Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  •     odkrywać potrzeby klienta
  •     sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje
  •     świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji
  •     działać asertywnie
  •     budować relacje z różnymi typami klienta
  •     prowadzić efektywne rozmowy handlowe

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

   1.  Etapy rozmowy handlowej.

  •     proces sprzedaży
  •     znaczenie poszczególnych etapów

    2. Przygotowanie do sprzedaży.

  •     cele, istotne informacje, narzędzia sprzedaży, nastawienie – kluczowe elementy przygotowania do rozmowy handlowej
  •     strategie rozwoju sprzedaży

   3. Nawiązanie relacji.

  •     pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu relacji
  •     kreowanie własnego wizerunku

    4. Odkrycie potrzeb klienta.

  •     rola pytań w sprzedaży
  •     typologia i zastosowanie pytań
  •     motywy podejmowania decyzji zakupowych

    5. Prezentacja handlowa.

  •     zastosowanie narzędzi sprzedaży, cechy – zalety – korzyści
  •     sekwencja prezentacji – w jaki sposób skutecznie prezentować, aby przekonać klienta do zakupu?

    6. Finalizacja sprzedaży.

  •     kiedy zamykać sprzedaż?
  •     dostosowanie zamknięcia sprzedaży do sytuacji handlowej
  •     reakcja na obiekcje klienta
  •     techniki pokonywania obiekcji

    7. Zamknięcie rozmowy handlowej.

  •     kluczowe wnioski
  •     tworzenie gruntu pod dalszą współpracę

    8. Komunikacja z klientem.

  •     komunikacja niewerbalna jako narzędzie budowania własnej siły i perswazji
  •     komunikacja słowna – kreowanie właściwego nastawienia klienta poprzez pozytywne słownictwo
  •     techniki aktywnego słuchania

    9. Asertywność handlowca.

  •     co wyróżnia zachowanie asertywne?
  •     techniki działań asertywnych

    10. Trudny klient.

  •     osobowość a zachowanie klienta
  •     co w kliencie jest dla mnie trudnego?
  •     dostosowanie własnego działania do typu klienta

    11. Podsumowanie i wnioski.

  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • prezentacja
  • dyskusja
  • studium przypadku
  • testy
  • case’y sprzedażowe
  • odgrywanie ról