• Większa niezależność (od zewnętrznych dostawców) w zakresie budowania marki.
  • Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki skuteczniejszemu planowaniu, budowaniu i zarządzaniu procesem budowania marki.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Określ SYTUACJĘ marketingową
  2. Przeanalizuj RYNEK i OTOCZENIE
  3. Sprawdź, jak się reklamują KONKURENCI
  4. Ustal CELE komunikacji
    • Sytuacja i pożądane cele
  5. Określ odbiorców docelowych
    • WYODRĘBNIJ grupy (segmenty) docelowe
    • Wybierz grupę (grupy) o NAJWIĘKSZYM POTENCJALE
    • Poznaj motywacje odbiorców
  6. Określ WYRÓŻNIKI Twojej marki
    • Emotikony marki
    • Pozycjonowanie strategiczne
  7. Określ OBIETNICĘ (CO komunikujesz?)
    • UWAGA: obietnica NIE jest hasłem reklamowym!
    • Jak ustalić główny przekaz?
  8. Podaj DOWÓD (uzasadnienie obietnicy)
  9. Ustal TON komunikacji
  10. Ustal PUNKTY KONTAKTU z odbiorcą
    • Bądź świadom STREF POSTRZEGANIA MARKI
  11. Ustal NARZĘDZIA dotarcia
    • Trzy sensowne metody doboru narzędzi dotarcia
    • Jak ustalić plan REKLAMY?
    • Plusy i minusy kilku wybranych mediów
  12. Brief kreatywny – strategia komunikacji w pigułce
  • Ćwiczenia praktyczne - w małych, kameralnych grupach oraz indywidualne
  • Wykłady wprowadzające
  • Studia przypadków
  • Nagrania wideo i prezentacje  
  • Dyskusje