Celem szkolenia jest nabycie i doskonalenie przez szkolonych umiejętności z zakresu:
- Wpływu na przebieg procesu podejmowania decyzji przez Klienta.
- Prowadzenia dialogu z partnerem biznesowym.
- Efektywnej analizy i dopasowania produktu do potrzeb Klienta.
- Skutecznego wykorzystania technik sprzedaży wymaganych do osiągnięcia celów na poszczególnych etapach procesu sprzedaży, w tym sprzedaży perswazyjnej.
- Skutecznego pokonywania obiekcji Klienta z zastosowaniem języka korzyści.
- Budowania dobrych relacji biznesowych.
- Radzenia sobie w kontaktach z „trudnym klientem”.
Korzyści ze szkolenia
Szkolenie umożliwia wykształcenie pożądanych postaw:
- Zbudowania bądź utrwalenia postawy otwartości na Klienta i jego potrzeby.
- Otwartości i chęci do stosowania efektywnych wzorców sprzedaży i budowania trwałych relacji z Klientami.
- Wiary we własne możliwości, co do stosowania poznanych technik.
- Osobistej odpowiedzialności i zaangażowania za własne wyniki sprzedaży oraz budowanie relacji z klientem.
- Chęci rozwoju własnego w zakresie doskonalenia umiejętności sprzedażowych.
Szkolenie w trybie online?
Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z zaawansowanych technik sprzedaży w systemie nauki zdalnej.
► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.