Jakie s─ů cele szkolenia dla specjalistów dzia┼éu zakupów?

Celem szkolenia jest rozwój wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci z zakresu organizacji pracy dzia┼éu zakupów oraz technik negocjacji zakupowych. Zagadnienia poruszane na szkoleniu obejmuj─ů obszary optymalizacji zakupów na potrzeby organizacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie efektywnego procesu negocjacyjnego. Zastosowanie metod i technik dostarczonych na szkoleniu pozwoli na usprawnienie procesu zakupów w firmie oraz osi─ůganie korzystniejszych warunków od dostawców.

 

Metody wykorzystywane w trakcie szkolenia dla dzia┼éu zakupów

Zaj─Öcia prowadzone s─ů metod─ů warsztatow─ů opart─ů na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • prac─Ö w zespo┼éach
  • gry symulacyjne/ ─çwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przyk┼éadach
  • dyskusje na forum grupy
  • wyk┼éad

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 z┼é, za trzy: 400 z┼é (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: pi─ůta osoba gratis!
  • Rabat za wp┼éat─Ö do 4 tygodni przed dat─ů szkolenia: dodatkowe 100 z┼é od ca┼éo┼Ťci zamówienia

Wszystkie ceny s─ů podane w warto┼Ťciach netto, do których nale┼╝y doliczy─ç podatek VAT w wysoko┼Ťci 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i us┼éug VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w ca┼éo┼Ťci ze ┼Ťrodków publicznych s─ů zwolnione z VAT.

Rabaty nie ┼é─ůcz─ů si─Ö.


W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:

  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cen─Ö szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez ca┼éy czas pobytu - doradzamy, jak mi┼éo i efektywnie sp─Ödzi─ç czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, daj─ůce gwarancj─Ö prze─çwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjaj─ůce ┼éatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

Jakie zagadnienia porusza szkolenie dla pracowników dzia┼éu zakupów?

Program szkolenia

 

MODU┼ü I. ORGANIZACJA PROCESU ZAKUPÓW

  1. Rola i zadania kupca w organizacji
    • system, w którym funkcjonuje dzia┼é zakupów
    • kierunki dzia┼éa┼ä w celu optymalizacji procesu zakupów
  2. Proces zapytania ofertowego.
    • sekwencja RFx - dostosowanie zapytania do sytuacji zakupowej
    • wybór dostawcy
    • dobre praktyki wspó┼épracy z dostawcami
  3. Analizy wspieraj─ůce prac─Ö kupca
    • analiza ABC - wykorzystanie zasady Pareto do optymalizacji strategii zakupowej
    • analiza XYZ - wp┼éyw przewidywalno┼Ťci zakupów na czas i wielko┼Ť─ç zamówie┼ä
    • macierz Kraljica - racjonalizacja dzia┼éa┼ä w oparciu o ryzyko zwi─ůzane z zakupem oraz wp┼éywem na wyniki finansowe firmy

 

MODU┼ü II. NEGOCJACJE DZIA┼üU ZAKUPÓW Z DOSTAWC─ä

  1. Wprowadzenie do negocjacji dla dzia┼éu zakupów.
    • wybór strategii negocjacyjnej w odniesieniu do sytuacji zakupowej
    • korzy┼Ťci i zagro┼╝enia wynikaj─ůce ze stosowania poszczególnych strategii
    • negocjacje pozycyjne a negocjacje problemowe
    • style negocjacyjne i ich wp┼éyw na efektywno┼Ť─ç dzia┼éa┼ä
    • autoanaliza w┼éasnej postawy negocjacyjnej
    • charakterystyka profesjonalnego negocjatora
  2. I etap negocjacji.
    • stawianie celu w negocjacjach - uporz─ůdkowanie z┼éo┼╝onej siatki celów
    • opracowanie listy zmiennych negocjacyjnych dla uzyskania korzystniejszych cen i warunków zakupów
    • okre┼Ťlenie przedzia┼éów negocjacyjnych
    • BATNA - znaczenie i wykorzystanie alternatyw
  3. II etap negocjacji.
    • odkrycie stanowisk i interesów drugiej strony
    • wykorzystanie pyta┼ä i parafrazy
    • pytania szacuj─ůce i warunkowe
  4. III etap negocjacji.
    • kluczowe zasady negocjacji
    • prezentacja oferty i zmiennych negocjacyjnych
    • techniki wymiany ust─Öpstw, czyli jak ust─Öpowa─ç, aby nie oddawa─ç za darmo
    • techniki pokonywania impasu w rozmowach z dostawc─ů
  5. IV etap negocjacji.
    • akceptacja warunków i potwierdzenie ustale┼ä
    • opracowanie dalszych dzia┼éa┼ä
  6. Brudne chwyty i manipulacje stosowane przez drug─ů stron─Ö.
    • nieczyste taktyki stosowane przez dostawców
    • sposoby obrony przed manipulacj─ů i brudnymi chwytami sprzedawcy
  7. Kreowanie wizerunku skutecznego specjalisty dzia┼éu zakupów i budowanie w┼éasnej si┼éy.
    • techniki autoprezentacji
    • dylematy negocjatora wg Willema Mastenbroek’a
    • ┼║ród┼éa si┼éy kupca - si┼éa rzeczywista i domniemana
    • techniki okazywania si┼éy
    • cz─Östo pope┼éniane przez kupca b┼é─Ödy
    • elastyczno┼Ť─ç i kreatywno┼Ť─ç negocjatora
    • filary harvardzkiej szko┼éy negocjacji

 

MODU┼ü III. KOMUNIKACJA W PROCESIE ZAKUPÓW

  1. Kluczowe aspekty komunikacji
    • komunikacja niewerbalna jako wsparcie dla budowania w┼éasnego wizerunku i si┼éy
    • s┼éownictwo wspieraj─ůce osi─ůganie celów w rozmowach z dostawc─ů
    • wp┼éyw postawy i w┼éasnych przekona┼ä na przebieg komunikacji ze sprzedawc─ů
    • autodiagnoza w┼éasnego stylu wywierania wp┼éywu
    • sekwencja skutecznej prezentacji
  2. Wspó┼épraca z trudnym partnerem w negocjacjach
    • rozpoznawanie typów osobowo┼Ťciowych
    • dostawców dostosowanie stylu komunikacji do sprzedawcy
  3. Asertywno┼Ť─ç negocjatora
    • typologia zachowa┼ä
    • sytuacje negocjacyjne wymagaj─ůce zachowa┼ä asertywnych
    • zasady i techniki zachowa┼ä asertywnych

 

MODU┼ü IV. CASE’Y NEGOCJACYJNE DLA ZAKUPOWCÓW

  1. ─ćwiczenia negocjacyjne w zespo┼éach
    • negocjacje prowadzone wed┼éug opracowanego scenariusza
    • informacja zwrotna od pozosta┼éych uczestników i od trenera
  2. Podsumowanie i wnioski

 

Opinie uczestników szkolenia:
 

"Szkolenie przygotowane na wysokim poziomie. Trener aktywnie przekazywa┼é materia┼é i praktyczne aspekty jego wdra┼╝ania."

"Bardzo dobrze merytorycznie przeprowadzone szkolenie. Du┼╝o wiedzy po┼é─ůczonej z praktyk─ů i symulacj─ů negocjacji."

"Osoba prowadz─ůca szkolenie to osoba kompententna. Z przyjemno┼Ťci─ů wzi─Ö┼éam udzia┼é w szkoleniu."

"Zakres, sposób oraz wiedza Trenera pozwala na usystematyzowanie posiadanej oraz zdobycie nowej wiedzy z dziedziny zakupów."

"Kompetentny Trener, który w przyst─Öpny spoób przekazywa┼é swoj─ů wiedz─Ö przy swobodnej atmosferze."

"Wiedza i zaanga┼╝owanie Trenera oraz ─çwiczenia praktyczne pozwoli┼éy na zdobycie umiej─Ötno┼Ťci i dodatkowych korzy┼Ťci."

"Prawidłowo przeprowadzone szkolenie. Konkretnie, jasno, sprawnie i dokłanie. Dużo informacji."

"Zaj─Öcia prowadzone w ciekawy sposób. Trener z du┼╝─ů wiedz─ů i do┼Ťwiadczeniem."

Termin

2020-04-16 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA
ul. Wsp├│lna 56
Warszawa

Cena

1580 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 44 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1580 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane