Szkolenie online Leadership, czyli skuteczny przywódca - narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników. Co zyskasz?

 

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia dla liderów zespołu nabędą po jego zakończeniu:

  • nauka wykorzystywania cech lidera w zarządzaniu zespołem
  • rozwój kompetencji pozwalających na nadzór nad realizacją ustaleń/ celów/ zadań
  • poznanie narzędzi udzielania motywującej krytycznej informacji zwrotnej
  • rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie umiejętności i potencjału pracowników
  • umiejętne diagnozowanie potrzeb i oczekiwania podwładnych
  • umiejętność dostosowywania działań motywacyjnych do poziomu rozwoju pracowników
  • tworzenie i stosowanie narzędzi motywacyjnych
  • odpowiednia i efektywna komunikacja z pracownikami
  • uświadomienie sobie znaczenia roli lidera w motywowaniu podwładnych

Czas trwania szkolenia zamkniętego on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łacznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

 

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Szkolenie online z przywództwa Leadership, czyli skuteczny przywódca - narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników. Program szkolenia:

MODUŁ I. KOMPETENCJE KIEROWNICZE W ZARZĄDZANIU PRACOWNIKAMI

  1.     Mity i fakty bycia kierownikiem
  2.     Menedżer czy lider – określanie własnej roli
  3.     Bycia liderem można się nauczyć – lider skuteczny/ lider nieskuteczny
  4.     Co to są kompetencje – zestaw kompetencji menedżerskich – ocena własnych kompetencji przywódczych oraz potrzeb rozwojowych
  5.     Postawa – jako główny element sukcesu lidera

MODUŁ II. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH

  1.     Rozpoznanie własnego stylu zarządzania i jego wpływ na efekty pracy (test indywidualny)
  2.     Czy istnieje idealny styl zarządzania – analiza przypadku
  3.     Wpływ lidera na kształtowanie postaw pracowników
  4.     Główne modele zachowań wpływających na sukces i skuteczność w zarządzaniu zespołem (budowanie autorytetu w zespole)
  5.     znajomość firmy – świadomość misji, wizji i celu przedsiębiorstwa
  6.     pewność siebie i poczucie własnej wartości
  7.     budowanie zaufania i wiarygodność
  8.     zarażanie entuzjazmem
  9.     znajomość ludzi
  10.     MBO (Zarządzanie przez Cele) czyli zgodnie z zasadą SMART
  11.     delegowanie zadań - korzyści
  12.     komunikacja werbalna – dogadywanie się i unikanie nieporozumień
  13.     komunikacja niewerbalna – mowa ciała, wizerunek profesjonalisty

MODUŁ III. MOTYWACJA – KLUCZ DO EFEKTYWNOŚCI

  1.     Co motywuje współczesnych pracowników i jak to wykorzystać
  2.     Czy każdego pracownika motywuje to samo, od czego to zależy
  3.     Piramida potrzeb motywacyjnych wg Maslowa a jej wpływ na motywację pracowników
  4.     Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników – przyczyny
  5.     Zmiana – źródło spadku motywacji pracowników – jak nią zarządzać
  6.     W poszukiwaniu narzędzi motywacji – narzędzia „materialne” i „niematerialne”

MODUŁ IV. BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKA

  1.     Rozpoznawanie indywidualnych czynników motywujących pracownika do pracy
  2.     Motywowanie przez dopasowanie zadań do poszczególnych pracowników – model przywództwa sytuacyjnego Kena Blancharda
  3.     Zarządzanie i motywowanie przez trening, doradztwo, coaching – umiejętność dopasowania stylu zarządzania do doświadczenia i rodzaju pracownika

MODUŁ V. CZY PIENIĄDZE SĄ SKUTECZNYM SPOSOBEM MOTYWOWANIA

  1.     Rola wynagrodzenia i jego wpływ na wyniki pracownika
  2.     Satysfakcja a motywacja – czyli dlaczego po podwyżce nie wzrasta jakość pracy

MODUŁ VI. KIJ CZY MARCHEWKA? TECHNIKI BUDOWANIA MOTYWACJI DO PRACY

  1.       Nagrody:
  • jak i kiedy je stosować
  • nagrody, które motywują najbardziej
  • indywidualne traktowanie
  • o nagrodach, które stają się dla pracownika karą  
  1.        Kary (konstruktywna krytyka):
  • czy należy je stosować i w jaki sposób
  • motywacyjna siła negatywnej informacji zwrotnej – KRYTYKA DODAJĄCA SKRZYDEŁ (autorski Model Konstruktywnego Feedbacku)

MODUŁ VII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA ONLINE DLA PRZYWÓDCÓW

  1.  Wnioski na poziomie zespołowym i indywidualnym
  2. Indywidualny plan działań – jaką wiedzę, umiejętności zastosuję w swojej pracy po szkoleniu

Jakie metody stosujemy podczas szkolenia online Leadership - narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników? 

 

Zajęcia szkoleniowe Leadership prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez wykład z prezentacją multimedialną (20%), jak również (80%):

  • pracę w zespołach
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach
  • dyskusje na forum grupy, case study
  • kwestionariusze / ankiety