W czasach ciągłych i bardzo szybkich zmian, w czasach, w których stałe podnoszenie własnych kwalifikacji stało się normą, przedstawiamy Państwu rewelacyjny produkt - AKADEMIĘ SPRZEDAŻY.
AKADEMIA SPRZEDAŻY to cykl 10 dni (5 spotkań po 2 dni) podczas których Uczestnicy nabędą pełnych a przede wszystkim - wysokich kompetencji w zakresie posługiwania się technikami sprzedaży, komunikacji, planowania i efektywnego zarządzania własnym czasem, oraz wielu innych elementów sprzedażowych, sprawiających, że to właśnie WY staniecie się liderami sprzedaży, i że to właśnie z WAMI klienci najchętniej będą się spotykali, i ze to własnie od WAS będą najczęściej kupowali.
Tego wszystkicego naszy Was wieloletni praktyk sprzedaży - Maciej Leszczyński.
Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie zarówno z zakresu sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży. Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.
Przeczytaj więcej tu ►
Spotkania w ramch Akademii odbywać się będą w Warszawie, w Centrum Biznesowe Tarasy, ul. Złota 59, w dniach:
15-16.11.2018
13-14.12.2018
07-08.01.2019
25-26.02.2019
11-12.03.2019
CEL EDUKACYJNY USŁUGI
Narzędziowa Akademia Efektywnego Sales Managera pozwoli uczestnikom:
- Rozwinąć posiadane umiejętności sprzedażowe.
- Poznać nowe sprawdzone techniki i narzędzia zwiększające efektywność komunikacji sprzedażowej.
- Wytrenować kluczowe narzędzia Komunikacyjne Efektywnego Sales Managera.
- Poznać i wzmocnić ich mocne strony jako Sprzedawców oraz zdiagnozować obszary do rozwoju lub eliminowania ich negatywnego wpływu.
INFORMACJE DODATKOWE
Grupa docelowa:
Obecni i przyszli
- Handlowcy, Sprzedawcy, Przedstawiciele Handlowi
- Konsultanci i Doradcy ds. sprzedaży
- Sales Managerowie, Account Managerowie
Czas trwania: 5 Filarów Sprzedaży x 2 dni ( łącznie 10 dni )
Egzamin końcowy i Certyfikat ukończenia Akademii:
Każdy z uczestników na zakończenie cyklu szkoleniowego będzie miał możliwość przystąpienia do egzaminu i otrzymania certyfikatu potwierdzającego ukończenie Narzędziowej Akademii Efektywnego Sales Managera. Certyfikat min będzie zawierał informacje o programie merytorycznym Akademii.
RAMOWY PROGRAM USŁUGI
FILAR I Sprzedaży (2 dni – 16 godzin dydaktycznych)
ODEJŚCIE OD WCISKANIA KLIENTOWI NA RZECZ KUPOWANIA PRZEZ KLIENTA
W oparciu o :
- Narzędziową typologię Klientów
- Badanie potrzeb Klienta
- Analizę oferty CZKD (zarówno ,,standardowej’’ jak i do Cross-sellingu i up-sellingu)
FILAR II Sprzedaży (2 dni – 16 godzin dydaktycznych)
SKUTECZNY TELEMARKETING I PREZENTACJA OFERTY PODCZAS SPOTKANIA
W oparciu o umiejętność :
- Efektywnej autoprezentacji
- Perswazyjnej Prezentacji oferty
- Połączenia telefonicznego z osobą decyzyjną i umówienia z nią spotkania
- Sprzedaży przez telefon
FILAR III Sprzedaży (2 dni – 16 godzin dydaktycznych)
EFEKTYWNOŚĆ W TRUDNYCH SYTUACJACH
W oparciu o umiejętność reakcji na :
- Projekcje Klienta – np. ,,Ten sprzedawca będzie mnie namawiał do czegoś czego nie chcę’’
- Gry debiutowe Klienta – np. ,,Proszę przedstawić ofertę, ale uprzedzam, że nie będę nią zainteresowany.’’
- Obiekcje Klienta – np. ,,To jest za drogie’’
- Na nieakceptowalne przez nas żądanie ze strony ważnego Klienta – np. ,,Jeżeli mamy kontynuować współpracę to oczekuję dwa razy dłuższego terminu płatności bez zmiany innych warunków umowy’’.
- Nieakceptowalne zachowanie Klienta
- Zgłaszanie reklamacji przez Klienta
FILAR IV Sprzedaży (2 dni - 16 godzin dydaktycznych)
SKUTECZNE NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE
W oparciu o umiejętności :
- Przygotowania do negocjacji
- Operowania zmiennymi negocjacyjnymi
- Wywierania wpływu negocjacyjnego
- Rozpoznawania i reakcji na gry oraz blefy negocjacyjne
- Reakcji na trudne sytuacje i kontrolowania poziomu stresu
- Zamykania procesu sprzedaży
- Rozmowy windykacyjnej z Klientem
FILAR V Sprzedaży (2 dni - 16 godzin dydaktycznych)
ZARZĄDZANIE RYNKIEM, KLUCZOWYM KLIENTEM ORAZ SWOJĄ EFEKTYWNOŚCIĄ
W oparciu o umiejętności :
- Segmentacji rynku i klasyfikacji Klientów.
- Analizy wstępnej i strategicznej kluczowego Klienta z którym chcemy nawiązać współpracę lub rozszerzyć jej zakres.
- Wyznaczania priorytetów i zarządzania sobą w czasie
- Przyjmowania postawy proaktywnej i kształtowania postawy asertywnej.
MATERIAŁY DYDAKTYCZNE I WSPARCIE ROZWOJOWE
- Elegancki i obszerny segregator zawierający podsumowanie i rozszerzenie wiedzy przekazywanej podczas zajęć. Z jednej strony wypełniony wydrukowanymi materiałami merytorycznymi, z drugiej strony uzupełniany wypełnianymi podczas zjazdów warsztatowo opracowywanymi materiałami dydaktycznymi.
- Każdy Filar/ zjazd szkoleniowy zawiera min elementy Autodiagnozy uczestnika szkolenia i informacje zwrotną trenera o jego mocnych stronach jako sprzedawcy i obszarach do ew. rozwoju lub niwelowania negatywnego wpływu.
- Dostęp do nielimitowanego ilościowo, trwającego przez cały czas cyklu szkoleniowego i 3 miesiące po jego zakończeniu, coachingu mailowego prowadzonego przez Trenera.
Cena za całość to 5.000 zł netto - to tylko 500 zł za 1 dzień!
Zapisz się już teraz! Tylko 10 miejsc na szkoleniu!
Zadzwoń do Opiekuna Akademii!
Klaudia Adamus
Starszy Specialista ds. Organizacji Szkoleń Otwartych
tel. 515 212 450, 12 399 41 69
kadamus@avenhansen.pl