Zostałeś menedżerem? Brawo! Masz teraz okazję już na początku menedżerskiej drogi w pełni przygotować się do tej fascynującej i wymagającej przygody. Uniknąć kosztownych błędów i wypracować najlepsze nawyki lidera. Czy czujesz się w pełni przygotowany do nowej roli? Jeśli tak, to działaj  jeśli jeszcze czegoś Ci brakuje przyjdź po kompetencje o których mowa poniżej. Jesteś szefem już jakiś czas, ale nie miałeś okazji się szkolić - Ciebie także zapraszamy.

 


 

 

 

 

 

Korzyści dla uczestników szkolenia:

Efekty, czyli czego nauczysz się na treningu. Pierwsze kroki młodego menedżera:

  • Od czego zacząć swoje działania, jak najlepiej wystartować w nowej roli?
  • Jak na nowo ułożyć relacje z dotychczasowymi kolegami?
  • Pewności siebie i samokontroli, budowania wizerunku odważnego lidera
  • Jak budować autorytet w oczach zespołu?
  • Jak radzić sobie z oporem członków zespołu w związku z Twoją nową rolą?
  • Jak sprawnie omijać zagrożenia typowe dla młodych menedżerów?
  • Jak zbudować zespół współpracujących ludzi?
  • Delegowania celów i zadań
  • Egzekwowania zadań i dyscyplinowania, kiedy to konieczne
  • Motywowania i angażowania pracownika
  • Jak być przywódcą tzw. Piątego poziomu, czyli liderem transformacyjnym, wg. modelu Johna Maxwella oraz Jima Collinsa?
  • Wykorzystywania coachingowego stylu zarządzania


Szkolenie polecamy dla:

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz jak najbardziej świadomie, w sposób zaplanowany wejść w nową rolę menedżera
  • chcesz uniknąć kosztownych błędów
  • obawiasz się nowej roli i chciałbyś zyskać więcej pewności siebie
  • Twoi koledzy nie słuchają Cię i nie liczą z Tobą jako przełożonym
  • nie do końca rozumiesz swój zespół, nie wiesz dlaczego Twoi ludzie zachowują się w taki sposób
  • używasz zbyt wielu słów do przekazania zespołowi, szefowi, tego co masz na myśli
  • kierowanie zespołem sprawia Ci trudności i masz różnego rodzaju wątpliwości
  • zauważyłeś, że Twoje decyzje, komunikaty wprowadzają spore zamieszanie w zespole
  • zastanawiasz się jak styl kierowania przyjąć
  • chcesz stać się liderem

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

 

  • ćwiczenia grupowe i indywidualne
  • dyskusje problemowe
  • wykłady interaktywne
  • studium przypadku

Przygotowany przez nas trening, to połączone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:

  • nurtów psychologii społecznej
  • psychologii eksperymentalnej
  • terapii poznawczo-behawioralnej
  • założeń dynamiki uczenia się człowieka dorosłego
  • technik coachingowych

 

STANDARDOWA cena szkolenia: 1180 PLN netto

PROMOCYJNA cena szkolenia: 980 PLN netto - zgłoszenia do 04 sierpnia 2022 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


 

Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

POZIOM I

MODUŁ I. ZMIANA Z PERSPEKTYWY PRACOWNIKA NA PERSPEKTYWĘ MENEDŻERA, CZYLI OD CZEGO ZACZĄĆ?
Właśnie zaczynasz … Dowiesz się od czego zacząć i jakie czyhają zagrożenia.

  1. 7 niespodzianek, które czekają na nowego menedżera (wąskie gardło decyzyjne, prawdziwy ogląd sytuacji czyli zbieranie informacji z jak największej liczby źródeł, narzędzia decyzyjne, samodzielność pracowników)
  2.  Zadania nowego menedżera czyli od czego zacząć?
    • Najważniejsze działania kierownika na początek
    • Jak przygotować grunt pod pierwsze działania?
  3. Jakim mam być szefem - dyrektywnym czy partycypacyjnym?

MODUŁ II. AWANS PRZEZ REKRUTACJĘ WEWNĘTRZNĄ
Jesteś sfrustrowany koniecznością pracy z dawnymi kolegami, w charakterze ich szefa? Dawni koledzy, zdają się nie przyjmować do wiadomości, że coś się zmieniło i traktują Cię …, nie tak jak byś chciał? To ślepa uliczka. Dowiesz się co z tym w praktyce zrobić.

  1. Możliwe reakcje zespołu na nową sytuację i jak sobie z nimi radzić?
  2. Co zrobić z trudną osobą w zespole, konkurentem do awansu?
  3. Pomoc nowemu menedżerowi - zadania dla firmy: proces adaptacji, rola przełożonego, mentoring

MODUŁ III. JAKIM MAM BYĆ SZEFEM DYREKTYWNYM CZY LIBERALNYM?
To wątpliwość wielu, nie tylko młodych menedżerów. Wykorzystamy model ZarządzaniaMsytuacyjnego wg. Herseya – Blancharda oraz wg. Blake’ a –Mouton.

  1. Jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania i narzędzia (R1, R2, R3, R4)?
  2. Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika (relacyjny, optymalny, zadaniowy, unikowy, zachowaczy)?

MODUŁ IV. JAK STWORZYĆ ODPOWIEDZIALNY, WSPÓŁPRACUJĄCY ZESPÓŁ?
Jaki jest najpowszechniejszy błąd szefów w komunikowaniu się? Skupianie się wyłącznie na tym co chcą przekazać pracownikowi. Jeśli odwrócisz tę tendencję, będziesz w stanie rozumieć swoich ludzi i sam być zrozumiany.

  1. Jak rywalizacja i współpraca pomiędzy członkami zespołu wpływają na efektywność pracy zespołowej?
  2. Praktyczne narzędzia do tworzenia zaangażowanego zespołu, żeby ludzie:
    • Naprawdę się angażowali
    • Brali odpowiedzialność nie tylko za swój obszar, ale też za cały zespół
    • Ufali sobie nawzajem i polegali na sobie
    • Mówi sobie nawzajem nawet trudne rzeczyo błędach, bez ukrytych intencji
    • Zgłaszali pomysły, wychodzili z inicjatywą usprawnień

MODUŁ V. JAK DELEGOWAĆ I ROZLICZAĆ EFEKTYWNOŚĆ PRACOWNIKA?
O delegowaniu się więcej mówi, niż je prawidłowo praktykuje, a to przecież najlepszy sposób na zwiększanie wartości pracownika w swoim zespole. Poczujesz na własnej skórze, jak krzywdzące dla pracownika może być niewłaściwe delegowanie. I jak to robić właściwie, żeby otrzymać wszystkie korzyści.

  1. Błędy w delegowaniu
  2. Praktyka, czyli jak właściwie delegować zadania?
  3. Planowanie delegowania
  4. W jaki sposób i po co kontrolować vs zaufanie do pracownika?

MODUŁ VI. JAK ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ ROZMÓW Z PRACOWNIKAMI?
Doświadczyłeś już uczucia niezrozumienia i złości, kiedy pracownik nie wykonuje Twojego polecenia lub wykonuje je niewłaściwie albo mówi, że zrobi i nie robi? Przekazujesz pracownikowi zadanie, a on protestuje? Wyobraź sobie, że możesz zmienić te sytuacje, zmieniając swój sposób rozmów z pracownikami. Nauczę Cię prowadzić rozmowy rozwojowe, budujące więź, pozwalające poznać co motywuje Twojego pracownika oraz dyscyplinujące. Doświadczysz tego na sobie!

  1. Wina i kara vs odpowiedzialność i zaangażowanie
  2. Motywujące przekazywanie zadań, monitorowanie ich wykonania i egzekwowanie
  3. Motywacja do zmiany vs wysiłek szefa związany z pokonywaniem oporu, czyli różnice w skuteczności metod udzielania informacji zwrotnej - podejście push vs pull
  4. Motywujące przekazywanie celów
  5. Techniki rozmów rozwojowych i motywujących pracownika:
    Jak poprowadzić rozmowę rozwojową? Jak poprzez rozmowę odkryć co motywuje pracownika? Pokażę Ci różnice pomiędzy rodzajami udzielania informacji zwrotnej w odniesieniu do zachowania lub wykonania zadania
    • STAGES
  6. Techniki dyscyplinowania i egzekwowania

MODUŁ VII. MOTYWOWANIE CZYLI CO NAPRAWDĘ DZIAŁA MOTYWUJĄCO
Odkrywamy tajemnicę motywacji, dostaniesz do ręki konkretne narzędzia i przekonasz się na jak wiele sposobów można motywować pracowników.

  1. Zrozumienie ludzkiej natury podstawą motywacji
  2. Spójrz na motywowanie jako proces
  3. Istota różnych typów potrzeb, ich współzależność i wskazania do pracy
  4. Nauczysz się negocjować z pracownikiem w oparciu o swoje i jego interesy, a nie stanowiska - tak, żeby zaspokoić jego potrzeby i go zmotywować
  5. Odkrycia Mclellanda, czyli motyw władzy, osiągnięć i przynależności - jak je rozpoznać i wykorzystać
  6. Indywidualna motywacja pracownika - umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby  pracownika

 

Szkolenie on-line w pełni interaktywne i aktywizujące Uczestnika.

 



Opinie uczestników o szkoleniu:
 

"Ogromna dawka wiedzy i praktyki przekazana w ciekawy sposób."

"Szkolenie inspirujące, angażujące grupę. Ciekawe zagadnienia i ciekawa osobowość Trenera."

"Szkolenie było bardzo dynamiczne. Szkolenie było idealnie skrojone pod grupę. Jestem zadowolona i mam już pomysły w głowie dzięki szkoleniu"

"Szkolenie pełne energii."

"Szkolenie przeprowadzone w sposób ciekawy i profesjonalny. Polecam wszystkim, którzy pragną pracować nad swoimi kompetencjami liderskimi."

"Szkolenie dobrze przygotowane. Trener nawiązywał i wykorzystywał sytuacje z codziennej pracy, nie opierał się na schematach."

Termin

2022-08-11 (2 dni)
(Termin gwarantowany)

Miejsce



On-line

Cena

980 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 624 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

Dzień I

  • 08:45 - 09:00 - logowanie
  • 09:00 - 12:00 - część I szkolenia
  • 12:00 - 12:30 - przerwa
  • 12:30 - 15:00 - część II szkolenia

Dzień II

  • 08:45 - 09:00 - logowanie
  • 09:00 - 12:00 - część III szkolenia
  • 12:00 - 12:30 - przerwa
  • 12:30 - 15:00 - część IV szkolenia

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 980 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane