Celem szkolenia jest podniesienie poziomu samowiedzy w zakresie posiadanych umiejętności negocjacyjnych uczestników oraz dostarczenie praktycznych narzędzi negocjacyjnych optymalizujących korzyści z transakcji.

 

Korzyści dla uczestników szkolenia

w obszarze „Postawa i samowiedza”:

  • Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów zakupowych
  • Dokonają diagnozy swojego typu negocjacyjnego
  • Potrafią rozpoznać typ negocjatora i adekwatnie się do niego odnieść
  • Potrafią niezależnie od „rozkładu kart: budować silną pozycję
  • Umieją niezależnie od doświadczanych trudności wykazać zaangażowanie i determinację w osiąganiu celów

w obszarze „Narzędzia”:

  • Potrafią budować wizerunek negocjatora adekwatny do potrzeb
  • Znają narzędzia budowania kontaktu z druga stroną, które zwiększają ich pozycję w negocjacjach sprzedażowych
  • Potrafią korzystać w negocjacjach z: technik argumentowania, strategii poruszania trudnych kwestii, zasad umożliwiających szybsze pozyskanie zgody
  • Wiedzą, jak utrzymywać kontrolę nad rozmową i prowadzić ją w wybranym dla siebie kierunku
  • Rozumieją jak wielkiej mocy narzędziem w negocjacjach jest ustępstwo. Korzystają z tego narzędzia z dużą rozwagą wg zasady – dla nas 0, dla nich irracjonalnie dużo
  • Umieją w praktyce zastosować zasadę coś za coś
  • Pamiętają, że postawienie kroki nad „i” jest zadaniem handlowca
  • Wiedzą, aby zawsze „dobijać targu”

 

Szkolenie polecamy dla:

  • handlowców,
  • doradców handlowych,
  • szefów sprzedaży w branży automotive.

 

Metody pracy, które zastosujemy na szkoleniu:

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:

  • moderowane dyskusje,
  • ćwiczenia pojedyncze i w grupach,
  • studia przypadków,
  • dzielenie się najlepszymi praktykami,
  • scenki.

 

 


Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. WPROWADZENIE DO TEMATU

  • Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów)
  • Analiza sposobu postrzegania negocjacji przez uczestników
  • Mity w negocjacjach. Prawda czy fałsz?
  • Uporządkowanie wiedzy uczestników na temat procesu negocjacji - przypomnienie pojęć: etapy procesu, interesy a stanowiska, możliwe wyniki negocjacji
  • Determinanty i ograniczenia stron. Sztuka poznawania oraz wnioskowania o rzeczywistych oczekiwaniach, ograniczeniach, determinantach oraz możliwościach klienta
  • Co negocjujemy? Sztuka wyznaczania zakresu negocjowanych kwestii

MODUŁ II. WSKAŹNIKI SIŁY I ŹRÓDŁA PRZEWAG W NEGOCJACJACH. BUDOWANIE POZYCJI W NEGOCJACJACH

Wzmacnianie swojej pozycji negocjacyjnej w sytuacji ograniczonych możliwości i słabszej pozycji wyjściowej.

  • Jak budować swoją pozycję w negocjacjach?
  • Jak robić to podczas spotkania, a jak przez telefon? Utrzymywanie kontroli nad rozmową negocjacyjną.
  • Jak zwiększyć własne poczucie wpływu na przebieg rozmów?
  • Kształtowanie postawy silnego i wymagającego negocjatora.
  • Negocjacje z silnym i wymagającym partnerem
  • Negocjacje z pozycji siły
  • Typy gier stosowanych w negocjacjach

MODUŁ III. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI

Kto się nie przygotował, ten przygotował się na niepowodzenie. Rola i znaczenie odpowiedniego przygotowania w negocjacjach. O czym pamiętać. Jak metodycznie przygotować się do rozmów.

  • BATNA – zasady określania alternatyw
  • Siła sankcji – pozytywnej i negatywnej
  • Czas w negocjacjach
  • Rola i znaczenie nastawienia sprzyjającego w realizacji celów
  • Zasady przygotowań (opracowanie celu, pozycji otwarcia, dolnej i górnej linii, strategie postępowania). Czego chcemy? Co zaakceptujemy? Umiejętność wyznaczania zakresu negocjowanych kwestii. Planowanie efektu negocjacji.
  • Planowanie przebiegu rozmowy i technik. Wyznaczanie granic kompromisu
  • Przewidywanie stanowiska drugiej strony - opracowanie kontrargumentacji. Planowanie możliwych zachowań partnera
  • Ustępstwa
  • Strategia szachowa w negocjacjach

MODUŁ IV. JA W ROLI NEGOCJATORA

Samoświadomość. Co wiem o sobie, jaka jest moja charakterystyka jako negocjatora? Na co stawiam w negocjacjach? Co u mnie się sprawdza?

  • Przekonania wzmacniające vs ograniczające
  • Ja w negocjacjach - sytuacje charakterystyczne dla mnie i ich konsekwencje
  • Moje mocne strony jako negocjatora: - adekwatna i wysoka samoocena - moja siła w negocjacjach, od czego zależy? - budowanie zaufania
  • Poznanie własnego stylu negocjacyjnego. Jak lubię prowadzić rozmowy? Jak pozyskać kogoś, kogo się obawiam? Jaki styl ma mój Partner?
  • Rozpoznawanie zachowań partnera rozmowy – analiza typów negocjacyjnych. Moje mocne strony w prowadzeniu rozmowy – sesja informacji zwrotnej
  • Cztery typy negocjatorów i cztery sposoby zachowania się. Metody dostrajania się do typu partnera negocjacji

MODUŁ V. SKUTECZNE NEGOCJACJE

Skutecznie znaczy zgodnie z celami. Jak pamiętając o celu, powściągać pokusę rywalizacji i zwycięstwa.

  • Jak skuteczniej rozmawiać w negocjacjach?
  • Ukierunkowanie na cel - Formułowanie celu rozmowy - O co pytać? Jak pytać? Jak trafniej oceniać możliwości drugiej strony? Na co zwracać uwagę? Prowadzenie rozmowy pytaniami i stosowanie pytań warunkowych w celu poszerzanie zakresu prowadzonych negocjacji
  • Dylemat zaufania
  • Dylemat maksymalizacji korzyści
  • Świadomość gier negocjacyjnych i chęć uczestniczenia w nich

MODUŁ VI. STRATEGIE NEGOCJACYJNE

Negocjacje to gra. 4 typy gier negocjacyjnych pomogą Ci w prowadzeniu ich do celu. Jak jest różnica między strategią a taktyką? Jak je rozpoznawać i kiedy je stosować.

  • Porównanie strategii pozycyjnej (twarda i miękka strategia) z modelem negocjacji opartym na zasadach (meritum)
  • Negocjacje jako gra. Jak proponować rozwiązania zaspokajające nasze interesy w negocjacjach? Jakie korzyści akcentować
  • Katalog technik i taktyk stosowanych w negocjacjach klientów

MODUŁ VII. OBRONA CENY

  • Zasady prezentowania i relatywizacji ceny
  • Obrona własnego stanowiska
  • Typy reakcji i zachowań w sytuacji, kiedy nie możemy bądź nie chcemy się zgodzić na zmianę warunków
  • Skuteczna argumentacja i perswazja

MODUŁ VIII. RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI. ZAMYKANIE, FINALIZACJA

Wszystko co trudne staje się proste. Jak metodycznie reagować na trudne sytuacje w negocjacjach.

  • Skuteczne pokonywanie obiekcji i zastrzeżeń - zasady skutecznej argumentacji
  • Odmowa. Szukanie alternatywnych rozwiązań /granice ustępstw
  • Odczytywanie zielonych świateł gotowości drugiej strony
  • tzw. „Głupia chwila” - czas wzmożonej hojności
  • Techniki zamykania negocjacji

MODUŁ IX. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA PODSUMOWANIE. ACTION PLAN

  • Podsumowanie kluczowych wniosków
  • Pytania końcowe
  • Sporządzenie indywidualnych planów działania wraz z podjęciem zobowiązania do ich realizacji
Termin

2023-02-20 (2 dni)

I dzień: 10:00-17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków

Cena

1580 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 18 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Negocjacje w branży Automotive
2023-02-20 - 2023-02-21
ul. Straszewskiego 17, Kraków

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Podłącze 31, 30-218 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1580 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane