencji w zakresie komunikacji oraz negocjacji. Uczą budowania relacji i jednocześnie prezentują skuteczne techniki sprzedaży, co sprzyja zawieraniu transakcji. Dzięki trenerom AVENHANSEN dowiedzą się Państwo, jak radzić sobie z trudnym Klientem w procesie sprzedaży oraz jak przekonywać tych niezdecydowanych, prezentując produkt nienachalnie i atrakcyjnie zarazem. Część naszych programów szkoleń otwartych poświęcona jest telemarketingowi i uczy sztuki komunikacji telefonicznej.
Oferowane przez nas szkolenia sprzedażowe otwarte pozwalają podnieść wyniki sprzedaży i zbudować wizerunek przyciągający potencjalnych Klientów. Warto więc skorzystać ze szkolenia dla handlowców, aby podnieść wyniki i pozycję przedsiębiorstwa na rynku. Szkolenie biznesowe dedykowane jest zarówno pracownikom małych, średnich, jak i dużych firm - pomaga zaistnieć w określonych branżach oraz udoskonalić dotychczas stosowane techniki sprzedażowe.
Nasze szkolenia otwarte ze sprzedaży i obsługi klienta spodobają się wszystkim tym, których praca polega na prowadzeniu spotkań handlowych, pozyskiwaniu nowych klientów i bezpośrednim kontakcie z obecnymi klientami. Zajęcia z negocjacji i technik sprzedażowych umożliwiają uczestnikom stać efektywnymi, odnoszącymi sukcesy zawodowe marketerami, handlowcami czy doradcami. Szkolenia sprzedażowe stacjonarne pozwolą podnieść warsztat przedstawiciela handlowego, wiele korzyści wyniosą z nich menedżerowie sprzedaży oraz osoby na stanowiskach kierowniczych.
Wiedza przekazywana przez trenerów AVENHANSEN ma charakter praktyczny i przydaje się w wielu dziedzinach życia - umiejętność prowadzenia negocjacji sprzedażowych przekłada się na codzienne obowiązki (rozmowy z kontrahentami, przełożonymi, członkami rodziny), z tego względu szkolenie w tym zakresie przyda się każdemu.
Nasze profesjonalne szkolenia sprzedażowe ukierunkowane są na konkretny efekt - podniesienie wyników sprzedażowych naszych Klientów. Przede wszystkim kształcimy umiejętności praktyczne w obszarze sprzedaży B2B i B2C. Ze względu na fakt, że coraz więcej sprzedawców sprzedaje online niezwykle ważne jest opanowanie procesu sprzedaży na odległość. Wybieramy aktywne, angażujące i atrakcyjne dla uczestników metody: dyskusję, studium przypadku (tzw. case study), ćwiczenia w grupach czy dyskusję moderowaną. Jesteśmy również otwarci na sugestie dotyczące kształtu szkoleń. Przed każdym szkoleniem prosimy również o wypełnienie ankiety, w której przyszli kursanci mogą zgłosić swoje potrzeby i oczekiwania względem zajęć oraz mieć wpływ na program szkolenia. Nasze praktyczne warsztaty pozwolą zrozumieć proces sprzedaży oraz zadbać o rozwój handlowców w Twojej firmie.
AVENHANSEN zaprasza na otwarte szkolenia biznesowe w Krakowie i nie tylko. Z naszych szkoleń biznesowych w zakresie sprzedaży i obsługi klienta mogą korzystać osoby z całej Polski. Prowadzimy zajęcia w większych miastach takich jak: Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Katowice. Każde z naszych szkoleń jest organizowane w obiektach posiadających odpowiednie zaplecze konferencyjno-techniczne.
Szkolenia otwarte ze sprzedaży i obsługi Klienta prowadzą trenerzy o doświadczeniu zarówno sprzedażowym, jak szkoleniowym. To praktycy, którzy przekazują wiedzę opartą na własnych doświadczeniach (w dużej mierze pozytywnych, przynoszących sukcesy, ale także tych, z których sami czerpali naukę).
Dbamy o miłą atmosferę podczas szkoleń oraz regularne przerwy - na kawę lub posiłek (zapewniamy uczestnikom poczęstunek). Na zajęciach losujemy niespodziankę dla jednego z naszych uczestników - rabat w wysokości 50% na dowolne szkolenie AVENHANSEN. Po zakończeniu szkoleń zapewniamy wsparcie merytoryczne trenera przez 30 dni - w tym czasie mogą Państwo skontaktować się z naszym specjalistą i poprosić go o pomoc.
Podnoszenie kompetencji komunikacyjnych nie musi ograniczać się do dziedzin, takich jak techniki sprzedaży. Nasza firma organizuje szkolenia w zakresie umiejętności osobistych czy te, w których skupia się na kształceniu zdolności oraz podstaw z zakresu komunikacji i negocjacji. Osobom pragnącym zdobyć specjalistyczną wiedzę, polecamy szkolenia z dziedzin takich jak księgowość, finanse, prawo i przepisy.