Obecna pozycja Firmy AVENHANSEN Sp. z o.o. to zasługa wytrwałej i świadomej pracy całego Zespołu.
To również 24-ty rok moich osobistych doświadczeń w branży szkoleniowej.
Możecie nam zaufać! Ja daję gwarancję na naszą działalność.
Obecna pozycja Firmy AVENHANSEN Sp. z o.o. to zasługa wytrwałej i świadomej pracy całego Zespołu.
To również 24-ty rok moich osobistych doświadczeń w branży szkoleniowej.
Możecie nam zaufać! Ja daję gwarancję na naszą działalność.
► PROMOCJE
Szkolenie otwarte | 2025-11-13/14 (Gdańsk)
Przyspieszone bicie serca, napięcie w ciele, mdłości w okolicach żołądka ... Znasz dobrze ten stan? A dodatkowo natłok niepokojących myśli, które płyną szerokim strumieniem, poza Twoją kontrolą i nie jesteś w stanie się ich pozbyć ... Strach ... Masz tak?
My też te stany dobrze znamy, nie tylko jako ludzie, ale przede wszystkim jako praktycy, od strony naukowej i wiemy jak sobie z nimi radzić.
Zobacz stres w nowym świetle!
Czy wiesz o tym, że ostatnie badania naukowe dowiodły, że o wiele bardziej szkodliwe jest to co myślisz o stresie niż stres sam w sobie? W wyniku naszej pracy doświadczysz tego jak stres może Ci służyć i jak możesz zamienić go w sprzymierzeńca.
Szkolenia dla branży hotelarskiej i gastronomicznej
PROPOZYCJE SZKOLEŃ:
DLA MENADŻERÓW:
„Zapobieganie rotacji personelu obiektowego - podejście podmiotowe”
„Skuteczne zarządzanie zespołem pracowników hotelu - jak być efektywnym liderem w branży hotelarskiej?”
„Budowanie efektywnego zespołu jako ważnego czynnika budowania jakości obsługi gości w branży hotelarskiej”
„Zwiększenie promocji usług hotelowych na portalach społecznościowych z elementami trade marketingu. Jak lepiej wypromować swój hotel?”
DLA PRACOWNIKÓW RECEPCJI:
„Profesjonalny recepcjonista hotelowy"
„Standardy obsługi gości hotelu w wymiarze międzykulturowym”
„Etykieta z elementami protokołu dyplomatycznego w działalności hotelu”
„Profesjonalna sprzedaż i obsługa gościa w hotelu, podnoszenie skuteczności poprzez techniki sprzedaży komplementarnej z elementami specyfiki negocjacji z gościem”
DLA PERSONELU SPRZĄTAJĄCEGO:
„Profesjonalny hauskeeping jako jeden z podstawowych elementów budowania wizerunku hotelu”
„Profesjonalne utrzymanie czystości w obiekcie hotelowym”
Rozwój pracowników to doba inwestycja, której efekty będą widoczne we wzroście napływających gości, a przede wszystkim - powrocie tych, których już Państwo kiedyś gościli.
rok działaności
ponad
szkoleń otwartych
ponad
szkoleń zamkniętych
ponad
przeszkolonych osób