Jeste┼Ť Influencerem, który chce zna─ç swoje prawa? Zastanawia┼ée┼Ť si─Ö, dlaczego UOKiK nak┼éada kary na osoby dzia┼éaj─ůce aktywnie na social mediach? A mo┼╝e jeste┼Ť przedsi─Öbiorc─ů, który wspó┼épracuje z Influencerami i chcia┼éby wiedzie─ç, jak to zrobi─ç zgodnie z liter─ů prawa oraz na jakie elementy przy zawieraniu umowy nale┼╝y zwróci─ç uwag─Ö?

Przygotowali┼Ťmy praktyczny kurs, po którego zako┼äczeniu ka┼╝dy z uczestników b─Ödzie wiedzia┼é, jak funkcjonowa─ç w social mediach, na co nale┼╝y zwróci─ç uwag─Ö, jak powinna wygl─ůda─ç "idealna umowa" pomi─Ödzy dwoma stronami, a tak┼╝e jakich zasad nale┼╝y przestrzega─ç, publikuj─ůc tre┼Ťci na portalach czy korzystaj─ůc z zewn─Ötrznych aplikacji. 


Szkolenie polecamy dla

Je┼╝eli jeste┼Ť Influencerem, czy przedsi─Öbiorc─ů, który chce wspó┼épracowa─ç z Influencerem to jest to kurs idealny dla Ciebie. Dedykowany równie┼╝ dla twórców na portalach typi Instagram, Facebook, TikToku, czy YouTube

 

 

 

STANDARDOWA cena szkolenia: 1280 PLN netto

PROMOCYJNA cena szkolenia: 980 PLN netto - zg┼éoszenia do 31 pa┼║dziernika 2022 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


 

Je┼╝eli szkolenie on-line obj─Öte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowi─ůzuje w przypadku zap┼éacenia pe┼énej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpocz─Öciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywno┼Ť─ç szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Do┼é─ůcz do nas! B─ůd┼║ na bie┼╝─ůco! Znajd┼║ promocje! Odbieraj bezp┼éatne materia┼éy! Ôľ║

Zapisz si─Ö! Ôľ║

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o mo┼╝liwo┼Ťci realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zale┼╝no┼Ťci od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizacj─Ö szkolenia wy┼é─ůcznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji ka┼╝dego projektu mamy na uwadze efektywno┼Ť─ç prowadzonych przez nas warsztatów oraz Pa┼ästwa satysfakcj─Ö.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODUŁ I. UMOWA Z INFLUENCEREM

  • Jak powinna wygl─ůda─ç wzorcowa umowa z Influencerem?
  • Czy za ka┼╝dym razem nale┼╝y j─ů podpisywa─ç?
  • Na jakie kwestie nale┼╝y zwraca─ç uwag─Ö konstruuj─ůc/czytaj─ůc takie umowy?
  • Co w momencie, gdy nie mamy podpisanej ┼╝adnej umowy lub nie uda si─Ö wype┼éni─ç jej postanowie┼ä?

Omówimy, od strony praktycznej, umowy z Influencerami z punktu widzenia Influencera oraz przedsi─Öbiorcy. Wskarzemy jakie zapisy s─ů korzystne dla obu stron, na co zwraca─ç uwag─Ö oraz co powinna zawiera─ç w sobie taka umowa.

MODUŁ II. PRAWA AUTORSKIE

  • Czy istnieje obowi─ůzek przeniesienia praw autorskich?
  • Czy mog─Ö pos┼éugiwa─ç si─Ö grafikami znalezionymi w Internecie lub ze stocka?

Omówimy kwestie zwi─ůzane z tym, kiedy powstaj─ů prawa autorskie, komu przys┼éuguj─ů, czy nale┼╝y je przenie┼Ť─ç na inny podmiot, czy mo┼╝e lepiej udzieli─ç licencji? Dodatkowo skupimy si─Ö na tematyce zwi─ůzanej z grafikami, co mo┼╝na wykorzystywa─ç, a co nie i przede wszystkim na co zwraca─ç uwag─Ö, aby nie naruszy─ç praw innych podmiotów.

MODUŁ III. WIZERUNEK

  • Czy mo┼╝e kto┼Ť si─Ö pos┼éugiwa─ç naszym wizerunkiem?
  • Czy potrzebna jest na to za ka┼╝dym razem odr─Öbna zgoda?
  • Czy przedsi─Öbiorca z którym wspó┼épracuje Influencer mo┼╝e zamie┼Ťci─ç u siebie na stronie jego wizerunek? A je┼╝eli wyrazimy tak─ů zgod─Ö, to w jakiej formie powinno si─Ö to odby─ç?

W tym module skupimy si─Ö na kwestiach zwi─ůzanych z wizerunkiem Influencera i jego wykorzystaniem przez przedsi─Öbiorc─Ö, a tak┼╝e praktycznych kwestiach dotycz─ůcych tego czym w ogóle jest wizerunek i czy mo┼╝e nim by─ç np. g┼éos? Co w momencie, gdy zakryjemy komu┼Ť oczy, ale nadal mo┼╝emy rozpozna─ç t─ů osob─Ö?

MODU┼ü IV. OZNACZANIE WSPÓ┼üPRAC Z INFLUENCERAMI

  • Czy za ka┼╝dym razem istnieje obowi─ůzek oznaczenia wspó┼épracy z Influencerem?
  • W jaki sposób nale┼╝y to zrobi─ç? Co o tym mówi─ů przepisy prawa i co zrobi─ç, by we w┼éa┼Ťciwy sposób oznaczy─ç tak─ů wspó┼éprac─Ö?
  • Czy Influencer mo┼╝e dosta─ç kar─Ö finansow─ů za brak oznaczenia, czy niew┼éa┼Ťciwe oznaczenie?

Omówimy w sposób wyczerpuj─ůcy kwesti─Ö wspó┼éprac z Influencerami i obowi─ůzków jakie s─ů na┼éo┼╝one na osoby, które podejmuj─ů wspó┼éprac─Ö z danym przedsi─Öbiorc─ů. Zostan─ů równie┼╝ poruszone praktyczne kwestie, czyli np. na co ka┼╝dy Influencer powinien zwraca─ç uwag─Ö przy tworzeniu postów sponsorowanych. Poruszona zostanie równie┼╝ tematyka reklam ukrytych i co nale┼╝y zrobi─ç, aby nie naruszy─ç przepisów prawa.

MODU┼ü V. LOGOTYPY

  • Czy Influencer mo┼╝e pos┼éugiwa─ç si─Ö logotypem innej marki?
  • Czy konieczna jest na to osobna zgoda?
  • Czy istnieje konieczno┼Ť─ç rejestracji logotypów lub nazw kont social mediów lub pseudonimów jako znaków towarowych?
  • Co w momencie, gdy Influencer chce stworzy─ç w┼éasn─ů mark─Ö lub sklep internetowy?

Skupimy si─Ö na praktycznym uj─Öciu znaków towarowych w dzia┼éalno┼Ťci prowadzonej przez Influencera. Przy pomocy case studies omówimy najcz─Ö┼Ťciej spotykane przypadki narusze┼ä oraz ryzyko zwi─ůzane z nieznajomo┼Ťci przepisów dotycz─ůcych znaków towarowych.

MODU┼ü VI. REPOSTOWANIE, SHAREOWANIE ORAZ WSZELKIE POSTACI UDOST─śPNIANIA ZDJ─ś─ć NA SOCIAL MEDIACH

  • Które z form udost─Öpniani zdj─Ö─ç s─ů legalne, a które niedopuszczalne?

Omówienie praktyczne wszystkich postaci udost─Öpniania materia┼éów na social mediach z prawnego punktu widzenia.

Termin

2022-11-07 (2 dni)

Miejsce



On-line

Cena

980 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 38 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

Dzień I

  • 08:45 - 09:00 - logowanie
  • 09:00 - 11:00 - szkolenie
  • 11:00-11:15 - przerwa
  • 11:15 - 12:30 - szkolenie
  • 12:30 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 15:00 - szkolenie

Dzień II

  • 08:45 - 09:00 - logowanie
  • 09:00 - 11:00 - szkolenie
  • 11:00-11:15 - przerwa
  • 11:15 - 12:30 - szkolenie
  • 12:30 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 15:00 - szkolenie

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
SZKOLENIE ON-LINE: Współpraca z Influencerem - co zrobić, aby była legalna
2022-11-07 - 2022-11-08
, On-line

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Pod┼é─ůcze 31, 30-218 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 980 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane