Cele szkolenia: 
Celem szkolenia jest nabycie i doskonalenie przez szkolonych umiejętności z zakresu:

  • Wpływu na przebieg procesu podejmowania decyzji przez Klienta.
  • Prowadzenia dialogu z partnerem biznesowym.
  • Efektywnej analizy i dopasowania produktu do potrzeb Klienta.
  • Skutecznego wykorzystania technik sprzedaży wymaganych do osiągnięcia celów na poszczególnych etapach procesu sprzedaży, w tym sprzedaży perswazyjnej.
  • Skutecznego pokonywania obiekcji Klienta z zastosowaniem języka korzyści.
  • Budowania dobrych relacji biznesowych.
  • Radzenia sobie w kontaktach z „trudnym klientem”.


Korzyści ze szkolenia: 
Szkolenie umożliwia wykształcenie pożądanych postaw:

  • Zbudowania bądź utrwalenia postawy otwartości na Klienta i jego potrzeby.
  • Otwartości i chęci do stosowania efektywnych wzorców sprzedaży i budowania trwałych relacji z Klientami.
  • Wiary we własne możliwości, co do stosowania poznanych technik.
  • Osobistej odpowiedzialności i zaangażowania za własne wyniki sprzedaży oraz budowanie relacji z klientem.
  • Chęci rozwoju własnego w zakresie doskonalenia umiejętności sprzedażowych.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Komunikacja, jako podstawa skutecznej sprzedaży.

  • Co należy widzieć o komunikacji?
  • Rodzaje komunikatów.
  • Aktywne słuchanie.
  • Klimat w rozmowie.
  • Techniki dostrajania się.
  • Co jest ważne w skutecznej komunikacji?
  • Techniki zadawania pytań.


Moduł II
Przygotowanie do pracy handlowca.

  • Co należy widzieć o kliencie i o rynku?
  • Jaki jest nasz produkt?
  • Planowanie pracy handlowca.
  • Gdzie poszukiwać nowych klientów?
  • Sposoby dotarcia do klienta.


Moduł III
Autoprezentacja i prezentacja firmy.

  • Magia pierwszego wrażenia.
  • Jacy jesteśmy – nasze mocne i słabe strony?
  • Postawa w pracy handlowca.
  • Przedstawianie firmy – mocne i słabe strony.
  • Specyfika sprzedaży w waszej branży i jej wpływ na pierwsze wrażenie.


Moduł IV
Rozpoznawanie zachowań ludzi – typologia klientów.

  • Jak rozpoznać określony typ klienta?
  • Sposoby komunikacji z określonymi typami klientów.


Moduł V
Motywacja zachowań klienta.


Moduł VI
Stopnie rozmowy handlowej, – co to takiego, wprowadzenie, właściwa kolejność.


Moduł VII
Przygotowanie do rozmowy.

  • Co należy przygotować przed rozmową handlową?
  • Metody wyznaczania celów.


Moduł VIII
Pierwsze spotkanie i otwarcie rozmowy.

  • Pierwsze wrażenie.
  • Prezentacja.


Moduł IX
Definiowanie potrzeb.

  • Aktywne słuchanie, komunikacja w trakcie rozmowy.
  • Parafraza.
  • Metoda „lejka”.
  • Rozpoznawanie potrzeb.
  • Pytania w badaniu potrzeb klienta dostosowane do specyfiki branży.


Moduł X
Prezentacja oferty.

  • Metody prezentacji ceny.
  • Dobór argumentów w zależności od typu klienta, specyfika branży – najlepsze argumenty.
  • Język korzyści – jak przełożyć cechy na korzyści.
  • Cross selling i up selling – jak wykorzystać w procesie sprzedaży.


Moduł XI
Zamknięcie sprzedaży.

  • Sposoby zamykania sprzedaży.
  • Uzyskanie zobowiązania.
  • Odpieranie zastrzeżeń i obiekcji klienta.
  • Techniki zamykania sprzedaży.

 

Moduł XII
Analiza po spotkaniu.


Moduł XIII
AIDA – pomoc w prezentacji i procesie sprzedaży.


Moduł XIV
Praca z klientem „trudnym”.

  • Trudne sytuacje i trudni klienci – skąd się biorą?
  • Zapobieganie powstawaniu trudnych sytuacji.
  • Modele postępowania w sytuacjach trudnych.


Moduł XV
Model sprzedaży perswazyjnej – PSF.

  • Prezentacja struktury PSF – krótkie omówienie etapów.
  • Budowanie kontaktu z klientem.
  • Opis sytuacji w PSF.
  • Mechanizm działania w PSF - truizmy.
  • Wzmocnienie korzyści w PSF.
  • Zamknięcie w prezentacji perswazyjnej.


Moduł XV
Jak utrzymać klienta?

  • Budowanie relacji z klientem.
  • Potwierdzanie zadowolenia.

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach,
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach,
  • dyskusje na forum grupy,
  • testy/ ankiety,
  • wykład z prezentacją multimedialną (20%).