Celem szkolenia jest rozwój umiejętności i postaw u doświadczonych handlowców, którzy zamierzają osiągnąć profesjonalizm w sprzedaży. Szkolenie koncentruje się na zaawansowanych technikach oraz sytuacjach trudnych w sprzedaży, wymagających ponadprzeciętnych umiejętności.

Szkolenie skierowane jest do handlowców, którzy znają już techniki sprzedaży i posiadają wysokie umiejętności handlowe oraz szukają nowych możliwości, aby osiągnąć najwyższy poziom biegłości.

 

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Krótkie przypomnienie podstawowych technik sprzedaży:
    • etapy wizyty handlowej
    • nawiązanie relacji z klientem
    • odkrycie potrzeb
    • operowanie korzyściami
    • zamknięcie sprzedaży
  2. „Marka” handlowca:
    • jak być najlepszym handlowcem ?
    • sposoby na wyróżnienie się
    • techniki autoprezentacji
    • czynniki sukcesu w sprzedaży
  3. Moja „osobowość” handlowa:
    • autoanaliza własnych mocnych stron i obszarów do rozwoju
    • opracowanie kierunków rozwoju
  4. Komunikacja w sprzedaży:
    • wykorzystanie mowy ciała
    • użyteczne słownictwo – pozytywna komunikacja
    • co mówić, czego nie mówić ?
    • kierowanie rozmową
  5. Sztuka perswazji:
    • dlaczego ludzie kupują ?
    • style wywierania wpływu
    • skuteczna prezentacja handlowa
    • obrona przed brudnymi chwytami
  6. Pokonywanie obiekcji:
    • dlaczego klienci mówią „nie” ?
    • typologia obiekcji
    • dobór techniki do obiekcji
    • techniki pokonywania obiekcji
  7. Współpraca z trudnymi klientami:
    • typologia klientów
    • sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami
    • postępowanie w sytuacjach trudnych
  8. Elementy zarządzania czasem i terytorium sprzedaży:
    • zasady zarządzania czasem
    • reguły planowania pracy
    • istota obszaru sprzedaży
    • analiza i segmentacja klientów
    • planowanie tras
  • Dyskusje moderowane
  • Wykład trenerski
  • Ćwiczenia grupowe
  • Ćwiczenia indywidualne w tym konstruowanie arkusza oceny dla własnej organizacji
  • Swobodne wypowiedzi na forum
  • Gry strategiczne