Dzięki szkoleniu, uczestnicy:

  • poznają standardy obsługi pacjenta
  • dowiedzą się, czym jest doradcza obsługa
  • nauczą się zasad dobrej i asertywnej komunikacji z pacjentem
  • poznają zasady komunikacji w sytuacjach trudnych i niespodziewanych
  • poznają zasady i techniki aktywnego słuchania
  • dowiedzą się, jakie potrzeby mają pacjenci i jak można na nie odpowiadać
  • nauczą się pakietować usługi medyczne
  • poznają zasady skutecznej sprzedaży usług medycznych
  • nauczą się wzbudzać zaufanie pacjenta i budować z nim długotrwałą więź
  • poznają metody budowania lojalności

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

I. Poznaj swój target.

1.   Klient czy pacjent – specyfika grupy docelowej.

  • czym się różni klient od pacjenta? – burza mózgów
  • pacjent to też klient – zmiana nastawienia do obsługi
  • prosprzedażowe nastawienie obsługi

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, praca na autorskich arkuszach – „nastawienie do sprzedaży” (autodiagnoza).
 

II. Dobrze zmarketowana usługa jako podstawa skutecznej sprzedaży.

2.   Czym jest sprzedaży usług medycznych?

3.   Usługi medyczne jako produkt, czyli jak marketingowo opakować usługę.

  • różnice pomiędzy produktem a usługą
  • podstawy brandingu
  • kreowanie potrzeb – czyli jak wzbudzić w kliencie chęć posiadania

4.   Tworzenie efektywnych pakietów usług.

  • w jaki sposób pakietować usługi?
  • dlaczego pakiety usług się lepiej sprzedają?

5.   Konstrukcja oferty.

  • błędy podczas tworzenia ofert
  • na co powinno się zwrócić szczególną uwagę?

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study – przykłady źle i dobrze opracowanych marketingowo usług medycznych, ćwiczenie – „tworzenie efektywnych pakietów usług”, przykłady źle i dobrze przygotowanych ofert.
 

III. Skuteczna obsługa pacjenta.

6.   Obsługa pacjenta

  • skuteczna i asertywna komunikacja z pacjentem
  • aktywne słuchanie
  • sytuacje trudne i niespodziewane w obsłudze – jak sobie z nimi radzić
  • próba ustalenia standardów obsług pacjenta
  • zasady budowanie dobrego kontaktu z pacjentem na poziomie emocjonalnym i merytorycznym
  • wsparcie pacjenta w sytuacjach trudnych emocjonalnie

Metody pracy: ćwiczenie – „asertywna komunikacja”, ćwiczenie – „trudny pacjent” dyskusja, burza mózgów, ćwiczenie - „aktywne słuchanie”, ćwiczenie – „parafraza”, praca w grupach na autorskich arkuszach – „standardy obsługi pacjenta”.
 

IV. Sprzedaż usług medycznych.

7.   Techniki skutecznej sprzedaży usług medycznych.

  • potrzeby pacjentów – typowe potrzeby grupy docelowej i jakie elementy oferty im odpowiadają
  • potrzeby jawne i ukryte
  • w jaki sposób zaspokoić potrzeby klienta
  • typologia pacjentów – jak się komunikować z poszczególnymi typami
  • język korzyści jako jeden ze skuteczniejszych sposobów na sprzedaż
  • typowe zastrzeżenia pacjentów – jak reagować i odpowiadać na nie
  • umiejętne dosprzedawanie usług (techniki) – najszybsze zwiększenie sprzedaży

Metody pracy: ćwiczenie – „potrzeby pacjenta”, dyskusja, burza mózgów, praca w grupach, ćwiczenie – „typy pacjentów”, ćwiczenie – „język korzyści”, ćwiczenie – „radzenie sobie z zastrzeżeniami pacjentów”.
 

V. Lojalność pacjentów.

8.   Budowanie lojalności w placówce medycznej.

  • metody budowania lojalności pacjentów
  • zaufanie i poufność  w kontekście relacji z pacjentem
  • budowanie trwałej więzi z Pacjentem poprzez kompleksowość i długofalowość opieki
  • programy rekomendacji, czyli spraw, by klient polecał Twoją placówkę

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study – przykłady programów rekomendacji oraz programów lojalnościowych w placówkach medycznych, praca w grupach, ćwiczenia w tworzeniu programów rekomendacji i programów lojalnościowych odpowiednich do placówek medycznych uczestników.

  • case study
  • warsztaty
  • ćwiczenia na autorskich arkuszach
  • burze mózgów
  • ćwiczenia indywidualne, grupowe
  • dyskusje
  • odgrywanie scenek