Szkolenia otwarte Sprzedaż i Obsługa Klienta

 

Szkolenia ze sprzedaży, obsługi klienta :: Szkolenia dla handlowców i dla działów obsługi Klienta. Techniki efektywnej rozmowy biznesowej, sprzedaży i utrzymania Klienta. Pozbywanie się obiekcji Klientów, reagowanie na ich zastrzeżenia i wątpliwości.

 

Tytuł szkolenia
Trener
Miasto
Termin
Cena

Najefektywniejsze techniki finalizacji sprzedaży

Tomasz Witek Zakopane
2018-05-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Kraków
2018-05-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Poznań
2018-05-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Efektywna sprzedaż przez rekomendacje

Roman Cieśla Katowice
2018-05-15
880 Zobacz

Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-05-17 (2 dni)
1 580 Zobacz

Relacyjna obsługa reklamacji - Jak rozmawiać z Klientem zgłaszającym reklamacje, żeby nawet mimo braku załatwienia sprawy po jego myśli, dalej był naszym zadowolonym Klientem?

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-05-24 (2 dni)
1 480 Zobacz

Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji

Wojciech Szewczykowski Poznań
2018-05-28 (2 dni)
1 480 Zobacz

Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji

Ewa Gadomska Katowice
2018-05-28 (2 dni)
1 480 Zobacz

Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta. Praktyczne warsztaty z elementami telefonicznego umawiania spotkań.

Wojciech Szewczykowski Warszawa
2018-06-04 (2 dni)
1 480 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-06-07 (2 dni)
1 480 Zobacz

Najefektywniejsze techniki finalizacji sprzedaży

Tomasz Witek Zakopane
2018-06-07 (2 dni)
1 480 Zobacz

Sprzedaż doskonała - zaawansowane techniki sprzedaży

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-06-11 (2 dni)
1 480 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Warszawa
2018-06-11 (2 dni)
1 480 Zobacz

Efektywna sprzedaż przez rekomendacje

Roman Cieśla Kraków
2018-06-12
880 Zobacz

Efektywna sprzedaż przez rekomendacje

Andrzej Zabawa Warszawa
2018-06-18
880 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-06-19 (2 dni)
1 480 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Katowice
2018-06-25 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Wrocław
2018-06-25 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Poznań
2018-07-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-07-19 (2 dni)
1 580 Zobacz

Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem

Mirosław Plak Katowice
2018-07-19 (2 dni)
1 480 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Kraków
2018-07-23 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-08-02 (2 dni)
1 480 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Warszawa
2018-08-27 (2 dni)
1 480 Zobacz

Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji

Wojciech Szewczykowski Poznań
2018-09-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-09-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem

Mirosław Plak Kraków
2018-09-17 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Wrocław
2018-09-17 (2 dni)
1 480 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-09-20 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-09-24 (2 dni)
1 480 Zobacz

Pozyskiwanie lub rozszerzanie współpracy z kluczowymi/strategicznymi klientami

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-09-27 (2 dni)
1 480 Zobacz

Sprzedaż doskonała - zaawansowane techniki sprzedaży

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-10-01 (2 dni)
1 480 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Kraków
2018-10-04 (2 dni)
1 480 Zobacz

Efektywne negocjacje sprzedażowe - Jak wynegocjować korzystniejsze warunki i nie stracić Klienta?

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-10-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-10-22 (2 dni)
1 480 Zobacz

Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-10-25 (2 dni)
1 580 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Katowice
2018-11-05 (2 dni)
1 480 Zobacz

Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta. Praktyczne warsztaty z elementami telefonicznego umawiania spotkań.

Wojciech Szewczykowski Poznań
2018-11-08 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczny przedstawiciel handlowy

Mirosław Plak Kraków
2018-11-19 (2 dni)
1 480 Zobacz

Relacyjna obsługa reklamacji - Jak rozmawiać z Klientem zgłaszającym reklamacje, żeby nawet mimo braku załatwienia sprawy po jego myśli, dalej był naszym zadowolonym Klientem?

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-11-22 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-11-22 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-12-03 (2 dni)
1 480 Zobacz

Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji

Wojciech Szewczykowski Wrocław
2018-12-06 (2 dni)
1 480 Zobacz

Sprzedaż doskonała - zaawansowane techniki sprzedaży

Andrzej Zabawa Gdańsk
2018-12-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Mirosław Plak Katowice
2018-12-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Adrianna Zbińska Poznań
2018-12-13 (2 dni)
1 480 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Warszawa
2018-12-20 (2 dni)
1 480 Zobacz

Poniżej, w trzech boksach znajdują się najważniejsze informacje o organizowanych przez nas szkoleniach otwartych.

Opinie

Regulamin

Informacje o szkoleniach otwartych