Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • potrafili samodzielnie planować i realizować skuteczniejsze komunikaty reklamowe
  • rozumieli proces planowania i kreacji reklamy
  • potrafili efektywniej współpracować z agencjami reklamowymi

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

NA POCZĄTEK

  • Kim jesteś? Ćwiczenie
  • Kim jest... Twoja marka? Ćwiczenie
  • Kreatywność... Ale o co chodzi?
  • Zabójcy kreatywności

 
POZNAJ ODBIORCĘ TWOJEJ REKLAMY

  • Poznaj go – ćwiczenie z narzędziem „moodboard”
  • Posłuchaj go – czym jest insight? Jak i gdzie szukać insightu?

 
BRIEF KREATYWNY - STRATEGIA KOMUNIKACJI W PIGUŁCE

  • Krok po kroku – co zawiera brief kreatywny i jak z tego korzystać?

SESJE KREATYWNE

  • Konkretne zadania do rozwiązania – praca z briefami kreatywnymi
  • Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
  • Skąd czerpać inspirację?
  • Magic is in the product...
  • Rysuj, szkicuj, notuj – pierwsze skojarzenia i pomysły
  • Praca w grupach
  • Big idea – czy już ją masz?
  • Adwokat diabła – sprawdź faktyczny potencjał pomysłu

 
+ INSPIRUJĄCE PRZYKŁADY
Pomysły, reklamy TV, outdoor, nietypowe formy komunikacji.
 

  • Ćwiczenia praktyczne - w małych, kameralnych grupach oraz indywidualne
  • Wykłady wprowadzające
  • Studia przypadków
  • Nagrania wideo i prezentacje  
  • Dyskusje