Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Przedstawić niezbędne cechy, charakterystyczne dla efektywnego zespołu
  • Zdiagnozować własną rolę w zespole
  • Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne
  • Efektywnie budować relacje w swoich zespołach
  • Skutecznie udzielić informacji zwrotnej
  • Docenić wartość wspólnej pracy

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Współpraca w zespole

  • Cechy efektywnych zespołów
  • Etapy tworzenia się zespołów
  • Role zespołowe –Teoria ról pełnionych w zespole zgodnie z założeniami M. Belbina
  • Autodiagnoza własnej roli w zespole
  • Budowanie współpracy w zespole
  • Dynamika procesu grupowego
  • Komunikacja w grupie – dlaczego różnorodność jest nam potrzebna i jak komunikować się z różnymi „typami” ludzkimi

2. Komunikacja

  • Podstawowe zasady komunikacji:
  • Koło komunikacji i najważniejsze elementy decydujące o zrozumieniu przekazywanego komunikatu
  • Intonacja – jeden z kluczowych czynników wywierania wpływu
  • Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy
  • Lejek komunikacyjny – od tego co mówimy d tego co odbiorca zapamiętuje
  • Przekazywanie informacji zwrotnej
  • Sztuka oddzielenie informacji kluczowej od szumu informacyjnego
  • Skąd się bierze plotka?
  • Przepływ informacji pionowy i poziomy

3. Komunikacja werbalna i niewerbalna

  • Słuchanie – jeden z najważniejszych elementów komunikacji
  • Mowa ciała – niewerbalny przekaz informacji
  • Parafraza – sztuka powtórzeń i hamowania emocji

4. Sztuka argumentowania i perswazji

  • Przejmowanie inicjatywy w rozmowie
  • Rozpoznawanie i obrona przed manipulacją
  • Sztuka argumentowania i wywierania wpływu
  • Teoria dwóch mózgów – umiejętność dobru argumentacji
  • Przekonywanie innych do swoich racji

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów