Artykuły - biznes, finanse, ekonomia, prawo, wydarzenia, komunikacja, dobre obyczaje ...


Zapraszamy do lektury, komentowania oraz dyskusji.

FIDIC – podstawowe zagadnienia

Włodzimierz Gawroński - Trener, FIDIC   FIDIC, którego nazwa pochodzi od Federation Internationale des Ingenieurs Conseils, czyli Międzynarodowej Federacji Inżynierów-Konsultantów wydała i skodyfikowała w latach 60 ubiegłego stulecia procedury kontraktowe opisujące przebieg inwestycji budowlanych...

RACHUNKOWOŚĆ

W każdej firmie rachunkowość jest ważną częścią całego zespołu. Każdy właściciel firmy zdaje sobie sprawę z wagi tego zagadnienia – dlatego też w Krakowie organizowane są szkolenia z rachunkowości dla Państwa pracowników. W internecie można znaleźć wiele  ofert szkoleń otwartych....

Marketing małych firm

Marketing biur podróży, czy ogólnie rzecz ujmując, marketing małych firm, stanowi centrum uwagi dla wszystkich zainteresowanych. Marketing nowoczesny, istniejący także pod nazwą trade marketing skupia się nie tylko na tych największych spółkach, ponieważ to właśnie w korporacjach, czy...

Co dwie głowy to nie jedna - job-sharing.

Świat się zmienia, formy zatrudnienia również, a co za tym idzie, co pewien czas przychodzi nam poznawać kolejne rozwiązania, które mają uelastycznić nas, poruszających się zawodowo, wraz z jednoczesnym dostosowaniem się rynku pracy do wszelkich zmian gospodarczo-rynkowych. Nie dziwią już...
 jak kreować swój wizerunek w pracy

Jak kreować swój pozytywny wizerunek w biznesie?

Jak Cię widzą, tak Cię piszą” - nie bez kozery powstało to popularne powiedzenie. Nasz wizerunek ma bowiem ogromny wpływ na to, jak postrzegają nas inni ludzie w firmie. Ubiór, fryzura, dodatki, akcesoria, postawa, gesty, mimika, sposób poruszania się czy też komunikowania –...

Klient nasz pan, czyli trade marketing

Dawno już odkryto Amerykę i podobnie sytuacja przedstawia się jeśli mówimy o marketingu. Już nikt nie zastanawia się czy jest on niezbędny, i czemu w ogóle służy. Marketing klasyczny oznacza bowiem spektrum działań, które prowadzą do głównych celów jakimi są: pozyskanie klientów oraz...

Nasza rzeczywistość po zmianie podatku VAT w 2011 roku

Przez ostatnie miesiące słowa: podatek VAT, były odmieniane przez wszystkie przypadki. Najpierw spekulowaliśmy, czego konkretnie będą one dotyczyć, później, będąc już w posiadaniu interesujących nas informacji rozpoczęła się cała machina różnych reakcji. Jedni zajęli się wróżbictwem,...
Coaching - po co i dla kogo?

Coaching - po co i dla kogo?

Każdy z nas niejednokrotnie dochodzi do wniosku, że jego życie zboczyło z toru, po którym powinno się poruszać. Zdajemy sobie sprawę, że coś szwankuje, często nie wiedząc jednak, jak sprecyzować ten czynnik oraz jak go naprawić. W takich sytuacjach możliwości są dwie: albo męczymy się...

Podatek dochodowy od osób fizycznych

Kiedy Jan Kowalski wstał dzisiaj rano, standardowo, udał się do sklepu po ciepłe bułeczki i codzienną gazetę. Przeglądając prasę, natknął się na stronę na którą nigdy wcześniej nie zaglądał, a która zaskoczyła go zawartymi tam treściami. Otóż była to karta z piętrzącymi się...

Bezpłatne wersje testowe - czy warto je oferować?

Dopóki czegoś nie spróbujemy, nie doświadczymy tego osobiście, nie będziemy w stu procentach przekonani o jakości produktu jaki możemy kupić. Nauczyliśmy się już filtrować informacje przekazywane nam poprzez reklamy, uważamy na stosowane tam zabiegi mające na celu nakłonienie nas do wydania...