Obecna pozycja Firmy AVENHANSEN Sp. z o.o. to zasługa wytrwałej i świadomej pracy całego Zespołu.
To również 20-ty rok moich osobistych doświadczeń w branży szkoleniowej.
Możecie nam zaufać! Ja daję gwarancję na naszą działalność.
Obecna pozycja Firmy AVENHANSEN Sp. z o.o. to zasługa wytrwałej i świadomej pracy całego Zespołu.
To również 20-ty rok moich osobistych doświadczeń w branży szkoleniowej.
Możecie nam zaufać! Ja daję gwarancję na naszą działalność.
► PROMOCJE
Szkolenie otwarte | 2025-03-17
W literaturze naukowej termin stresu i wypalenia zawodowego pojawił się ponad 20 lat temu. Współcześnie, kiedy praca stała się bardzo ważnym elementem naszego życia i której poświęcamy nie tylko swój czas ale również zaangażowanie fizyczne i emocjonalne, na syndrom ten zapada coraz więcej osób aktywnych zawodowo. Dlatego warto uświadomić sobie, jakie czynniki doprowadzają do napięcia i poczucia zestresowania oraz w jaki sposób sobie z nim radzić w jaki sposób przeciwdziałać syndromowi wypalenia zawodowego.
Głównym celem szkolenia jest więc przekazanie wiedzy i rozwój umiejętności odnośnie sposobów radzenia sobie ze stresem, brakiem motywacji i wypaleniem zawodowym. Jeśli zastanawiasz się, skąd czerpać optymizm i motywację do pracy, jak odnaleźć siłę fizyczną i emocjonalną do pracy (do życia) to to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
Szkolenia dla branży hotelarskiej i gastronomicznej
PROPOZYCJE SZKOLEŃ:
DLA MENADŻERÓW:
„Zapobieganie rotacji personelu obiektowego - podejście podmiotowe”
„Skuteczne zarządzanie zespołem pracowników hotelu - jak być efektywnym liderem w branży hotelarskiej?”
„Budowanie efektywnego zespołu jako ważnego czynnika budowania jakości obsługi gości w branży hotelarskiej”
„Zwiększenie promocji usług hotelowych na portalach społecznościowych z elementami trade marketingu. Jak lepiej wypromować swój hotel?”
DLA PRACOWNIKÓW RECEPCJI:
„Profesjonalny recepcjonista hotelowy"
„Standardy obsługi gości hotelu w wymiarze międzykulturowym”
„Etykieta z elementami protokołu dyplomatycznego w działalności hotelu”
„Profesjonalna sprzedaż i obsługa gościa w hotelu, podnoszenie skuteczności poprzez techniki sprzedaży komplementarnej z elementami specyfiki negocjacji z gościem”
DLA PERSONELU SPRZĄTAJĄCEGO:
„Profesjonalny hauskeeping jako jeden z podstawowych elementów budowania wizerunku hotelu”
„Profesjonalne utrzymanie czystości w obiekcie hotelowym”
Rozwój pracowników to doba inwestycja, której efekty będą widoczne we wzroście napływających gości, a przede wszystkim - powrocie tych, których już Państwo kiedyś gościli.
rok działaności
ponad
szkoleń otwartych
ponad
szkoleń zamkniętych
ponad
przeszkolonych osób