Artykuły - biznes, finanse, ekonomia, prawo, wydarzenia, komunikacja, dobre obyczaje ...


Zapraszamy do lektury, komentowania oraz dyskusji.

Artykuł: Co może stanowić barierę w skutecznym porozumiewaniu się?

Artykuł: Co może stanowić barierę w skutecznym porozumiewaniu się?

Pewnie nie raz zdarzyła ci się sytuacja kiedy twój rozmówca nie zareagował na to co mu właśnie obwieściłeś tak, jakbyś tego oczekiwał. Możliwe, że miałeś zupełnie inne intencje a osoba z którą prowadziłeś dialog zrozumiała cię całkowicie opatrznie. Jak to możliwe? Pewnie wystąpiły...

Strategiczne Zarządzanie Firmą

Artyuł do pobrania w pliku pdf: Artykuł - Strategiczne zarządzanie firmą   Zapraszamy na szkolenie, o którym mowa w artykule. Strategiczne zarządzanie firmą       Powrót do strony z artykułami          ...

Artykuł: 7 nawyków skutecznego działania

Zagadnienie poprawy własnego zachowania, ulepszania swoich możliwości pod kątem zwiększania wydajności, polepszania kontaktów personalnych na płaszczyźnie relacji pracownik/szef, mąż/żona, rodzic/dziecko, etc., było tematem wielu książek i poradników. Pozycje te oferowały przeważnie...

Artykuł: Pracować z pasją i nie wypalić się

W ostatnich latach niezwykle popularne jest wszystko, co określić można jako angielskie słowo "fast". Wszystko szybko, a może jeszcze szybciej, bo nie mamy na nic czasu. Musimy szybko zrobić karierę, szybko awansować, szybko wsiąść kredyt na mieszkanie, na samochód i wakacje. Wszystko szybko,...

Artykuł: Komunikacja interpersonalna - o co chodzi?

Wydaje się, że nic ci nie brakuje… Jesteś dobrze wykształcony, posiadasz spore już, doświadczenie zawodowe a tu ni stąd ni zowąd, otrzymujesz sygnał, że coś jest nie tak. Osoba, która przeprowadza z tobą ocenę okresową, wśród wniosków, zawarła podpunkt o konieczności usprawnienia...

Artykuł: Rękojmia za wady prawne rzeczy sprzedanej

W obrocie cywilnoprawnym, w ramach ustawowych uprawnień wynikających z zawarcia umowy sprzedaży ustawodawca przewidział dla kupującego możliwość występowania względem kupującego z roszczeniami na wypadek, gdy sprzedana rzecz ma wady tj. najczęściej wadę zmniejszającą jej wartość lub...

Zespół zadaniowy wśród pracowników

Podejmując decyzje o stworzeniu nowego stanowiska pracy, bądź zatrudnieniu kolejnego pracownika, żywimy nadzieję i przeświadczenie, że wpasuje się on w panującą w firmie atmosferę oraz wdroży w zadania, jakie będą mu powierzane, zakładając tym samym, że podwładny będzie wykonywał...

Narzędzia ułatwiające kontrolę projektu

Wyjście z impasu podczas pracy nad projektem może utrudnić życie każdej grupie. Czasami bowiem zdarza się że jakiś problem przerasta pojedyńcze osoby – nie są na tyle zdolne aby samodzielnie poradzić sobie z danym zagadnieniem a inni współpracownicy nie mogą poświęcić czasu na pomoc...

Zalety i metody elektronicznej dystrybucji

Nowe technologie coraz częściej wspomagają różne rejony życia w sposób ułatwiający dotychczasowe problemy i dając praktyczne rozwiązania zapewniając jednocześnie bardziej korzystne dla użytkownika jak i dla przedsiębiorcy metody dokonywania transakcji. Nie sposób zaprzeczyć, że sprzedaż...

Trzy różnice pomiędzy dobrym a słabym mówcą

Czym charakteryzują się osoby uważane za wielkich mówców? Co takiego w ich zachowaniu podczas wystąpień oraz w sposobie mówienia wywiera na nas tak wielki wpływ że przemówień tych nie sposób zapomnieć nawet bardzo długo po zakończeniu danej konferencji czy szkolenia? A co z drugiej strony...