Artykuły - biznes, finanse, ekonomia, prawo, wydarzenia, komunikacja, dobre obyczaje ...


Zapraszamy do lektury, komentowania oraz dyskusji.

Szkolenia to najlepsze, co możesz dać swojej firmie i swoim pracownikom

Szkolenia to najlepsze, co możesz dać swojej firmie i swoim pracownikom

Inwestycje w kadry pracownicze są tak naprawdę inwestycjami w samą firmę. Zwiększają umiejętności i uzupełniają wiedzę podwładnych, przyczyniając się do zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstwa w branży, w której funkcjonuje. Szkolenia są elementem takich inwestycji. To...
Jak być bardziej asertywnym? Ćwiczenia, sprawdzone sposoby i techniki asertywności

Jak być bardziej asertywnym? Ćwiczenia, sprawdzone sposoby i techniki asertywności

W życiu każdego z nas zdarzają się, częściej lub rzadziej, sytuacje w których musimy obronić swoje stanowisko w kontekście okoliczności, w których się znaleźliśmy. Musimy pogodzić się z faktem, że zawsze znajdą się w naszym środowisku takie osoby, które mają odmienne...

Wyznaczniki skutecznej perswazji - Cz. II

Kolejnymi, obok nadawcy, treści oraz organizacji przekazu, wyznacznikami wpływającymi na skuteczność perswazji są:     Środek przekazu (np. radio, prasa, telewizja), do którego odnosi się prosta prawidłowość mówiąca o tym, że im ,,żywszy” jest dany przekaz tym...

Jak dogadać się z księgową?

Świat finansów, rachunkowości i podatków niewątpliwie dla niektórych osób może być fascynujący. Dla przeciętnego człowieka jest on jednak zawiły i w wielu przypadkach kompletnie niezrozumiały. Dlatego rozmowa z wykwalifikowaną księgową może być co najmniej trudna. Specjaliści...

Optymalizacja zakupów w organizacji - w poszukiwaniu oszczędności dla firmy

Kryzys gospodarczy na świecie, który był szczególnie odczuwalny w Polsce w 2012 roku, skłonił polskich przedsiębiorców do poszukiwania oszczędności w ich działalności. Jedną ze sfer w tym zakresie były zakupy w organizacji. Czy optymalizując zakupy można wypracować realne oszczędności? Zdaniem...

Słyszysz? Ale czy słuchasz?

Z pozoru słowa słuchanie i słyszenie są podobne i rzeczywiście w języku potocznym często są wykorzystywane zamiennie. Jest to dużym błędem, ponieważ mają odmienne znaczenie. Zwłaszcza jeśli chodzi o relacje międzyludzkie. Jak aktywnie słuchać i rozumieć to, co do nas się mówi? Aktywna...

Zalety (nie)doskonałej obsługi klienta

Jedna rzecz, która nas łączy, to to, że wszyscy jesteśmy konsumentami / klientami. Wszyscy chcemy być obsługiwani wyjątkowo … Czy jednak na pewno …? Jako klient / konsument odwiedzam prawie codziennie różne punkty usługowe (kawiarnie, kina, pralnie, restauracje itp.), sklepy, instytucje...

Potęga kolorów

Nie od dziś wiadomo, że kolor stanowi jedno z podstawowych narzędzi wpływu. Dobór odpowiedniej barwy jest kluczowy podczas budowania własnej marki, pozwala wyróżnić się spośród konkurencji i zachęcić lub zniechęcić potencjalnych konsumentów do dokonania zakupu. O potędze kolorów należy...
Pierwsze szkolenia otwarte AVENHANSEN na Śląsku

Pierwsze szkolenia otwarte AVENHANSEN na Śląsku

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych potencjalnych klientów postanowiliśmy wprowadzić do naszej oferty szkolenia otwarte w Katowicach. Stolica Śląska dołącza tym samym do innych dużych ośrodków miejskich w Polsce, w których można brać udział w tego typu szkoleniach adresowanych do...

Podążaj za tym, który wie - czyli siła autorytetu

Najbardziej znanymi badaniami poświęconymi tematyce wpływu, jaki wywiera na ludzi autorytet są te przeprowadzone w 1963 roku przez Stanleya Milgrama. Chciał on znaleźć odpowiedź na pytanie o przyczyny ślepego posłuszeństwa wobec zbrodniczych czynów, których cały świat był świadkiem podczas...