Szkolenie zamkni─Öte - Skuteczne zarz─ůdzanie zespo┼éem pracownik├│w hotelu - jak by─ç efektywnym liderem w bran┼╝y hotelarskiej?Cel szkolenia:

Doskonalenie umiej─Ötno┼Ťci przywództwa i motywowania zespo┼éu oraz skutecznej komunikacji w zespole pracowników hotelu. Celem jest tak┼╝e nabycie umiej─Ötno┼Ťci radzenia sobie z konfliktami w zespole obs┼éugi go┼Ťci i w ca┼éej organizacji, wykorzystanie konfliktów kreatywnie, nabyciu umiej─Ötno┼Ťci delegowania zada┼ä i odpowiedzialno┼Ťci w kontek┼Ťcie specyfiki pracy z go┼Ťci w hotelu. Wa┼╝nym celem jest tak┼╝e podniesienie umiej─Ötno┼Ťci wyznaczania celów dobrego organizowania pracy wszystkich cz┼éonków zespo┼éu od recepcji do personelu pomocniczego, pomaganiu zespo┼éowi w pracy w zakresie zarzadzania sob─ů w czasie. Podniesienie szeroko rozumianych umiej─Ötno┼Ťci r-przywódczych niezb─Ödnych do zarzadzania w specyfice bran┼╝y hotelarskiej - w tym budowanie kultury organizacji opartej na zaufaniu i wspó┼épracy i nastawieniu na potrzeby go┼Ťci.
 

Uczestnicy na szkoleniu:

  • nab─Öd─ů umiej─Ötno┼Ťci niezb─Ödne w kontaktach z go┼Ť─çmi hotelu
  • poznaj─ů modele zarz─ůdzania firm─ů poprzez wsparcie zespo┼éu
  • dowiedz─ů si─Ö te┼╝ jak przygotowa─ç zespó┼é pracowników do obs┼éugi go┼Ťci  w ramach polityki budowania relacji, dbania o lojalno┼Ť─ç go┼Ťcia i podnoszeniu rentowno┼Ťci hotelu
  • nab─Öd─ů umiej─Ötno┼Ťci budowania sprawnego zespo┼éu pracowników hotelu, odpowiedzialnego i wspó┼épracuj─ůcego ze sob─ů ze ┼Ťwiadomo┼Ťci─ů dba┼éo┼Ťci o potrzeby go┼Ťcia
  • b─Öd─ů potrafi─ç przekazywa─ç umiej─Ötno┼Ťci obs┼éugi go┼Ťci swoim podw┼éadnym, co prze┼éo┼╝y si─Ö na lepsz─ů obs┼éug─Ö go┼Ťci
  • zyskaj─ů umiej─Ötno┼Ť─ç motywowania zespo┼éu , budowania relacji w zespole, podniesienia zaanga┼╝owania zespo┼éu w prac─Ö z go┼Ťciem
     

Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegó┼éowy harmonogram do ustalenia: 1 dzie┼ä (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkni─Ötego grupowego to ┼é─ůcznie 5-6 godzin w zale┼╝no┼Ťci od tematu szkolenia (z mo┼╝liwo┼Ťci─ů podzia┼éu na sesje). Finalna d┼éugo┼Ť─ç, ilo┼Ť─ç i cz─Östotliwo┼Ť─ç sesji zostan─ů dopasowane do Pa┼ästwa oczekiwa┼ä i mo┼╝liwo┼Ťci.

Terminy sesji uzgadniane s─ů indywidualnie i dopasowane do Pa┼ästwa potrzeb, mo┼╝liwo┼Ťci i oczekiwa┼ä.


Przyk┼éadowy harmonogram: 7 sesji trwaj─ůcych od 1 do 3 godzin, daj─ůcych ┼é─ůcznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to mo┼╝e by─ç równie┼╝ realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegó┼éy opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Do┼é─ůcz do nas! B─ůd┼║ na bie┼╝─ůco! Znajd┼║ promocje! Odbieraj bezp┼éatne materia┼éy! Ôľ║

Zapisz si─Ö! Ôľ║

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o mo┼╝liwo┼Ťci realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zale┼╝no┼Ťci od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizacj─Ö szkolenia wy┼é─ůcznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji ka┼╝dego projektu mamy na uwadze efektywno┼Ť─ç prowadzonych przez nas warsztatów oraz Pa┼ästwa satysfakcj─Ö.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODUŁ I. BUDOWANIE ZESPOŁU I PRACA ZESPOŁOWA

  • Ustalanie i definiowanie celów /smart; grow/ wszystkich uczestników obs┼éugi go┼Ťcia ( kto jest postrzegany jako zespól w kontek┼Ťcie celów g┼éównych w hotelu)
  • Podniesienie nastawienia zespo┼éu na wspóln─ů realizacj─Ö celów g┼éównych organizacji i hotelu. Specyfika identyfikacji celów zespo┼éowych w bran┼╝y hotelarskiej
  • Umiej─Ötno┼Ťci pracy zespo┼éowej. Kto jest w naszym zespole - „bezpo┼Ťrednio i po┼Ťrednio”
  • ┼Üwiadomo┼Ť─ç pozytywów pracy zespo┼éowej
  • Integracja zespo┼éu w specyfice bran┼╝y
  • Uczestnictwo w pracy zespo┼éowej jako ┼Ťwiadome dzia┼éanie cz┼éonków zespo┼éu
  • Metody pracy zespo┼éowej, zespo┼éowe rozwi─ůzywanie problemów
  • Budowanie relacji w zespole

MODU┼ü II. WZAJEMNE RELACJE W ZESPOLE - ICH ROLA W ASPEKCIE REALIZACJI ZADA┼â

  • Komunikacja w zespole. Kontekst ró┼╝nych zada┼ä cz┼éonków zespo┼éu i wzajemnych ze sob─ů kontaktów - co z tego wynika
  • Zarz─ůdzanie konfliktem w zespole obs┼éuguj─ůcym go┼Ťci bezpo┼Ťrednio i po┼Ťrednio
  • Asertywno┼Ť─ç lidera

MODU┼ü III. ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć I KONSEKWENCJE W PRACY, ZMIANA, JAKO CZE┼Ü─ć ROZWOJU FIRMY, ZARZ─äDZANIE ZMIAN─ä W HOTELU

MODU┼ü IV. FILOZOFIA KLIENTA WEWN─śTRZNEGO - potrzeba, cecha, korzy┼Ť─ç. Istotne kompetencje wspó┼épracy z innymi zespo┼éami w firmie. Ró┼╝ne miejsca pracy cz┼éonków zespo┼éu i ich wzajemna zale┼╝no┼Ť─ç. Specyfika wspó┼épracy w obs┼éudze go┼Ťci w hotelu

MODU┼ü V. ZESPO┼üOWE WYPRACOWANIE NIEZB─śDNYCH NARZ─śDZI I PROPOZYCJI ZMIAN
    
MODU┼ü VI. METODY I STYLE ZARZ─äDZANIA ZESPO┼üEM 

  • Modele przywództwa /sytuacyjne, transakcyjne, transformacyjne itp./
  • Twój model przywództwa
  • Zadania lidera
  • Wsparcie na stanowisku pracy, obserwacja , trening „on the job”
  • Narz─Ödzia i metody zarz─ůdzania zespo┼éem
    • My┼Ťlenie pytaniami
    • Zaawansowana komunikacja
    • Rozmowa z pracownikiem
    • Motywacja pracownika
  • Tworzenie zespo┼éu - zadania zespo┼éu, wdra┼╝anie do zada┼ä, role zespo┼éowe, typy osobowo┼Ťci pracowników. Odpowiednie przydzielanie zada┼ä i odpowiedzialno┼Ťci w procesie obs┼éugi go┼Ťcia
  • Etapy rozwoju pracownika - ró┼╝ne poziomy odpowiedzialno┼Ťci i kompetencji pracowników
  • Delegowanie zada┼ä - kiedy i jak delegowa─ç
  • Elementy coachingu i mentoring w zarz─ůdzaniu
  • Informacja zwrotna od go┼Ťci. Jak stymulowa─ç , pozyskiwa─ç te informacje i jak j─ů wykorzysta─ç w budowaniu lojalno┼Ťci go┼Ťcia i podnoszeniu poziomu kompetencji zespo┼éu

Najcz─Ö┼Ťciej stosowane metody: 

  • dyskusja facylitowana
  • praca w grupach
  • studia przypadku
  • odgrywanie scenek, nagrywanie
  • opracowywanie rozwi─ůza┼ä
  • mini wyk┼éad trenera