Obecna pozycja Firmy AVENHANSEN Sp. z o.o. to zasługa wytrwałej i świadomej pracy całego Zespołu.
To również 20-ty rok moich osobistych doświadczeń w branży szkoleniowej.
Możecie nam zaufać! Ja daję gwarancję na naszą działalność.
Obecna pozycja Firmy AVENHANSEN Sp. z o.o. to zasługa wytrwałej i świadomej pracy całego Zespołu.
To również 20-ty rok moich osobistych doświadczeń w branży szkoleniowej.
Możecie nam zaufać! Ja daję gwarancję na naszą działalność.
► PROMOCJE
Szkolenie otwarte | 2025-03-03/04
Ostatnio wiele mówi się o produktywności i umiejętności planowania zadań tak, by zmieściło się to, co najważniejsze dla każdego z nas. Produktywność to umiejętność znalezienia odpowiedniego balansu, innego dla każdego, dzięki któremu w ciągu dnia/tygodnia/miesiąca… mamy czas zarówno na pracę zawodową, ale także na to co cieszy nas poza tym. Dlatego tak ważna jest umiejętność korzystania z narzędzi, które pozwalają efektywnie wykorzystać osiem godzin w pracy i potem równie efektywnie wykorzystać tak zwany czas wolny. Czasami związane jest to z obroną własnych wartości, przekonań, odmową wykonania mniej priorytetowych dla nas zadań – stąd na szkoleniu moduł poświęcony budowaniu postawy asertywnej.
Szkolenie przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę praktycznego ćwiczenia zdobytej wiedzy.
Szkolenia dla branży hotelarskiej i gastronomicznej
PROPOZYCJE SZKOLEŃ:
DLA MENADŻERÓW:
„Zapobieganie rotacji personelu obiektowego - podejście podmiotowe”
„Skuteczne zarządzanie zespołem pracowników hotelu - jak być efektywnym liderem w branży hotelarskiej?”
„Budowanie efektywnego zespołu jako ważnego czynnika budowania jakości obsługi gości w branży hotelarskiej”
„Zwiększenie promocji usług hotelowych na portalach społecznościowych z elementami trade marketingu. Jak lepiej wypromować swój hotel?”
DLA PRACOWNIKÓW RECEPCJI:
„Profesjonalny recepcjonista hotelowy"
„Standardy obsługi gości hotelu w wymiarze międzykulturowym”
„Etykieta z elementami protokołu dyplomatycznego w działalności hotelu”
„Profesjonalna sprzedaż i obsługa gościa w hotelu, podnoszenie skuteczności poprzez techniki sprzedaży komplementarnej z elementami specyfiki negocjacji z gościem”
DLA PERSONELU SPRZĄTAJĄCEGO:
„Profesjonalny hauskeeping jako jeden z podstawowych elementów budowania wizerunku hotelu”
„Profesjonalne utrzymanie czystości w obiekcie hotelowym”
Rozwój pracowników to doba inwestycja, której efekty będą widoczne we wzroście napływających gości, a przede wszystkim - powrocie tych, których już Państwo kiedyś gościli.
rok działaności
ponad
szkoleń otwartych
ponad
szkoleń zamkniętych
ponad
przeszkolonych osób