Artykuły - biznes, finanse, ekonomia, prawo, wydarzenia, komunikacja, dobre obyczaje ...


Zapraszamy do lektury, komentowania oraz dyskusji.

Jak kreować dobre relacje  - tak, aby Klient nie stawał się trudnym?

Jak kreować dobre relacje - tak, aby Klient nie stawał się trudnym?

Temat Trudnego Klienta zazwyczaj rozumiany jest jako umiejętność radzenia sobie z relacją z Klientem w trudnej sytuacji. To zdarza się często. Temu poświęcone są szkolenia, seminaria, książki.  Tymczasem chciałam zwrócić Waszą uwagę na kwestię o wiele ważniejszą. Otóż...
Czym jest technika odzwierciedlania w komunikacji? Wyjaśniamy

Czym jest technika odzwierciedlania w komunikacji? Wyjaśniamy

Podczas rozmowy z klientem należy postępować tak, aby widział on zainteresowanie i czuł się traktowany w sposób wyjątkowy. Dlatego też w sprzedaży czy kontaktach biznesowych powinno się stosować techniki aktywnego słuchania. Jedną z nich jest technika odzwierciedlania w komunikacji.  Przeczytaj...
Co Cię motywuje do pracy - jak odpowiedzieć na pytanie o motywację podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Co Cię motywuje do pracy - jak odpowiedzieć na pytanie o motywację podczas rozmowy kwalifikacyjnej

,,Co cię motywuje do pracy" - to pytanie można usłyszeć prawie zawsze podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Odpowiednia motywacja do pracy wpływa na sposób realizacji powierzonych zadań. Pośrednio decyduje również o Twoich sukcesach i osiągnięciach. Jak zatem trafnie ująć w...
Jak powiedzieć coś o sobie podczas rozmowy o pracę, czyli autoprezentacja na rozmowie kwalifikacyjne

Jak powiedzieć coś o sobie podczas rozmowy o pracę, czyli autoprezentacja na rozmowie kwalifikacyjnej

Rozmowa kwalifikacyjna, czyli rozmowa o pracę, może być dla niektórych osób bardzo stresującym przeżyciem. ,,Opowiedz coś o sobie" to jedno z pytań, które prawie zawsze się pojawia, obok pytania o doświadczenie zawodowe. Rekruterzy zgodnie twierdzą, że nawet 9 na...
SEO - czyli jak pisać, żeby Cię czytano?

SEO - czyli jak pisać, żeby Cię czytano?

  Od razu przechodząc do rzeczy i odpowiadając na pytanie zawarte w tytule - niestety nie wystarczy dobrze pisać. W dzisiejszym, cyfrowym świecie liczy się już nie tylko sprawne pióro autora, ale również to, czy jego tekst zostanie „podany pod nos” czytelnikom,...
Marketing - komunikacja z odbiorcami

Marketing - komunikacja z odbiorcami

Wszyscy znamy hasło: “reklama jest dźwignią handlu” i choć może jest ono wyświechtane, to jednak nic nie straciło na swojej aktualności. Reklama, a co za tym idzie marketing, jest niezbędny przy tworzeniu jakiegokolwiek publicznego projektu. Niezależnie czy jest to założenie...
TYTUŁ

TYTUŁ

Nie, to nie pomyłka. Tytuł tego tekstu to faktycznie “Tytuł”, choć zapewne powinienem go nazwać “Tytuły e-maili”, ale nie mogłem się powstrzymać. Musicie mi wybaczyć :) Już przechodzę do rzeczy! Maile są dzisiaj nieodłączną częścią naszej pracy i życia....
Trzy miesiące pandemii. Wirus, wirus … i co dalej?

Trzy miesiące pandemii. Wirus, wirus … i co dalej?

To było 12-go marca. Usiedliśmy przy naszym okrągłym stole i wspólnie podjęliśmy decyzję, że od jutra nie przychodzimy do pracy w biurze, że będziemy pracowali z domu. Myśleliśmy, że to najwyżej na dwa tygodnie, że to przecież musi szybko minąć … O, jak się pomyliliśmy!...
Trzynasty dzień …

Trzynasty dzień …

Trzynasty dzień „kwarantanny”. Nie tej przymusowej, wynikającej z choroby - na szczęście, ale tej wynikającej z dojrzałości i odpowiedzialności za zdrowie własne, swoich bliskich i generalnie wszystkich ludzi. Dlaczego? To pytanie wydaje się banalne w dobie wszechogarniających...
Czas koronawirusa!

Czas koronawirusa!

Świat wywrócił się do góry nogami. Niektórych ludzi życie wywróciło się do góry nogami. Nikt nie spodziewał się takiego obrotu sprawy. Wprawdzie wielu ekonomistów i przedsiębiorców wróżyło nadchodzący kryzys gospodarczy. Było wiele...