Celem szkolenia będzie przegląd i poprawa kompetencji niezbędnych do realizacji celów biznesowych zarówno w aspekcie pracy indywidualnej jak i zespołowej, szczególnie poprzez nabycie przez uczestników  takich umiejętności jak:

  • rozpoznanie swoich mocnych i słabych stron w codziennym funkcjonowania i relacjach z klientem,
  • rozpoznanie własnego systemu przekonań i wartości,
  • moje przekonania o sobie: które mnie wzmacniają, a które ograniczają?
  • wykorzystywanie swoich mocnych stron w pracy z klientem
  • diagnostyka własnego potencjału w oparciu o proste aczkolwiek profesjonalne narzędzie

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Otwarcie

  • Elementy integracji grupy
  • Oczekiwania uczestników wobec szkolenia
  • Oczekiwane postawy i zachowania w trakcie szkolenia – kontrakt szkoleniowy
  • Ćwiczenia z elementami autoprezentacji

2. Pewność „siebie", czyli KOGO?

  • Co to znaczy „znać siebie"?
  • Jak znajomość siebie, swoich oczekiwań, wpływa na pewność siebie i odwagę?
  • Moje najbardziej inspirujące „ja" - ćwiczenie,
  • Co o sobie myślisz?  - ćwiczenie.
  • Skrypty i schematy, praca z przekonaniami.

3 Czym jest prawdziwa pewność siebie:

  • Jak odkryć, w których sytuacjach już jesteś pewny siebie?
  • Jak nauczyć się wykorzystywać w większej liczbie sytuacji tę pewność siebie, którą już masz?
  • Rozumienie siebie jako podstawa poczucia pewności

4.  Przekonania jako fundament pewności siebie

  • Czym są przekonania i jak wpływają na nasze życie.
  • Przekonania wspierające a przekonania osłabiające – jak je rozpoznać i wykorzystywać w życiu?
  • Efekty psychologiczne wpływające na nasza pewność siebie: efekt samospełniającej się przepowiedni, efekt Golema , efekt Galatei.

5. Moja osobowość, a pewność siebie

  • Co powstrzymuje, a co wzmacnia nas w byciu odważnym?
  • Błąd w systemie- jaka jest mistyfikacja kierująca moim życiem ?
  • Diagnoza osobistych mocnych stron w oparciu o profesjonalne narzędzie

5. Stajesz się tym, co praktykujesz – wykorzystanie własnego potencjału w rozwoju własnym i pracy z klientem

  • Jak dotrzeć do swojej siły?
  • Wizja, cel i motywacja działania,
  • Mój plan działania na każdy dzień,
  • „ja w roli głównej" - pisanie scenariusza filmowego - ćwiczenie,
  • „zagraj" samego siebie - jak odnaleźć własny styl i nie powielać sztywno utartych wzorców?
  • Jak znaleźć naturalną pewność siebie - praktyczne ćwiczenia,
  • Jak wyglądać i dzięki temu czuć się bardziej pewnym siebie niż w rzeczywistości:
  • Punkt siły i stabilizacja,
  • Postawa zwycięzcy,
  • Głos pewności siebie.
  • Model świadomej obecności jako naturalne połączenie między ciałem a umysłem,
  • Co zrobić, żeby inni nie zobaczyli jak się denerwujesz?

Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość),  mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.

Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.