Interesują Cię szkolenia otwarte lub zamknięte? Jesteśmy dla Ciebie!
Tytuł szkolenia
Trener
Miasto
Termin
Cena

Treasury management i cash management: zarządzanie skarbem i przepływami gotówki w trakcie budowania trwałej wartości przedsiębiorstwa

Grzegorz Michalski Kraków
2024-10-30 (2 dni)
2 180 Zobacz

ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE. Twoja droga do lepszych relacji i osiągnięć.

Agnieszka Olejnik Warszawa
2024-10-30
880 Zobacz

Nowoczesny Key Account Management

Maciej Leszczyński Warszawa
2024-11-04 (2 dni)
1 880 Zobacz

Rozwiązywanie konfliktów w organizacji

Katarzyna Poleszak-Jakubowska Gdańsk
2024-11-04 (2 dni)
1 480 Zobacz

Blefy i triki w negocjacjach handlowych

Maciej Leszczyński Kraków
2024-11-06
980 Zobacz

Zarządzanie płynnością finansową

Grzegorz Michalski Kraków
2024-11-07 (2 dni)
2 180 Zobacz

Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta

Andrzej Zabawa Gdańsk
2024-11-07 (2 dni)
1 480 Zobacz

Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka

Agnieszka Nowicka-Przyborska Gdańsk
2024-11-07 (2 dni)
1 580 Zobacz

Intensywny trening dla trenerów

Adrianna Zbińska Poznań
2024-11-07 (2 dni)
1 580 Zobacz

Prawo dla Działu Zakupów. Skuteczne i bezpieczne zawieranie umów

Łukasz Miętkowski Kraków
2024-11-07 (2 dni)
1 580 Zobacz

Maciej Firlit - Prezes Zarządu AVENHANSEN

Obecna pozycja Firmy AVENHANSEN Sp. z o.o. to zasługa wytrwałej i świadomej pracy całego Zespołu.
To również 20-ty rok moich osobistych doświadczeń w branży szkoleniowej.

Możecie nam zaufać! Ja daję gwarancję na naszą działalność.

► PROMOCJE     


Szkolenie otwarte | Kraków | 2024-11-14

ASERTYWNOŚĆ
Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych

Asertywność to jest umiejętność bycia w zgodzie ze sobą, obrony własnych granic i wyrażania swoich opinii z pełnym szacunkiem dla tych samych praw innych. Dobra wiadomość jest taka, że asertywności można się uczyć, jest to więc postawa, którą możemy rozwijać i kształtować. Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z  asertywnością w sytuacjach zawodowych.

Korzyści dla uczestników szkolenia

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • potrafili odróżnić zachowania asertywne od agresywnych i uległych
  • potrafili budować pozytywne relacje międzyludzkie oparte na zaufaniu i wyrażaniu własnych emocji
  • znali zasady obrony przed krytyką i będą potrafili skutecznie argumentować własne poglądy
  • potrafili zadbać o własne interesy w harmonii z otoczeniem i własnym odczuciem
  • z właściwej perspektywy oceniać problemy, ludzi i relacje
  • potrafili dopasować formę wypowiedzi do sytuacji i osoby
  • potrafili zamieniać styl krytyki na użyteczną informację zwrotną
  • umieli neutralizować stresy obniżające poczucie własnej wartości

 



Szkolenia dla branży hotelarskiej i gastronomicznej 

  • PEŁNA OBSŁUGA REALIZACJI SZKOLEŃ
  • TRENERZY Z DOŚWIADCZENIEM W BRANŻY HOTELARSKIEJ
  • POMOC I DORADZTWO NA KAŻDYM ETAPIE WSPÓŁPRACY

PROPOZYCJE SZKOLEŃ:
    
DLA MENADŻERÓW:
Zapobieganie rotacji personelu obiektowego - podejście podmiotowe
Skuteczne zarządzanie zespołem pracowników hotelu - jak być efektywnym liderem w branży hotelarskiej?
Budowanie efektywnego zespołu jako ważnego czynnika budowania jakości obsługi gości w branży hotelarskiej
Zwiększenie promocji usług hotelowych na portalach społecznościowych z elementami trade marketingu. Jak lepiej wypromować swój hotel?

DLA PRACOWNIKÓW RECEPCJI:
 „Profesjonalny recepcjonista hotelowy"
 „Standardy obsługi gości hotelu w wymiarze międzykulturowym
 „Etykieta z elementami protokołu dyplomatycznego w działalności hotelu
 „Profesjonalna sprzedaż i obsługa gościa w hotelu, podnoszenie skuteczności poprzez techniki sprzedaży komplementarnej z elementami specyfiki negocjacji z gościem

DLA PERSONELU SPRZĄTAJĄCEGO:
 „Profesjonalny hauskeeping jako jeden z podstawowych elementów budowania wizerunku hotelu
 „Profesjonalne utrzymanie czystości w obiekcie hotelowym
    
    
Rozwój pracowników to doba inwestycja, której efekty będą widoczne we wzroście napływających gości, a przede wszystkim - powrocie tych, których już Państwo kiedyś gościli.

Szkolenia dla branży hotelarskiej i gastronomicznej

Zobacz wszystkie szkolenia otwarte

Zapytaj / zamów
szkolenie zamknięte,
zadzwoń lub napisz!
Beata Dyjak
Dyrektor ds. rozwoju i realizacji projektów
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
AVENHANSEN
18

rok działaności

 

ponad

1507

szkoleń otwartych

 

ponad

2510

szkoleń zamkniętych

 

ponad

59288

przeszkolonych osób

 

Opinie uczestników szkoleń

Szkolenie przeprowadzone na najwyzszym poziomie. Prowadzący posiada dużą wiedzę, którą przekazuje w sposób zrozumiały.

Trener bardzo dobrze przygotowany merytorycznie, dużo przykładów, otwarty na pytania uczestników, zachęca do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu.

Szkolenie bardzo przydatne. Jestem pod wrażeniem trenera - Izy, która znakomicie przygotowała szkolenie.

Super prowadząca, wiele ciekawych z życia tematów. Wymiana zdań, doświadczeń z pozostałymi uczestniczkami, praktyczne porady.

Pani trener bardzo profesjonalna, miła atmosfera, dobrze wykorzystane dwa dni.

Bardzo profesjonalnie przygotowane szkolenie, miła obsługa.

Jestem zadowolona, że wzięłam udział w szkoleniu. Mała grupa, dużo praktycznych wykładów.

Szkolenie przeprowadzone przez trenera w sposób bardzo profesjonalny. Trener posiada obszerną wiedzę w zakresie ochrony danych osobowych.

Szkolenie przeprowadzone przez trenera w sposób bardzo profesjonalny, który posiada obszerną wiedzę w zakresie ochrony danych osobowych.

Bardzo kompetentny trener - zarówno teoretyk jak i praktyk - czyli "constans".

Szkolenie przeprowdzone w sposób merytoryczny, zrozumiały z odniesieniem do konkretnych przykładów.

Szybkie i sprawne reagowanie firmy na potrzeby szkoleniowe firmy. Konkretne i dobrze przekazane informacje.
Dołącz do zadowolonych uczestników szkoleń

Referencje

Biesterfeld Chemia Specjalna Sp. z o.o.

2014-06-13/14 - Szkolenie: Zarządzanie stresem i asertywność

Projekt Efektywny

2014-06-14 - Szkolenie: Savoi-vivre

Pioneer Surgical Technology

2014-06-18 - Szkolenie: Błędy zamawiających - szkolenie dla Wykonawców

NAVO Polska Grupa Dystrybucyjna Sp. z o.o.

2014-06-26/27 - Szkolenie: Controlling sprzedaży

Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Mikołaja Kopernika

2014-08-06 - Szkolenie: Negocjacje z dłużnikami

Narodowy Bank Polski

2014-06-16/17 - Szkolenie: Proces przygotowania i realizacji inwestycji wg aktualnych przepisów w szczególności Prawa Budowlanego i ustawy dot. Zagospodarowania przestrzenneg 2014-08-19 -  Szkolenie: Prawo  autorskie  –  podejście  praktyczne

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

"(...) Chciałbym podziękować za świetnie zorganizowane i przeprowadzone szkolenie...Jednocześnie dziękujemy za zaangażowanie i profesjonalizm trenera (...)"

Jednostka Wojskowa

JW nr 4938

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego - Departament Funduszy Inwestycyjnych i Funduszy Emerytalnych

Szanowni Państwo,

dzisiejsze szkolenie Pana Wojciecha „Akademia Managera - komunikacja i udzielanie informacji zwrotnej - feedback i feedforward” - było na naprawdę świetnym poziomie J

Bardzo dziękuję za moż

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

,,(...) W ramach realizacji powierzonego zadania firma AVENHANSEN należycie wywiązała się z podjętych zobowiązań wynikających
z zawartej umowy."

Urząd Miasta Siedlce

,,(...) W ramach realizacji powierzonych zadań firma AVENHANSEN należycie wywiązała się z podjętych zobowiązań wynikających z zawartej umowy. Szkolenia spełniły oczekiwania uczestników."

Elsat sp. z o.o.

,,(...) Szkolenie zostało przygotowane i przeprowadzone profesjonalnie, na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym.
Zajęcia szkoleniowe były prowadzone w sposób dynamiczny i rzeczowy. Wiedza przekazywana była jasno i przystępnie, z uwzględnieniem
i omawianiem wątpliwo

Zobacz wszystkie referencje