Szkolenie z komunikacji w zespole pracowników - komu polecamy?

Komunikacja to jeden z najwa┼╝niejszych aspektów funkcjonowania z drugim cz┼éowiekiem. Komunikujemy si─Ö nie tylko za pomoc─ů s┼éów, ale tak┼╝e poprzez gesty, mimik─Ö itp. Wszystko to wp┼éywa na jako┼Ť─ç naszych relacji. A poniewa┼╝ z komunikacja mamy do czynienia na co dzie┼ä, pracuj─ůc w zespo┼éach i funkcjonuj─ůc w┼Ťród ludzi, warto zna─ç zasady i narz─Ödzia, które nam to u┼éatwi─ů. Do udzia┼éu w szkoleniu z efektywnej komunikacji w zespole pracowniczym zapraszamy wi─Öc osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiej─Ötno┼Ťci zwi─ůzanych ze skuteczn─ů komunikacj─ů zespo┼éow─ů.

 

Korzy┼Ťci dla uczestników szkolenia z efektywnej komunikacji i wspó┼épracy w zespole

Po szkoleniu z budowania efektywnego zespo┼éu pracowniczego uczestnicy b─Öd─ů w stanie:

  • Przedstawi─ç niezb─Ödne cechy, charakterystyczne dla efektywnego zespo┼éu w firmie
  • Zdiagnozowa─ç w┼éasn─ů rol─Ö w zespole pracowniczym
  • Zastosowa─ç w praktyce zasady komunikacyjne w zespo┼éach
  • Efektywnie budowa─ç relacje w swoich zespo┼éach
  • Skutecznie udzieli─ç informacji zwrotnej w obr─Öbie zespo┼éu
  • Doceni─ç warto┼Ť─ç wspólnej pracy zespo┼éowej

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Budowanie zespo┼éu pracowników, komunikacja i wspó┼épraca w zespole - program szkoleniowy

MODU┼ü I. EFEKTYWNA WSPÓ┼üPRACA W ZESPOLE

Ten modu┼é wyja┼Ťnia to, jak funkcjonuje zespó┼é. Uczestnicy poznaj─ů etapy budowania zespo┼éu i najwa┼╝niejsze aspekty, które wp┼éywaj─ů na kszta┼étowanie relacji na poszczególnych etapach. Ka┼╝dy z uczestników zdob─Ödzie te┼╝ wiedz─Ö o tym, w jaki sposób ró┼╝ni─ů si─Ö w my┼Ťleniu i dzia┼éaniu poszczególne osoby w zespole i co za tym idzie, w jaki sposób si─Ö z nimi komunikowa─ç. 

  1. Cechy efektywnych zespo┼éów - cechy dobrej wspó┼épracy mi─Ödzy pracownikami, czyli o pracy grupowej
  2. Jak budowa─ç zespó┼é, czyli etapy tworzenia si─Ö zespo┼éów (fazy budowania zespo┼éu)
  3. Strukturalizacja czasu na poszczególnych etapach rozwoju zespo┼éu pracowniczego
  4. Role zespo┼éowe - Teoria ról pe┼énionych w zespole i stylów dzia┼éania, które za tym id─ů
  5. Autodiagnoza w┼éasnej roli w zespole pracowników firmy
  6. Budowanie wspó┼épracy w zespole - wspó┼édzia┼éanie w zespole, zasady wspó┼épracy w zespole, cechy dobrej wspó┼épracy w zespole
  7. Dynamika procesu grupowego
  8. Skuteczna komunikacja w grupie pracowników - dlaczego ró┼╝norodno┼Ť─ç jest nam potrzebna i jak komunikowa─ç si─Ö z ró┼╝nymi „typami” ludzkimi


MODUŁ II. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE PRACOWNICZYM

Na czym polega komunikacja w pracy zespo┼éowej? Jak powinna wygl─ůda─ç efektywna komunikacja w zespole pracowniczym? Ten modu┼é ma na celu praktyczne prze─çwiczenie narz─Ödzi komunikacyjnych takich jak: udzielanie informacji zwrotnej, przekazywanie komunikatu, mówienie wprost itp. 

  1. Podstawowe zasady komunikacji w zespole - dobra komunikacja w zespole
  2. Ko┼éo komunikacji i najwa┼╝niejsze elementy decyduj─ůce o zrozumieniu przekazywanego komunikatu. Warunki skutecznej komunikacji w zespole
  3. Postawa empatii (wczucia) w sytuacj─Ö rozmówcy
  4. Lejek komunikacyjny - od tego co mówimy do tego co odbiorca zapami─Ötuje
  5. Przekazywanie informacji zwrotnej innym cz┼éonkom zespo┼éu pracowników
  6. Sztuka oddzielenie informacji kluczowej od szumu informacyjnego
  7. Sk─ůd si─Ö bierze plotka?


MODUŁ III. KOMUNIKACJA ZESPOŁOWA I GRY PSYCHOLOGICZNE

W trakcie tej cz─Ö┼Ťci uczestnicy poznaj─ů teori─ů dotycz─ůc─ů budowania relacji, opart─ů na grach psychologicznych i rolach, jakie w tych grach przyjmujemy. Poznaj─ů tak┼╝e metody wychodzenia z gier. 

  1. Style komunikacji, które ka┼╝dy z nas stosuje w komunikacji w zespole pracowniczym i nie tylko
  2. Gry psychologiczne, w które „wpadamy”
  3. S┼éuchanie - jeden z najwa┼╝niejszych elementów komunikacji w pracy zespo┼éowej
  4. Mowa ciała - niewerbalny przekaz informacji w ramach komunikacji zespołowej


MODU┼ü IV. SZTUKA ARGUMENTOWANIA I PERSWAZJI W EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI W ZESPOLE PRACOWNIKÓW FIRMY

Modu┼é ten po┼Ťwi─Öcony jest pracy nad doborem argumentacji. Uczestnicy poprzez ─çwiczenia poznaj─ů sposoby argumentowania i obrony przed manipulacj─ů. 

  1. Przejmowanie inicjatywy w rozmowie z cz┼éonkami zespo┼éu pracowników
  2. Rozpoznawanie i obrona przed manipulacj─ů
  3. Sztuka argumentowania i wywierania wpływu
  4. Teoria dwóch mózgów - umiej─Ötno┼Ť─ç doboru argumentacji
  5. Przekonywanie innych pracowników zespo┼éu do swoich racji

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia z tworzenia efektywnego zespo┼éu pracowniczego:

W┼Ťród technik aktywizuj─ůcych uczestników szkolenia z obszaru efektywnej wspó┼épracy w zespole pojawi─ů si─Ö m.in.:

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ─çwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowa┼ä
  • odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów