Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych ze sprzedażą oraz obsługą klienta.

Celem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych. Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności w oparciu o sprawdzone etapy rozmowy handlowej oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem.

Korzyści dla Uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  •     odkrywać potrzeby klienta
  •     sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje
  •     świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji
  •     działać asertywnie
  •     budować relacje z różnymi typami klienta
  •     prowadzić efektywne rozmowy handlowe

Metody pracy, które wykorzystamy podczas szkolenia

  •     ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  •     prezentacja
  •     dyskusja
  •     studium przypadku
  •     testy
  •     case’y sprzedażowe
  •     odgrywanie ról

   1. Etapy rozmowy handlowej.

  •     proces sprzedaży
  •     znaczenie poszczególnych etapów

    2. Przygotowanie do sprzedaży.

  • cele, istotne informacje, narzędzia sprzedaży, nastawienie – kluczowe elementy przygotowania do rozmowy handlowej
  • strategie rozwoju sprzedaży

    3. Nawiązanie relacji.

  •     pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu relacji
  •     kreowanie własnego wizerunku

    4. Odkrycie potrzeb klienta.

  •     rola pytań w sprzedaży
  •     typologia i zastosowanie pytań
  •     motywy podejmowania decyzji zakupowych

    5. Prezentacja handlowa.

  •     zastosowanie narzędzi sprzedaży, cechy – zalety – korzyści
  •     sekwencja prezentacji – w jaki sposób skutecznie prezentować, aby przekonać klienta do zakupu?

    6. Finalizacja sprzedaży.

  •     kiedy zamykać sprzedaż?
  •     dostosowanie zamknięcia sprzedaży do sytuacji handlowej
  •     reakcja na obiekcje klienta
  •     techniki pokonywania obiekcji

    7. Zamknięcie rozmowy handlowej.

  •     kluczowe wnioski
  •     tworzenie gruntu pod dalszą współpracę

    8. Komunikacja z klientem.

  •     komunikacja niewerbalna jako narzędzie budowania własnej siły i perswazji
  •     komunikacja słowna – kreowanie właściwego nastawienia klienta poprzez pozytywne słownictwo
  •     techniki aktywnego słuchania

    9. Asertywność handlowca.

  •     co wyróżnia zachowanie asertywne?
  •     techniki działań asertywnych

    10. Trudny klient.

  •     osobowość a zachowanie klienta
  •     co w kliencie jest dla mnie trudnego?
  •     dostosowanie własnego działania do typu klienta
  •     Podsumowanie i wnioski.
Termin

2017-11-06 - 2017-11-07

Miejsce

ADN Centrum Konferencyjne
al. Jana Pawła II 25

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 19 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta
2017-11-06 - 2017-11-07
al. Jana Pawła II 25

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN Sp. z o.o. z siedzibą ul. Kronikarza Galla 4/9; 30-053 Kraków, w zakresie wskazanym w formularzu zgłoszeniowym zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) w celach zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usługi szkoleniowej.

Ponadto przyjmuję do wiadomość, że posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, a podanie danych jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN Sp. z o.o. z siedzibą ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie adresu mailowego zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) w celu przekazywania informacji handlowych, w tym za pomocą marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 10 ust. 2 Ustawy o świadczeniu usług droga elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 z późn. zm.) oraz art. 172 ust. 1 Ustawy prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 243 z późn. zm.).

Ponadto przyjmuję do wiadomości, że posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, a podanie danych jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z art. 10 ust. 2 Ustawy o świadczeniu usług droga elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 z późn. zm.).
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących zgodnie z art. 172 ust. 1 Ustawy prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 243 z późn. zm.).

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane