Szkolenie online i stacjonarne z obsługi klienta i sprzedaży usług medycznych - co zyskasz?

Dzięki szkoleniu, uczestnicy:

  • poznają standardy obsługi pacjenta
  • dowiedzą się, czym jest doradcza obsługa
  • nauczą się zasad dobrej i asertywnej komunikacji z pacjentem
  • poznają zasady komunikacji w sytuacjach trudnych i niespodziewanych
  • poznają zasady i techniki aktywnego słuchania
  • dowiedzą się, jakie potrzeby mają pacjenci i jak można na nie odpowiadać
  • nauczą się pakietować usługi medyczne
  • poznają zasady skutecznej sprzedaży usług medycznych
  • nauczą się wzbudzać zaufanie pacjenta i budować z nim długotrwałą więź
  • poznają metody budowania lojalności
  • poznają zasady umiejętnego dosprzedawania usług medycznych 

 

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia obsługi klienta i sprzedaży usług medycznych w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Szkolenia dla placówek medycznych ze sprzedaży usług - program:

I. Poznaj swój target.

1.   Klient czy pacjent – specyfika grupy docelowej

  • czym się różni klient od pacjenta? – burza mózgów
  • pacjent to też klient – zmiana nastawienia do obsługi
  • prosprzedażowe nastawienie obsługi

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, praca na autorskich arkuszach – „nastawienie do sprzedaży” (autodiagnoza).
 

II. Dobrze zmarketowana usługa jako podstawa skutecznej sprzedaży w placówce medycznej

2.   Czym jest sprzedaży usług medycznych?

3.   Usługi medyczne jako produkt, czyli jak marketingowo opakować usługę.

  • różnice pomiędzy produktem a usługą
  • podstawy brandingu
  • kreowanie potrzeb – czyli jak wzbudzić w kliencie chęć posiadania

4.   Tworzenie efektywnych pakietów usług.

  • w jaki sposób pakietować usługi?
  • dlaczego pakiety usług się lepiej sprzedają?

5.   Konstrukcja oferty usług medycznych.

  • błędy podczas tworzenia ofert
  • na co powinno się zwrócić szczególną uwagę?

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study – przykłady źle i dobrze opracowanych marketingowo usług medycznych, ćwiczenie – „tworzenie efektywnych pakietów usług”, przykłady źle i dobrze przygotowanych ofert.
 

III. Skuteczna obsługa pacjenta w placówce medycznej.

6.   Obsługa pacjenta

  • skuteczna i asertywna komunikacja z pacjentem
  • aktywne słuchanie
  • sytuacje trudne i niespodziewane w obsłudze – jak sobie z nimi radzić
  • próba ustalenia standardów obsług pacjenta
  • zasady budowanie dobrego kontaktu z pacjentem na poziomie emocjonalnym i merytorycznym
  • wsparcie pacjenta w sytuacjach trudnych emocjonalnie

Metody pracy: ćwiczenie – „asertywna komunikacja”, ćwiczenie – „trudny pacjent” dyskusja, burza mózgów, ćwiczenie - „aktywne słuchanie”, ćwiczenie – „parafraza”, praca w grupach na autorskich arkuszach – „standardy obsługi pacjenta”.
 

IV. Sprzedaż usług medycznych.

7.   Techniki skutecznej sprzedaży usług medycznych.

  • potrzeby pacjentów – typowe potrzeby grupy docelowej i jakie elementy oferty im odpowiadają
  • potrzeby jawne i ukryte klientów usług medycznych 
  • w jaki sposób zaspokoić potrzeby klienta usług medycznych
  • typologia pacjentów – jak się komunikować z poszczególnymi typami
  • język korzyści jako jeden ze skuteczniejszych sposobów na sprzedaż
  • typowe zastrzeżenia pacjentów – jak reagować i odpowiadać na nie
  • umiejętne dosprzedawanie usług (techniki) – najszybsze zwiększenie sprzedaży

Metody pracy: ćwiczenie – „potrzeby pacjenta”, dyskusja, burza mózgów, praca w grupach, ćwiczenie – „typy pacjentów”, ćwiczenie – „język korzyści”, ćwiczenie – „radzenie sobie z zastrzeżeniami pacjentów”.
 

V. Lojalność pacjentów.

8.   Budowanie lojalności w placówce medycznej.

  • metody budowania lojalności pacjentów
  • zaufanie i poufność  w kontekście relacji z pacjentem
  • budowanie trwałej więzi z Pacjentem poprzez kompleksowość i długofalowość opieki
  • programy rekomendacji, czyli spraw, by klient polecał Twoją placówkę

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study – przykłady programów rekomendacji oraz programów lojalnościowych w placówkach medycznych, praca w grupach, ćwiczenia w tworzeniu programów rekomendacji i programów lojalnościowych odpowiednich do placówek medycznych uczestników.

Jakie metody pracy wykorzystywane są podczas szkolenia dla personelu medycznego? 

Podczas szkolenia dla kadry medycznej wykorzystywane są następujące metody szkoleniowe: 

  • case study
  • warsztaty
  • ćwiczenia na autorskich arkuszach
  • burze mózgów
  • ćwiczenia indywidualne, grupowe
  • dyskusje
  • odgrywanie scenek