Co mo┼╝na zyska─ç - wa┼╝na wiedza zdobyta podczas szkolenia:

  • Wi─Öksza niezale┼╝no┼Ť─ç (od zewn─Ötrznych dostawców) w zakresie budowania marki.
  • Oszcz─Ödno┼Ť─ç czasu i pieni─Ödzy dzi─Öki skuteczniejszemu planowaniu, budowaniu i zarz─ůdzaniu procesem budowania marki.
  • Zwi─Ökszenie kompetencji w zakresie zagadnie┼ä zwi─ůzanych z marketingiem i brandingiem.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I.

  1. Fundamenty kreowania marki
  2. Czy masz w┼éa┼Ťnie takie problemy zwi─ůzane z mark─ů?
  3. Sytuacja marketingowa i wynikaj─ůce z niej po┼╝─ůdane cele
  4. Nie tyko klient - komu RÓWNIE┼╗ warto przybli┼╝a─ç mark─Ö?
  5. Jak osi─ůgn─ů─ç spójno┼Ť─ç marki?

 

 MODU┼ü II.

  1. Rozpoznanie i badania - gdzie marka jest TERAZ?
  2. Podstawowe pytania dotycz─ůce marki
  3. Rozpoznanie konkurentów
  4. Przeprowadzamy audyt konkurencji
  5. Poznajemy klienta bli┼╝ej. Jeszcze bli┼╝ej... Narz─Ödzie Moodboard

 

MODUŁ III.

  1. Pozycjonujemy mark─Ö
  2. Co to jest pozycjonowanie marki?
  3. Przykłady pozycjonowania marek
  4. Punkty ró┼╝nicuj─ůce marki (POD - points of difference)
  5. Identyfikacja optymalnych punktów ró┼╝nicuj─ůcych
  6. Jak ró┼╝nicowa─ç mark─Ö?
  7. Kim jest Twoja marka - 6 przydatnych pytań
  8. Punkty upodabniaj─ůce dla marki (POP - points of parity)
  9. Punkty ró┼╝nicuj─ůce a punkty upodobniaj─ůce
  10. Jak stworzyć mantrę (trwałe przesłanie) marki?
  11. Jak pozycjonować marki małych firm?

 

 MODU┼ü IV.

  1. Projektujemy to┼╝samo┼Ť─ç marki
  2. Symbolika i znaczenie
  3. Tworzymy nazw─Ö marki
  4. Przydatne narz─Ödzie - audyt j─Özykowy
  5. Tworzymy logo marki
  6. Dobieramy kolory dla marki - analiza znaczeń barw
  7. Typografia
  8. J─Özyk marki
  9. D┼║wi─Ök dla marki
  10. Przykłady - gdzie możemy komunikować markę
  11. Podstawy prawne
  • ─ćwiczenia praktyczne - w ma┼éych, kameralnych grupach oraz indywidualne
  • Wyk┼éady wprowadzaj─ůce
  • Studia przypadków
  • Nagrania wideo i prezentacje  
  • Dyskusje