Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie skierowane jest dla pracowników dzia┼éów obs┼éugi kontaktuj─ůcych si─Ö z klientem na odleg┼éo┼Ť─ç

Cel szkolenia:
Wzmocnienie biznesowej efektywno┼Ťci uczestników warsztatu ze szczególnym uwzgl─Ödnieniem wzmacniania i budowania zadowolenia oraz lojalno┼Ťci Klientów w procesie kontaktu na odleg┼éo┼Ť─ç.

Korzy┼Ťci dla uczestników szkolenia:
Mo┼╝liwo┼Ť─ç zdobycia i doskonalenia umiej─Ötno┼Ťci z zakresu:
•    Rozwoju komunikacyjnego ukierunkowanego na wzmacnianie zadowolenia, lojalno┼Ťci Klient
•    Budowania swoj─ů postaw─ů wizerunku profesjonalnej i godnej zaufania Firmy
•    Tworzenia profesjonalnego, pozytywnego pierwszego wra┼╝enia
•    Praktycznego wykorzystywania technik u┼éatwiaj─ůcych komunikacj─Ö z Klientem
•    Rozpoznawania preferencji komunikacyjnych Klientów
•    Efektywnego prowadzenia rozmowy przez telefon i po┼é─ůczenie video
•    Aktywnego s┼éuchania i dopasowywania swoich komunikatów do potrzeb Klienta
•    Stosowania technik zadawania pyta┼ä
•    Wywierania wp┼éywu na Klienta
•    Efektywnego komunikowania si─Ö z trudnym Klientem
•    Przekonuj─ůcego mówienia

Mo┼╝liwo┼Ť─ç pog┼é─Öbienia, nabycia i utrwalenia wiedzy z zakresu:
•    Roli i odpowiedzialno┼Ťci jaka spoczywa na uczestnikach warsztatu w procesie kszta┼étowania pozycji rynkowej firmy
•    Przejawów postawy proaktywnej w pracy
•    Mocnych stron uczestnika warsztatu i obszarów do rozwoju
•    Zasad budowania dobrych relacji biznesowych z Klientem
•    Powodów okre┼Ťlonego zachowania Klientów
•    Zasad obs┼éugi Klienta wp┼éywaj─ůcych na jego zadowolenie i lojalno┼Ť─ç
•    Socjotechnik, regu┼é wywierania wp┼éywu w procesie obs┼éugi

STANDARDOWA cena szkolenia: 1180 PLN netto

PROMOCYJNA cena szkolenia:    890 PLN netto - zg┼éoszenia do 06 wrze┼Ťnia 2021 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


 

Je┼╝eli szkolenie on-line obj─Öte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowi─ůzuje w przypadku zap┼éacenia pe┼énej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpocz─Öciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywno┼Ť─ç szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Do┼é─ůcz do nas! B─ůd┼║ na bie┼╝─ůco! Znajd┼║ promocje! Odbieraj bezp┼éatne materia┼éy! Ôľ║

Zapisz si─Ö! Ôľ║

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 

MODUŁ I. Dostałem informacje jak będziemy pracować i czego będzie dotyczyć szkolenie

  • Cele i program szkolenia
  • Forma prowadzenia i zasady wspó┼épracy na szkoleniu
  • Oczekiwania uczestników zwi─ůzane ze szkoleniem. 

MODU┼ü II. Wiem jakich efektów si─Ö ode mnie oczekuje i jestem zmotywowany do pracy

  • Czego ode mnie oczekuj─ů? – Klient i mój Prze┼éo┼╝ony
  • Strefy wp┼éywu uczestników szkolenia w odniesieniu do oczekiwa┼ä stron
  • Korzy┼Ťci z profesjonalnego podej┼Ťcia do procesu obs┼éugi Klienta

MODU┼ü III. Analiza moich mocnych stron

  • Osobowo┼Ťciowy test autoanalizy
  • ,,Zbuduj ze mn─ů relacje’’ – gra szkoleniowa
  • Indywidualna informacja zwrotna
  • Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu mo┼╝e budowa─ç
  • Pi─Öty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wp┼éywu lub do dalszego rozwoju

MODU┼ü IV. Profesjonalnie obs┼éuguj─Ö Klientów i umiem budowa─ç relacj─Ö biznesow─ů z ka┼╝dym, nawet trudnym Klientem przez dostosowanie si─Ö do jego osobowo┼Ťci.

  • Narz─Ödziowa osobowo┼Ť─ç Klienta i uczestnika szkolenia
  • Na co zwraca─ç uwag─Ö ┼╝eby rozpozna─ç osobowo┼Ť─ç Klienta?
  • Podczas spotkania bezpo┼Ťredniego
  • Podczas rozmowy telefonicznej
  • Narz─Ödzia wywierania wp┼éywu na Klientów o poszczególnych osobowo┼Ťciach w procesie:
  • Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
  • Budowania relacji biznesowej
  • Budowania i wzmacniania lojalno┼Ťci
  • Przekonywania i argumentowania
  • Zapobiegania i reagowania na  konflikt

MODU┼ü V. Wzmacnianie efektywnej relacji z Klientem za pomoc─ů w┼éasnej mowy cia┼éa

  • Komunikacja niewerbalna w procesie obs┼éugi telefonicznej i video
  • Robienie profesjonalnego pierwszego wra┼╝enia
  • Budowanie relacji
  • Spójno┼Ť─ç sygna┼éów werbalnych i niewerbalnych

MODU┼ü VI. Wiem jakie ma powody Klient ┼╝eby by─ç zadowolonym

  • Prosz─Ö powiedzie─ç…? – pytania jednym z filarów zadowolenia Klienta
  • Zasady uzyskiwania informacji
  • Lista pyta┼ä

MODU┼ü VII. ,,To jest dok┼éadnie to, czego oczekuj─Ö’’ – my┼Ťli Klient

  • Model: Cecha – Zaleta – Korzy┼Ť─ç – Dowód
  • Kody j─Özykowe -Tworzenie przekonuj─ůcej argumentacji
  • Zaproponowanie rozwi─ůzania Klientowi- ─çwiczenie

MODU┼ü VIII. Cholera jasna…!

  • Jak rozmawia─ç ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
  • Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
  • Asertywne budowanie relacji z ,,trudnym’’ Klientem

MODU┼ü IX. Podsumowanie szkolenia

  • Syntetyczne podsumowanie tre┼Ťci szkolenia
  • Wskazówki dotycz─ůce implementacji nabytych umiej─Ötno┼Ťci w praktyce
  • Zadanie wdro┼╝eniowe
  • Ewaluacja szkolenia
Termin

2021-09-13 (2 dni)

Miejsce



On-line

Cena

890 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 50 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

Dzień I

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 10:30 - cz─Ö┼Ť─ç I szkolenia
  • 10:30 - 10:45 -  przerwa
  • 10:45 - 12:15 -   cz─Ö┼Ť─ç II szkolenia
  • 12:15 - 12:30 -   przerwa
  • 12:30 - 14:00 -  cz─Ö┼Ť─ç III szkolenia

Dzień II

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 10:30 - cz─Ö┼Ť─ç IV szkolenia
  • 10:30 - 10:45 -  przerwa
  • 10:45 - 12:15 -   cz─Ö┼Ť─ç V szkolenia
  • 12:15 - 12:30 -   przerwa
  • 12:30 - 14:00 -  cz─Ö┼Ť─ç VI szkolenia

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
SZKOLENIE ON-LINE: Zadowolony klient-efektywny proces obs┼éugi na odleg┼éo┼Ť─ç
2021-09-13 - 2021-09-14
, On-line

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Pod┼é─ůcze 31, 30-218 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 890 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane