Obecna pozycja Firmy AVENHANSEN Sp. z o.o. to zasługa wytrwałej i świadomej pracy całego Zespołu.
To również 20-ty rok moich osobistych doświadczeń w branży szkoleniowej.
Możecie nam zaufać! Ja daję gwarancję na naszą działalność.
Obecna pozycja Firmy AVENHANSEN Sp. z o.o. to zasługa wytrwałej i świadomej pracy całego Zespołu.
To również 20-ty rok moich osobistych doświadczeń w branży szkoleniowej.
Możecie nam zaufać! Ja daję gwarancję na naszą działalność.
► PROMOCJE
Szkolenie otwarte | Kraków | 2024-04-29/30
Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczne
Czy wiesz, że każdy człowiek, który komunikuje się z drugim człowiekiem występuje publicznie?
WITAMY W ŚWIECIE PRZEMÓWIEŃ. Jeśli prowadzisz spotkania, seminaria, warsztaty, konferencje lub po prostu jesteś kimś kto od czasu do czasu ma za zadanie przekazać i zaprezentować jakąś koncepcję, informację, raport etc. grupie innych ludzi - to to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
Nasze warsztaty pomogą Ci przekonać się, że należysz do 99% ludzi, którzy mogą się nauczyć występowania przed publicznością. Sytuacja idealna będzie wtedy, kiedy zacznie sprawiać Ci to przyjemność.
Dzięki naszemu szkoleniu z zakresu wystąpień publicznych i autoprezentacji będziesz wiedział i umiał profesjonalnie przygotować się do stawianych przed Tobą wyzwań zawodowych, jakimi są wystąpienia zarówno przed dużym jak i mniejszym audytorium (spotkania 1 na 1, 1 na 3-10 osób). Rozwiniesz również kompetencje z zakresu świadomego kreowania własnego wizerunku jako profesjonalnego i wiarygodnego mówcy.
ARTYKUŁ | Autoprezentacja - czym jest i jak ją przygotować, aby dobrze wypaść
Szkolenia dla branży hotelarskiej i gastronomicznej
PROPOZYCJE SZKOLEŃ:
DLA MENADŻERÓW:
„Zapobieganie rotacji personelu obiektowego - podejście podmiotowe”
„Skuteczne zarządzanie zespołem pracowników hotelu - jak być efektywnym liderem w branży hotelarskiej?”
„Budowanie efektywnego zespołu jako ważnego czynnika budowania jakości obsługi gości w branży hotelarskiej”
„Zwiększenie promocji usług hotelowych na portalach społecznościowych z elementami trade marketingu. Jak lepiej wypromować swój hotel?”
DLA PRACOWNIKÓW RECEPCJI:
„Profesjonalny recepcjonista hotelowy"
„Standardy obsługi gości hotelu w wymiarze międzykulturowym”
„Etykieta z elementami protokołu dyplomatycznego w działalności hotelu”
„Profesjonalna sprzedaż i obsługa gościa w hotelu, podnoszenie skuteczności poprzez techniki sprzedaży komplementarnej z elementami specyfiki negocjacji z gościem”
DLA PERSONELU SPRZĄTAJĄCEGO:
„Profesjonalny hauskeeping jako jeden z podstawowych elementów budowania wizerunku hotelu”
„Profesjonalne utrzymanie czystości w obiekcie hotelowym”
Rozwój pracowników to doba inwestycja, której efekty będą widoczne we wzroście napływających gości, a przede wszystkim - powrocie tych, których już Państwo kiedyś gościli.
rok działaności
ponad
szkoleń otwartych
ponad
szkoleń zamkniętych
ponad
przeszkolonych osób