Cel szkolenia:
Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu.
Korzyści dla uczestników:
W efekcie szkolenia poznasz:
- Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji negocjacyjnej sprzyjają Tobie w procesie wywierania wpływu negocjacyjnego z poszczególnymi osobowościami Klientów a jakie (czasami używane intuicyjnie) ten proces zakłócają
- Informację pod kątem mocnych stron Twojej osobowości jako negocjatora i obszarów do rozwoju
- Aspekty w procesie przygotowania się do negocjacji bezpośrednio wpływające na ich efekt
- Metody wywierania wpływu negocjacyjnego w trakcie prowadzenia negocjacji
- Sposoby reagowania na różne trudne sytuacje i zachowania drugiej strony
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:
- moderowane dyskusje
- studia przypadków
- dzielenie się najlepszymi praktykami
- scenki
- gra szkoleniowa
STANDARDOWA cena szkolenia: 1180 PLN netto
PROMOCYJNA cena szkolenia: 980 PLN netto - zgłoszenia do 06 marca 2023 r.
Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
- Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO NEGOCJATORA
1. Osobowościowy test autoanalizy
2. ,,Przekonaj mnie’’ - gra szkoleniowa
3. Indywidualna informacja zwrotna
- Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
- Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju
MODUŁ II. ŚWIADOMIE WYWIERAM WPŁYW NEGOCJACYJNY W OPARCIU O ZNAJOMOŚĆ OSOBOWOŚCI STRON
1. Narzędziowa osobowość trudnego partnera w negocjacjach o postawie nieasertywnej (agresywnej, biernej i manipulującej)
2. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość partnera w negocjacjach?
- Podczas spotkania bezpośredniego
- Podczas rozmowy telefonicznej
3. Narzędzia wywierania wpływu negocjacyjnego na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
- Budowania efektywnej relacji negocjacyjnej
- Przekonywanie i argumentowanie
- Zapobieganie i reagowanie na konflikt
- Wywierania relacyjnego wpływu negocjacyjnego
- Wywieranie bezwzględnego wpływu negocjacyjnego
MODUŁ III. MOWA CIAŁA W PROCESIE NEGOCJACJI
1. Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego
2. Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony
3. Werbalne wywieranie wpływu
4. Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony
MODUŁ IV. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJOWANIA KONTRAKTÓW HANDLOWYCH
1. Identyfikacja informacji, których potrzebujemy
2. Efektywne planowanie negocjacji
3. Warunki wewnętrzne i zewnętrzne determinujące negocjatora
4. Potrzeby własne i drugiej strony
MODUŁ V. ZMIENNE NEGOCJACYJNE
1. Określanie zmiennych negocjacyjnych
2. Priorytet zmiennych dla obu stron
3. Wartości zmiennych negocjacyjnych
4. Arkusz negocjacyjny
MODUŁ VI. ROZRÓŻNIANIE STANOWISK I INTERESÓW STRON
1. Cele i stanowiska
2. Potrzeby i interesy
3. Odkrywanie interesów partnera
4. Negocjacje jako sposób zaspakajania potrzeb a nie deklaracji w stanowisku
MODUŁ VII. DĄŻENIE DO KORZYSTNYCH REZULTATÓW
1. Efekt ,,wygrany - wygrany’’ jako jedna z możliwości
2. Asertywna wymiana ustępstw
3. Negocjowanie pakietu i tryb warunkowy
MODUŁ VIII. MANIPULACJE W NEGOCJACJACH
1. Taktyki i blefy negocjacyjne
2. Gra negocjacyjna
3. Rozpoznawanie blefów
4. Nasza reakcja na gry handlowo - negocjacyjne / blefy drugiej strony
5. Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania
6. Implementacja wybranych taktyk, gier i blefów negocjacyjnych do codziennej pracy
MODUŁ IX. SYTUACJE TRUDNE W NEGOCJACJACH
1. Przełamywanie impasu w negocjacjach
2. Metody rozmowy ze zdenerwowaną czy agresywną osobą
3. Asertywne przeciwstawianie się próbom manipulacji
MODUŁ X. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
1. Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
2. Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
3. Zadanie wdrożeniowe
4. Ewaluacja szkolenia
Szkolenie rozpoczyna się za 411 dni
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I
• 08:45 - 09:00 - logowanie
• 09:00 - 10:30 - część I szkolenia
• 10:30 - 10:45 - przerwa
• 10:45 - 12:15 - część II szkolenia
• 12:15 - 12:30 - przerwa
• 12:30 - 14:00 - część III szkolenia
Dzień II
• 08:45 - 09:00 - logowanie
• 09:00 - 10:30 - część IV szkolenia
• 10:30 - 10:45 - przerwa
• 10:45 - 12:15 - część V szkolenia
• 12:15 - 12:30 - przerwa
• 12:30 - 14:00 - część VI szkolenia