Kreowanie dobrych relacji przez telefon - program szkolenia online
Wykład - pierwsza część szkolenia z kreowania pozytywnych relacji przez telefon
Szkolenie z budowania relacji z klientem przez telefon rozpocznie wykład wprowadzający w jego zagadnienia – Czy poprzez rozmowy telefoniczne można z kimś zbudować dobrą relację i jak to zrobić?
Kreatywnie poprowadzony, tak aby wzbudzić w uczestnikach naturalną chęć i autentyczną potrzebę aktywnego udziału w warsztatach. Spełni on także rolę integrującą uczestników wokół tematyki szkolenia, i wynikających z nich celów oraz zadań. Finałem tej części będzie gra szkoleniowa z elementami integracyjnymi > Świat jest pełen dźwięków!
Gra stanowić będzie podsumowanie pierwszej części spotkania. Dzięki niej, uczestnicy szkolenia w przystępnej formule zorientują się w jaki sposób - praktycznie - wykorzystywać zdobytą podczas wykładu wiedzę w codziennym zawodowym działaniu. Spełni ona także rolę integracyjną, bo poprzez jej efektywną, ale i efektowną formułę – stworzy atmosferę zaangażowania, tak niezbędną dla szkoleniowej aktywności. Gra doskonale wpisuje się w model kształcenia oparty na metodyce Action Learning, w myśl której: POWIEDZ MI A ZAPOMNĘ, POKAŻ MI A ZAPAMIĘTAM, ZAANGAŻUJ MNIE A ZROZUMIEM!
Warsztaty - druga część szkolenia z telefonicznej komunikacji z klientem
Następnie uczestnicy wezmą udział w części stricte warsztatowej będącej zbiorem najlepszych przykładów – case study - wziętych z zawodowych doświadczeń osób zajmujących się zarządzaniem biznesowymi relacjami oraz rozwojem kompetencyjnym w tych obszarach.
Część warsztatowa składać się będzie z modułów tematycznych, a każdy realizowany będzie w aktywnej formule ćwiczeń, quizów, symulacji, case study. Podsumowaniem każdego modułu tematycznego będzie moderowany FOCUS, dyskusja, w trakcie której uczestnicy będą mogli „na gorąco”, pod okiem prowadzącego zajęcia eksperta – sprawdzić stan swojej wiedzy i umiejętności, doskonalić je i rozwijać, oraz przekonać się o efektywności proponowanych w czasie zajęć rozwiązań. Spotkanie zakończy gra strategiczna - stanowiąca praktyczny egzamin w zakresie wiedzy oraz umiejętności z interesujących nas obszarów tematycznych, będących celem szkolenia.
Baza Dobrych Praktyk - trzecia część szkolenia z utrzymywanie dobrych relacji z klientami przez telefon
Na finale szkolenia, w trakcie podsumowania, wniosków, konkluzji (dyskusji moderowanej przez prowadzącego zajęcia eksperta) opracowana zostanie tzw. Baza Dobrych Praktyk: katalog sprawdzonych rozwiązań, podpowiedzi i reguł. Wiedzę tą, uczestnicy szkolenia będą mogli „od zaraz” wykorzystywać w swojej pracy, zaś sam katalog traktować – w pewnym sensie - jako „zawodową ściągę”. Każdy z uczestników spotkania otrzyma taką Bazę Dobrych Praktyk – tak, aby korzystając z niej, mógł się rozwijać i lepiej zarządzać powierzonymi zadaniami.
Moduły kursu z kreowania dobrych relacji przez telefon
Tematyka modułów do szczegółowego ustalenia w trakcie rozmów Rozpoczęcie od „Sekretu sukcesu wg. Richarda St. Johna”
MODUŁ I. CO TO JEST DOBRA, BIZNESOWA RELACJA
- Jak stworzyć dobrą relację zorientowaną na biznes
- To się opłaca – czyli dwustronne inwestycje
- Jak oddzielić klienta od biznesu
MODUŁ II. CO NAS PRZYCIĄGA, CO NAS ODSTRASZA
- Jak zachować naturalność w trakcie rozmowy telefonicznej z klientem
- Nic na siłę – czyli jak dobrze zarządzać kontaktem telefonicznym
MODUŁ III. OD SPINOZY PO WSZYSCY NOSIMY MAJTKI, CZYLI JAK ROZMAWIAĆ Z PREZESAMI PRZEZ TELEFON
MODUŁ IV. USTALANIE KORZYŚCI DLA KLIENTA
- Jak napisać dobry schemat dla telefonicznej obsługi klienta dla telefonicznej obsługi klienta
- Jak dobrze wykorzystywać konspekt rozmowy telefonicznej i czemu to zawsze procentuje
- Personalizacja kontaktu a cele
MODUŁ V. BUDOWANIE ZAUFANIA W KONTAKCIE ZDALNYM – DLACZEGO TO WAŻNE, I JAK TO ZROBIĆ DOBRZE
MODUŁ VI. BUDOWANIE NA SZACUNKU, NIE NA SUBIEKTYWNYCH ODCZUCIACH
- Czy da się zbudować relację przez telefon z tzw. „trudnym klientem”?
- Łatwy klient w sprzedaży telefonicznej, czy taki wogóle istnieje?
MODUŁ VII. PRODUKT/ USŁUGA A CENA, CZEMU NIE MA SENSU DAWAĆ RABATÓW
- Jak zarządzać ceną w rozmowie w budowaniu relacji przez telefon
- Pozwól klientowi samemu sobie sprzedać w rozmowie telefonicznej
- Dlaczego czasem warto odmówić i kiedy to się nam opłaca
MODUŁ VIII. PARAFRAZA I AKTYWNE SŁUCHANIE W MARKETINGU RELACJI
MODUŁ IX. SZANUJ CZAS KLIENTA I SWÓJ WŁASNY W TRAKCIE BUDOWANIA TELEFONICZNYCH RELACJI
- Kiedy i gdzie dzwonić
- Dociskać klienta, czy ustalać inny termin kontaktu telefonicznego
MODUŁ X. PROFESJONALIZM A DOSTOSOWYWANIE JĘZYKA DO ROZMÓWCY
- Jak zachować merytoryczność w rozmowie
- Wpisz się w oczekiwania klienta co do rozmowy
MODUŁ XI. EMPATIA I DOBRE WYCHOWANIE NAJWAŻNIEJSZE CECHY W BIZNESIE
- Czy istnieją tematu tabu
- Jak wybadać klienta, żeby biznes na tym nie stracił
MODUŁ XII. KIEDY ODPUŚCIĆ, A KIEDY DAĆ CZAS – CZYLI CO PRZEMAWIA NA NASZĄ KORZYŚĆ
- Targetowanie
- Networking
MODUŁ XIII. JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ, POMAGAJĄC PRZY TYM KLIENTOWI
MODUŁ IV. CZAS NA EMISJĘ GŁOSU – POBAWMY SIĘ W RADIOWCA