• Większa niezależność (od zewnętrznych dostawców) w zakresie budowania marki.
  • Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki skuteczniejszemu planowaniu, budowaniu i zarządzaniu procesem budowania marki.
  • Zwiększenie kompetencji w zakresie zagadnień związanych z marketingiem i brandingiem.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

CZĘŚĆ 1.

  • Fundamenty kreowania marki
  • Czy masz właśnie takie problemy związane z marką?
  • Sytuacja marketingowa i wynikające z niej pożądane cele
  • Nie tyko klient - komu RÓWNIEŻ warto przybliżać markę?
  • Jak osiągnąć spójność marki?

 
CZĘŚĆ 2.

  • Rozpoznanie i badania - gdzie marka jest TERAZ?
  • Podstawowe pytania dotyczące marki
  • Rozpoznanie konkurentów
  • Przeprowadzamy audyt konkurencji
  • Poznajemy klienta bliżej. Jeszcze bliżej... Narzędzie Moodboard

 

CZĘŚĆ 3.

  • Pozycjonujemy markę
  • Co to jest pozycjonowanie marki?
  • Przykłady pozycjonowania marek
  • Punkty różnicujące marki (POD - points of difference)
  • Identyfikacja optymalnych punktów różnicujących
  • Jak różnicować markę?
  • Kim jest Twoja marka - 6 przydatnych pytań
  • Punkty upodabniające dla marki (POP - points of parity)
  • Punkty różnicujące a punkty upodobniające
  • Jak stworzyć mantrę (trwałe przesłanie) marki?
  • Jak pozycjonować marki małych firm?

 
CZĘŚĆ 4.

  • Projektujemy tożsamość marki
  • Symbolika i znaczenie
  • Tworzymy nazwę marki
  • Przydatne narzędzie - audyt językowy
  • Tworzymy logo marki
  • Dobieramy kolory dla marki - analiza znaczeń barw
  • Typografia
  • Język marki
  • Dźwięk dla marki
  • Przykłady - gdzie możemy komunikować markę
  • Podstawy prawne
  • Ćwiczenia praktyczne - w małych, kameralnych grupach oraz indywidualne
  • Wykłady wprowadzające
  • Studia przypadków
  • Nagrania wideo i prezentacje  
  • Dyskusje