„Jeśli chcesz dokonać czego wielkiego i dodatku w dobrym towarzystwie – zacznij rozwijać swoich pracowników stosując coaching.”

Jest to obecnie najbardziej popularny i najbardziej skuteczny sposób zarzadzania, motywowania i rozwijania potencjału pracowników.

Coaching dotyczy ROZWOJU i wkraczania ponad poziom, na jakim się obecnie znajdujemy. Rozwój ma podstawowe znaczenie dla przeżycia zarówno jednostki, jak i organizacji i jest tym dla biznesu, czym dla biologii ewolucja.

Rozwój polega na zdobywaniu wiedzy, umiejętności, zachowań albo modyfikowaniu tych, którymi się dysponuje. Coaching to więc jedno z narzędzi, które można wykorzystać, aby pomóc pracownikom się rozwijać.
 

  • Co wspólnego z coachingiem ma wielki grecki filozof Sokrates?

  • Czy ewolucja = coaching?

  • Czy coaching jest na pewno dobrym pomysłem, aby go stosować w zarządzaniu pracownikami?

  • Czym różni się life coaching od coachingu menedżerskiego?

  • Co jest „sercem” coachingu menedżerskiego?

  • Jak umiejętnie przeprowadzić efektywną rozmowę coachingową z pracownikiem?

 

MENEDŻER COACHEM

czyli wykorzystanie metod coachingowych w efektywnym zarządzaniu

( w ramach AKADEMII LIDERA MODUŁ III)

 

CELE SZKOLENIA:

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

  • poznają założenia coachingowego stylu zarządzania i jego wpływu na motywowanie i rozwój pracowników

  • odkryją różnice między tradycyjnym sposobem zarządzania, a zarządzaniem w dobie 21. wieku, jaki stanowi coaching

  • nauczą się efektywnie stosować metody coachingowe w codziennym zarządzaniu pracownikami, co pozwoli na ich lepszy rozwój poznają elementy skutecznych rozmów rozwojowych (coachingowych) ze swoimi pracownikami

  • nauczą się, jak pomagać pracownikom w samodzielnym rozwiązywaniu problemów

  • nauczą się stosować techniki coachingowe w różnych aspektach relacji zawodowych

 

METODY SZKOLENIA:

  • Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach

  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach

  • dyskusje na forum grupy, case study

  • testy/ ankiety wykład z prezentacją multimedialną (20%)

„Jeśli chcesz dokonać czego wielkiego i dodatku w dobrym towarzystwie – zacznij rozwijać swoich pracowników stosując coaching.” Jest to obecnie najbardziej popularny i najbardziej skuteczny sposób zarzadzania, motywowania i rozwijania potencjału pracowników. Coaching dotyczy ROZWOJU i wkraczania ponad poziom, na jakim się obecnie znajdujemy. Rozwój ma podstawowe znaczenie dla przeżycia zarówno jednostki, jak i organizacji i jest tym dla biznesu, czym dla biologii ewolucja. Rozwój polega na zdobywaniu wiedzy, umiejętności, zachowań albo modyfikowaniu tych, którymi się dysponuje. Coaching to więc jedno z narzędzi, które można wykorzystać, aby pomóc pracownikom się rozwijać. Co wspólnego z coachingiem ma wielki grecki filozof Sokrates? Czy ewolucja = coaching? Czy coaching jest na pewno dobrym pomysłem, aby go stosować w zarządzaniu pracownikami? Czym różni się life coaching od coachingu menedżerskiego? Co jest „sercem” coachingu menedżerskiego? Jak umiejętnie przeprowadzić efektywną rozmowę coachingową z pracownikiem? Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:

Przeczytaj więcej na: https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/manager-coachem-czyli-wykorzystanie-metod-coachingowych-w-efektywnym-zarzadzaniu-akademia-lidera-modul-iii-2017-09-25-warszawa.html
„Jeśli chcesz dokonać czego wielkiego i dodatku w dobrym towarzystwie – zacznij rozwijać swoich pracowników stosując coaching.” Jest to obecnie najbardziej popularny i najbardziej skuteczny sposób zarzadzania, motywowania i rozwijania potencjału pracowników. Coaching dotyczy ROZWOJU i wkraczania ponad poziom, na jakim się obecnie znajdujemy. Rozwój ma podstawowe znaczenie dla przeżycia zarówno jednostki, jak i organizacji i jest tym dla biznesu, czym dla biologii ewolucja. Rozwój polega na zdobywaniu wiedzy, umiejętności, zachowań albo modyfikowaniu tych, którymi się dysponuje. Coaching to więc jedno z narzędzi, które można wykorzystać, aby pomóc pracownikom się rozwijać. Co wspólnego z coachingiem ma wielki grecki filozof Sokrates? Czy ewolucja = coaching? Czy coaching jest na pewno dobrym pomysłem, aby go stosować w zarządzaniu pracownikami? Czym różni się life coaching od coachingu menedżerskiego? Co jest „sercem” coachingu menedżerskiego? Jak umiejętnie przeprowadzić efektywną rozmowę coachingową z pracownikiem? Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie: MENEDŻER COACHEM czyli wykorzystanie metod coachingowych w efektywnym zarządzaniu ( w ramach AKADEMII LIDERA MODUŁ III) CELE SZKOLENIA: Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu: poznają założenia coachingowego stylu zarządzania i jego wpływu na motywowanie i rozwój pracowników odkryją różnice między tradycyjnym sposobem zarządzania, a zarządzaniem w dobie 21. wieku, jaki stanowi coaching nauczą się efektywnie stosować metody coachingowe w codziennym zarządzaniu pracownikami, co pozwoli na ich lepszy rozwój poznają elementy skutecznych rozmów rozwojowych (coachingowych) ze swoimi pracownikami nauczą się, jak pomagać pracownikom w samodzielnym rozwiązywaniu problemów nauczą się stosować techniki coachingowe w różnych aspektach relacji zawodowych METODY SZKOLENIA: Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez: pracę w zespołach gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach dyskusje na forum grupy, case study testy/ ankiety wykład z prezentacją multimedialną (20%)

Przeczytaj więcej na: https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/manager-coachem-czyli-wykorzystanie-metod-coachingowych-w-efektywnym-zarzadzaniu-akademia-lidera-modul-iii-2017-09-25-warszawa.html

I. CO TO JEST COACHING

1. Definicja, rola i historia coachingu w zarządzaniu

2. Coaching, trening, doradztwo – różnice i podobieństwa

3. Podstawowe rodzaje i modele coachingu

4. Czym coaching w zarządzaniu nie jest i nie powinien być

 II.  KIEDY I JAK STOSOWAĆ COACHING

1. Czy coachingowy styl zarządzania jest dobry na wszystko – kiedy stosować coaching, a kiedy inne metody rozwojowe

2. Coaching w biznesie

3. Zalety stosowania coachingowego stylu zarządzania – czyli nauka zmiany perspektywy
 
III. PRZEŁOŻONY – COACH – CZYLI KTO?

1. Rola i podstawowe zadania menedżera – coacha

2. Samoocena coacha – jaki styl zarządzania mnie charakteryzuje

3. Cechy, umiejętności i postawa coacha: zaakceptowanie zmian umiejętność budowania relacji z pracownikami aktywne słuchanie docenianie/ pochwała szacunek udzielanie motywującej krytycznej informacji zwrotnej
 
IV. PROCES COACHINGOWY – ETAPY ROZMOWY COACHINGOWEJ Z PRACOWNIKIEM

1. Zawieranie kontraktu

2. Określenie potrzeb i celów

3. Cechy dobrego celu
 
V. MOCNE PYTANIA COACHINGOWE

1. Zadawanie pytań w coachingu – dobre pytania coachingowe

2. Moc zadawania pytań otwartych pytam, aby się dowiedzieć pytam, aby rozwijać pytam, aby skłaniać do samodzielnego myślenia
 
VI. TECHNIKI I NARZĘDZIA W COACHINGU ZARZĄDCZYM. MINI SESJE COACHINGOWE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW
 
VII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

1. Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym

2. Indywidualny plan działań

Termin

2018-11-05

Miejsce

ADN Centrum Konferencyjne
al. Jana Pawła II 25, Warszawa
Warszawa

Cena

880 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 81 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
MENADŻER COACHEM czyli wykorzystanie metod coachingowych w efektywnym zarządzaniu. Akademia lidera modul III
2018-11-05
al. Jana Pawła II 25, Warszawa

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
200 zł
RABATU NA KAŻDE NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 880 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane