Kreowanie dobrych relacji przez telefon  - szkolenie online

Jednodniowy, intensywny warsztat kompetencyjny w formie online.

Motto szkolenia:  
"Ludzie mogą zapomnieć, co powiedziałeś, mogą zapomnieć, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki Tobie poczuli."

– Maya Angelou
 

Współczesny świat, a zwłaszcza świat biznesu niezwykle ceni takie wartości jak zaufanie, wiarygodność i lojalność. To właśnie one kreują końcowy sukces w sprzedaży, obsłudze Klienta, negocjacjach czy rekrutacji. Warto uświadomić sobie jednak, że wartości te, nie powstaną nigdy, jeśli pomiędzy ludźmi nie uda stworzyć się, wiążącej ich - dobrej relacji telefonicznych. Bez takiej właśnie, dobrej relacji sukces, jeśli już, będzie miał charakter incydentalny, okazjonalny, jednorazowy. A wszystkim nam zależy przecież, aby miał on charakter powtarzalny, trwały.
Oferowane szkolenie budowania dobrej komunikacji przez telefon realizowane jest w praktycznej formule warsztatu kompetencyjnego - nauczy tego, jak kreować dobre, wartościowe relacje z wykorzystaniem telefonu.

Jakie zagadnienia obejmuje szkolenie z budowania dobrych relacji przez telefon?

Proponowany warsztat zdalnej obsługi klienta obejmował będzie swoim zakresem merytorycznym i problemowym taką tematykę jak: 

  • Psychologia wpływu społecznego i socjologia relacji 
  • Clienting - sztuka kreowania relacji w formacie b2b oraz b2c 
  • Argumentacja, perswazja i radzenie sobie z obiekcjami, zastrzeżeniami i obawami Klienta 
  • Unikanie manipulacyjnych pułapek ze strony Klienta 
  • Zarządzanie emocjami, radzenie sobie ze stresem, presją czasu, asertywność i planowanie zadań w czasie (tzw. zarządzanie czasem) 

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z kreowania dobrych relacji przez telefon w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Kreowanie dobrych relacji przez telefon   - program szkolenia online 

Wykład - pierwsza część szkolenia z kreowania pozytywnych relacji przez telefon

Szkolenie z budowania relacji z klientem przez telefon rozpocznie wykład wprowadzający w jego zagadnienia – Czy poprzez rozmowy telefoniczne można z kimś zbudować dobrą relację i jak to zrobić? 

Kreatywnie poprowadzony, tak aby wzbudzić w uczestnikach naturalną chęć i autentyczną potrzebę aktywnego udziału w warsztatach. Spełni on także rolę integrującą uczestników wokół tematyki szkolenia, i wynikających z nich celów oraz zadań. Finałem tej części będzie gra szkoleniowa z elementami integracyjnymi > Świat jest pełen dźwięków! 

Gra stanowić będzie podsumowanie pierwszej części spotkania. Dzięki niej, uczestnicy szkolenia w przystępnej formule zorientują się w jaki sposób - praktycznie - wykorzystywać zdobytą podczas wykładu wiedzę w codziennym zawodowym działaniu. Spełni ona także rolę integracyjną, bo poprzez jej efektywną, ale i efektowną formułę – stworzy atmosferę zaangażowania, tak niezbędną dla szkoleniowej aktywności. Gra doskonale wpisuje się w model kształcenia oparty na metodyce Action Learning, w myśl której: POWIEDZ MI A ZAPOMNĘ, POKAŻ MI A ZAPAMIĘTAM, ZAANGAŻUJ MNIE A ZROZUMIEM! 

Warsztaty - druga część szkolenia z telefonicznej komunikacji z klientem

Następnie uczestnicy wezmą udział w części stricte warsztatowej będącej zbiorem najlepszych przykładów – case study - wziętych z zawodowych doświadczeń osób zajmujących się zarządzaniem biznesowymi relacjami oraz rozwojem kompetencyjnym w tych obszarach. 
Część warsztatowa składać się będzie z modułów tematycznych, a każdy realizowany będzie w aktywnej formule ćwiczeń, quizów, symulacji, case study. Podsumowaniem każdego modułu tematycznego będzie moderowany FOCUS, dyskusja, w trakcie której uczestnicy będą mogli „na gorąco”, pod okiem prowadzącego zajęcia eksperta – sprawdzić stan swojej wiedzy i umiejętności, doskonalić je i rozwijać, oraz przekonać się o efektywności proponowanych w czasie zajęć rozwiązań. Spotkanie zakończy gra strategiczna - stanowiąca praktyczny egzamin w zakresie wiedzy oraz umiejętności z interesujących nas obszarów tematycznych, będących celem szkolenia. 

Baza Dobrych Praktyk - trzecia część szkolenia z utrzymywanie dobrych relacji z klientami przez telefon

Na finale szkolenia, w trakcie podsumowania, wniosków, konkluzji (dyskusji moderowanej przez prowadzącego zajęcia eksperta) opracowana zostanie tzw. Baza Dobrych Praktyk: katalog sprawdzonych rozwiązań, podpowiedzi i reguł. Wiedzę tą, uczestnicy szkolenia będą mogli „od zaraz” wykorzystywać w swojej pracy, zaś sam katalog traktować – w pewnym sensie - jako „zawodową ściągę”. Każdy z uczestników spotkania otrzyma taką Bazę Dobrych Praktyk – tak, aby korzystając z niej, mógł się rozwijać i lepiej zarządzać powierzonymi zadaniami. 

Moduły kursu z kreowania dobrych relacji przez telefon

Tematyka modułów do szczegółowego ustalenia w trakcie rozmów Rozpoczęcie od „Sekretu sukcesu wg. Richarda St. Johna” 

MODUŁ I. CO TO JEST DOBRA, BIZNESOWA RELACJA 

  1. Jak stworzyć dobrą relację zorientowaną na biznes 
  2. To się opłaca – czyli dwustronne inwestycje 
  3. Jak oddzielić klienta od biznesu 

MODUŁ II. CO NAS PRZYCIĄGA, CO NAS ODSTRASZA 

  1. Jak zachować naturalność w trakcie rozmowy telefonicznej z klientem
  2. Nic na siłę – czyli jak dobrze zarządzać kontaktem telefonicznym

MODUŁ III. OD SPINOZY PO WSZYSCY NOSIMY MAJTKI, CZYLI JAK ROZMAWIAĆ Z PREZESAMI PRZEZ TELEFON

MODUŁ IV. USTALANIE KORZYŚCI DLA KLIENTA 

  1. Jak napisać dobry schemat dla telefonicznej obsługi klienta dla telefonicznej obsługi klienta
  2. Jak dobrze wykorzystywać konspekt rozmowy telefonicznej i czemu to zawsze procentuje 
  3. Personalizacja kontaktu a cele 

MODUŁ V. BUDOWANIE ZAUFANIA W KONTAKCIE ZDALNYM – DLACZEGO TO WAŻNE, I JAK TO ZROBIĆ DOBRZE 

MODUŁ VI. BUDOWANIE NA SZACUNKU, NIE NA SUBIEKTYWNYCH ODCZUCIACH 

  1. Czy da się zbudować relację przez telefon z tzw. „trudnym klientem”? 
  2. Łatwy klient w sprzedaży telefonicznej, czy taki wogóle istnieje? 


MODUŁ VII. PRODUKT/ USŁUGA A CENA, CZEMU NIE MA SENSU DAWAĆ RABATÓW 

  1. Jak zarządzać ceną w rozmowie w budowaniu relacji przez telefon
  2. Pozwól klientowi samemu sobie sprzedać w rozmowie telefonicznej
  3. Dlaczego czasem warto odmówić i kiedy to się nam opłaca 

MODUŁ VIII. PARAFRAZA I AKTYWNE SŁUCHANIE W MARKETINGU RELACJI

MODUŁ IX. SZANUJ CZAS KLIENTA I SWÓJ WŁASNY W TRAKCIE BUDOWANIA TELEFONICZNYCH RELACJI 

  1. Kiedy i gdzie dzwonić 
  2. Dociskać klienta, czy ustalać inny termin kontaktu telefonicznego

MODUŁ X. PROFESJONALIZM A DOSTOSOWYWANIE JĘZYKA DO ROZMÓWCY 

  1. Jak zachować merytoryczność w rozmowie 
  2. Wpisz się w oczekiwania klienta co do rozmowy 

MODUŁ XI. EMPATIA I DOBRE WYCHOWANIE NAJWAŻNIEJSZE CECHY W BIZNESIE 

  1. Czy istnieją tematu tabu 
  2. Jak wybadać klienta, żeby biznes na tym nie stracił 

MODUŁ XII. KIEDY ODPUŚCIĆ, A KIEDY DAĆ CZAS – CZYLI CO PRZEMAWIA NA NASZĄ  KORZYŚĆ 

  1. Targetowanie 
  2. Networking 

MODUŁ XIII. JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ, POMAGAJĄC PRZY TYM KLIENTOWI 

MODUŁ IV. CZAS NA EMISJĘ GŁOSU – POBAWMY SIĘ W RADIOWCA 
 

Jakie metody wykorzystujemy podczas szkolenia z budowania dobrych relacji telefonicznych z klientami?

Szkolenie ma formę warsztatu kompetencyjnego, dzięki temu oparte jest na dużej liczbie angażujących uczestników ćwiczeń, gier, analiz przypadków, case study oraz różnych symulacji. Poprzez aktywny udział zdobyta wiedza i postawy zostają utrwalone. W trakcie trwania modułów szkolenia z budowania relacji przez telefon, uczestnicy cały czas otrzymują od prowadzącego spotkanie praktyczne wskazówki oraz sprawdzone narzędzia do skutecznego realizowania celów i zadań. Skupimy się na minimalnej ilości nudnej teorii i maksymalnym wykorzystaniu praktyki. 

Warsztatowa formuła sprawi, że będzie ono wartościowe zarówno dla osób rozpoczynających pracę w telemarketingu czy obsłudze klienta, jak i dla osób posiadających doświadczenie w telefonicznym handlu. Zapewni rozwój oraz dostarczy informacji stanowiących bazę dla wniosków i odpowiedni na nurtujące pytania i problemy. 

Dużą zaletą kursu telefonicznego budowania dobrych relacji z klientem jest możliwość przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z prowadzącym zajęcia ekspertem. Każdy uczestnik może rozwiązać problemy pojawiające się w komunikacji telefonicznej z klientem oraz uzyskać wartościowe rady.