Szkolenia otwarte Sprzedaż i Obsługa Klienta

 

Szkolenia ze sprzedaży, obsługi klienta :: Szkolenia dla handlowców i dla działów obsługi Klienta. Techniki efektywnej rozmowy biznesowej, sprzedaży i utrzymania Klienta. Pozbywanie się obiekcji Klientów, reagowanie na ich zastrzeżenia i wątpliwości.

 

Tytuł szkolenia
Trener
Miasto
Termin
Cena

Sprzedaż doskonała - zaawansowane techniki sprzedaży

Andrzej Zabawa Gdańsk
2017-10-30 (2 dni)
1 480 Zobacz

Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji

Ewa Gadomska Katowice
2017-10-30 (2 dni)
1 480 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Warszawa
2017-11-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Efektywna sprzedaż przez rekomendacje

Roman Cieśla Katowice
2017-11-08
880 Zobacz

Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji

Maciej Leszczyński Warszawa
2017-11-13 (2 dni)
1 580 Zobacz

Skuteczna sprzedaż, czyli dlaczego tak łatwo gubimy Klientów? Praktyczne warsztaty z zakresu skutecznej sprzedaży

Rafał Błachowski Poznań
2017-11-13 (2 dni)
1 480 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Kraków
2017-11-13 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczny przedstawiciel handlowy

Mirosław Plak Katowice
2017-11-16 (2 dni)
1 480 Zobacz

Efektywna sprzedaż przez rekomendacje

Roman Cieśla Kraków
2017-11-22
880 Zobacz

Efektywna sprzedaż przez rekomendacje

Andrzej Zabawa Gdańsk
2017-11-22
880 Zobacz

Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem

Mirosław Plak Katowice
2017-11-23 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu

Andrzej Zabawa Gdańsk
2017-11-27 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie

Andrzej Zabawa Gdańsk
2017-12-04 (2 dni)
1 480 Zobacz

Ofensywne techniki sprzedaży

Ewa Gadomska Katowice
2017-12-04 (2 dni)
1 480 Zobacz

Efektywna sprzedaż przez rekomendacje

Andrzej Zabawa Warszawa
2017-12-06
880 Zobacz

Skuteczna sprzedaż, czyli dlaczego tak łatwo gubimy Klientów? Praktyczne warsztaty z zakresu skutecznej sprzedaży

Rafał Błachowski Poznań
2017-12-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Pozyskiwanie lub rozszerzanie współpracy z kluczowymi/strategicznymi klientami

Maciej Leszczyński Warszawa
2017-12-07 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta.

Adrianna Zbińska Wrocław
2017-12-11 (2 dni)
1 480 Zobacz

Sposoby pozyskiwania klienta

Adrianna Zbińska Poznań
2017-12-19 (2 dni)
1 480 Zobacz

Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem

Mirosław Plak Katowice
2018-01-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta.

Adrianna Zbińska Poznań
2018-01-16 (2 dni)
1 480 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Kraków
2018-02-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem

Mirosław Plak Kraków
2018-02-15 (2 dni)
1 480 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Warszawa
2018-02-19 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczny specjalista działu zakupów

Mirosław Plak Katowice
2018-02-26 (2 dni)
1 580 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Katowice
2018-03-05 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta.

Adrianna Zbińska Wrocław
2018-03-05 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczny przedstawiciel handlowy

Mirosław Plak Kraków
2018-03-19 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta.

Adrianna Zbińska Poznań
2018-05-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta.

Adrianna Zbińska Wrocław
2018-06-25 (2 dni)
1 480 Zobacz

Poniżej, w trzech boksach znajdują się najważniejsze informacje o organizowanych przez nas szkoleniach otwartych.

Opinie

Regulamin

Informacje o szkoleniach otwartych