Cele:

Uświadomienie uczestnikom najważniejszych funkcji efektywnego kierownika oraz tego czym różni się zarządzanie od administrowania.

Omówienie najbardziej efektywnych narzędzi zarządzania stosowanych na poszczególnych etapach zarządzania tj. planowaniu, organizowaniu i delegowaniu, kierowaniu i motywowaniu, nadzorowaniu i rozliczaniu.

Zapoznanie uczestników z najważniejszymi zasadami zarządzania w instytucji publicznej i roli kierownika w procesie zarządzania.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. WPROWADZENIE - NIEZBĘDNE KOMPETENCJE KIEROWNIKA W INSTYTUCJI PUBLICZNEJ

  • Jaki powinien być kierownik doskonały?
  • Kierownik z nazwy, pracownik z przyzwyczajenia - podstawowe zadania kierownika, a rzeczywistość
  • Style kierowania i style pracy.
  • Kultura organizacyjna urzędu a styl kierowania.
  • Pięć podstawowych funkcji kierownika, czyli co decyduje o dobrych efektach pracy kierownika?

 

MODUŁ II. UMIEJĘTNOŚĆ MOTYWOWANIA, JAKO PIERWSZY KLUCZ DO SUKCESU KIEROWNIKA

  • Czy można skutecznie motywować nie mając pieniędzy?
  • Co demotywuje, a co motywuje pracowników i jak to wpływa na ich efektywność?
  • Rodzaje motywacji.
  • Zasady prawidłowego motywowania.
  • Zróżnicowanie potrzeb a motywacja.
  • Rola odwagi kierowniczej w kierowaniu.
  • Diagnoza indywidualnych motywatorów

 

MODUŁ III. PLANOWANIE I ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE

  • Do czego potrzebne nam są cele i dlaczego warto planować?
  • Czym cele różnią się od zadań?
  • Dlaczego działanie nie może być celem samym w sobie?
  • Co zrobić żeby osiągać postawione przed sobą cele?
  • Twoje osobiste cele, a cele twoich podwładnych.
  • Podstawowe zasady planowania w instytucji publicznej.
  • Etapy planowania oraz niezbędne elementy planu.
  • Czy stać cię na konsekwencje nieplanowania?

 

MODUŁ IV. ORGANIZOWANIE PRACY I DELEGOWANIE

  • Delegowanie i jego wpływ na efektywność.
  • Zasady dobrego delegowania w instytucji publicznej.
  • Najczęstsze problemy w zakresie organizowani pracy i delegowania.
  • Delegowanie jako narzędzie rozwoju i motywacji.
  • Zebranie i zasady jego poprawnej organizacji.
  • Optymalizowanie wewnętrznej struktury komórki organizacyjnej w celu zwiększenia jej efektywności.

 

MODUŁ V. NADZOROWANIE I ROZLICZANIE

  • Nadzorowanie a planowanie
  • Dobór kierunków i częstotliwości nadzoru
  • Zasady prawidłowego nadzorowania.
  • Najefektywniejsze narzędzia nadzoru w instytucji publicznej.
  • Czy nadzór zawsze jest opłacalny?
  • Rola rozliczania w pracy zespołu i pracowników
  • Rozliczanie a wyznaczanie celów
  • Narzędzia rozliczania
  • Kary i nagrody w rozliczaniu pracowników
  • Rola konsekwencji w rozliczaniu
  • Ocena pracowników, jako element funkcji rozliczeniowej

 

MODUŁ VI. ROLA PRZYWÓDZTWA W PODNOSZENIU EFEKTYWNOŚCI ZESPOŁU

  • Różne twarze przywództwa
  • Kierownik a przywódca.
  • Rola przywództwa w efektywnym kierowaniu zespołem.
  • Jakim przywódcą może być szef?
  • Przywództwo a relacje osobiste z pracownikami
  • Pożądane zachowania dobrego przywódcy w instytucji publicznej.