Podczas szkolenia omówione zostaną także rozwiązania zwiększające prawdopodobieństwo dokonania zakupu wysokiej jakości roboty budowlanej, usługi lub dostawy w aspekcie odpowiedniego przygotowania SIWZ i umowy z wykonawcą w ten sposób, aby zoptymalizować sposób realizacji zamówienia oraz umożliwić zamawiającemu kontrolę nad jej wykonywaniem. Bardzo często zawarcie w umowie odpowiednich zapisów powoduje, że wykonawcy nierzetelni nie decydują się na złożenie oferty, ze względu na zbyt duże ryzyko poniesienia negatywnych konsekwencji ich zachowań (pełnią funkcję prewencyjną).

 

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Zadania komisji przetargowej
  2. Zasada bezstronności
    • zasady wyłączania się z udziału w postępowaniu;
    • odpowiedzialność karna i dyscyplinarna za naruszenie zasady bezstronności
  3. Zasada pisemności
    • konsekwencje stosowania „szybkich” form porozumiewania się w postępowaniu (faks, poczta elektroniczna)
    • kodeksowa teoria doręczenia
  4. Zada jawności
    • zasady postępowania w przypadku zastrzeżenia przez wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa
  5. Zasady dokonywania wyjaśnień i zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  6. Symulacje problemów przy ocenie warunków udziału w postępowaniu (warsztaty)
    • funkcja warunków udziału w postępowaniu
    • opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
      • uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia
      • wiedza i doświadczenie
      • potencjał kadrowy
      • potencjał techniczny
      • sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy
    • wykaz dokumentów jakich zamawiający może żądać od wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
    • weryfikacja spełniania warunków udziału w postępowaniu
    • wzywanie do uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu
    • zatrzymywanie wadium na skutek nieuzupełnienia dokumentów
    • korzystanie z zasobów innych podmiotów.
    • wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
    • warsztaty oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
    • funkcja przesłanek wykluczenia z udziału w postępowaniu
    • przesłanki wykluczenia nie związane z prowadzonym postępowaniem
      • niewłaściwe wykonywanie zamówień
      • upadłość, likwidacja,
      • zaleganie z opłatami publicznymi (podatki, składaki ZUS i KRUS)
      • karalność
    • przesłanki związane z danym postępowaniem
      • wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem postępowania
      • niewniesienie wadium
      • nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania
      • niewykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu
    • nowe przesłanki wykluczenia z udziału w postępowaniu
      • związane z zapłatą przez wykonawców kar umownych;
      • związane z wypowiedzeniem, rozwiązaniem lub odstąpieniem od umowy i szkodą znacznej wartości (skutkujące wykluczeniem wykonawcy ze wszystkich postępowań);
      • związane z uczestnictwem w tej samej grupie kapitałowej (charakterystyka grup kapitałowych, obowiązki wykonawcy, możliwości weryfikacyjne zamawiającego);
    • wykaz dokumentów jakich zamawiający może żądać od wykonawców na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu
    • istota wadium, jego cele i funkcje w zamówieniach publicznych
    • formy wnoszenia
    • kiedy i jak prawidłowo zwrócić wadium?
    • kiedy i jak prawidłowo zatrzymać wadium?
    • wadium wnoszone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
    • niewniesienie wadium jako przesłanka wykluczenia wykonawcy z postępowania
    • kiedy i jak przedłużać ważność wadium?
  7. Symulacje problemów przy ocenie przesłanek odrzucenia ofert
    • oferta jako oświadczenie woli
    • otwarcie ofert
    • oferty złożone po terminie
    • zmiana i wycofanie oferty
    • jak właściwie wypełnić obowiązki informacyjne zamawiającego?
    • jak ocenić oferty o równej punktacji lub takiej samej cenie?
    • w jaki sposób wyciągnąć konsekwencje wobec wykonawcy uchylającego się od zawarcia umowy?
    • powtórzenie czynności w postępowaniu (na skutek wniosku wykonawcy lub na skutek orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej)
    • przedłużenie terminu związania ofertą
    • jak ocenić właściwą reprezentację wykonawcy? (pełnomocnictwo; uzupełnianie pełnomocnictw)
    • wyjaśnianie treści oferty
    • jak dokonać poprawienia omyłek w ofercie?
    • jak ocenić przesłanki odrzucenia oferty?
      • niezgodność z ustawą
      • niezgodność treści oferty z treścią specyfikacji
      • czyn nieuczciwej konkurencji
      • rażąco niska cena
      • błędy w obliczeniu ceny (w tym problematyka zastosowania właściwej stawki podatku VAT)
      • nieważność na podstawie odrębnych przepisów
    • dokumenty potwierdzające że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania zamawiającego (tzw. dokumenty przedmiotowe)
  8. Kryteria oceny ofert (warsztaty)
    • zasady wyboru kryteriów oceny ofert z uwzględnieniem potrzeb zamawiającego oraz przedmiotu zamówienia
    • jak właściwie zbilansować kryteria oceny ofert?
    • kryteria mierzalne oraz kryteria niemierzalne
    • jak określić zasady oceny ofert z punktu widzenia przyjętych kryteriów?
    • warsztaty oceny ofert z uwzględnieniem kryteriów pozacenowych.

 

W CENIE SZKOLENIA DLA UCZESTNIKÓW KSIĄŻKA:
 
https://www.oddk.pl/Wzorcowe-regulaminy-zamowien-publicznych-do-30000-euro-z-komentarzem-z-suplementem-elektronicznym;s,karta,id,3280