Po każdym szkoleniu uczestnicy będą mieli większą świadomość jak złożonym procesem jest komunikacja i z jaką starannością i uważnością należy podchodzić do wszystkich jej form. Zdobyta wiedza wykorzystana w praktyce zmniejszy możliwość nieporozumień i konfliktów spowodowanych zakłóceniami procesu komunikacji i umożliwi zdiagnozowanie przyczyn wielu problemów już istniejących.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. How Good Are Your Communication Skills

  • Speaking, Listening, Writing, and Reading Effectively (A Communication Quiz)

2. The 7 Cs of Communication

  • Designing Clear Messages (A Checklist for Clear Communication)

3. Common Communication Mistakes

  •  Avoiding Communication Blunders and Misunderstandings

SPEAKING FOR IMPACT

1. Voice Power

  • The difference between pausing and hesitating
  • Fillers and verbal garbage
  • Importance of word stress

2. Impact techniques

  • Repetition and restatement
  • Rhetorical questions
  • Group of three
  • Group of three plus one
  • Power language
  • Contrasts and opposites
  • Simile and metaphor
  • BODY LANGUAGE 
  • Understanding Non-Verbal Communication

WRITING FOR IMPACT
1. Writing Effective Emails

  • Getting People to Read and Act on Your Messages

2. Charts and Graphs

  • Choosing the Right Format

FACTS AND FIGURES
1. Using round figures
2. Putting figures into context
3. Describing trends
 

  • Warsztaty prowadzone są w języku angielskim.
  • Zagadnienia są wprowadzane i krótko omawiane przez prowadzącego, po czym uczestnicy mają możliwość przećwiczenia niektórych zagadnień i przeanalizowania możliwości zastosowania ich w praktyce.
  • Uczestnicy wyrażają własne opinie na temat zagadnień, co sprzyja dyskusji i burzy mózgów. 
  • W trakcie warsztatów pojawiają się również quizy i gry komunikacyjne.