Jesteś Influencerem, który chce znać swoje prawa? Zastanawiałeś się, dlaczego UOKiK nakłada kary na osoby działające aktywnie na social mediach? A może jesteś przedsiębiorcą, który współpracuje z Influencerami i chciałby wiedzieć, jak to zrobić zgodnie z literą prawa oraz na jakie elementy przy zawieraniu umowy należy zwrócić uwagę?

Przygotowaliśmy praktyczny kurs, po którego zakończeniu każdy z uczestników będzie wiedział, jak funkcjonować w social mediach, na co należy zwrócić uwagę, jak powinna wyglądać "idealna umowa" pomiędzy dwoma stronami, a także jakich zasad należy przestrzegać, publikując treści na portalach czy korzystając z zewnętrznych aplikacji. 


Szkolenie polecamy dla

Jeżeli jesteś Influencerem, czy przedsiębiorcą, który chce współpracować z Influencerem to jest to kurs idealny dla Ciebie. Dedykowany również dla twórców na portalach typi Instagram, Facebook, TikToku, czy YouTube

 

 

 

STANDARDOWA cena szkolenia: 1280 PLN netto

PROMOCYJNA cena szkolenia: 980 PLN netto - zgłoszenia do 04 maja 2023 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


 

Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. UMOWA Z INFLUENCEREM

  • Jak powinna wyglądać wzorcowa umowa z Influencerem?
  • Czy za każdym razem należy ją podpisywać?
  • Na jakie kwestie należy zwracać uwagę konstruując/czytając takie umowy?
  • Co w momencie, gdy nie mamy podpisanej żadnej umowy lub nie uda się wypełnić jej postanowień?

Omówimy, od strony praktycznej, umowy z Influencerami z punktu widzenia Influencera oraz przedsiębiorcy. Wskarzemy jakie zapisy są korzystne dla obu stron, na co zwracać uwagę oraz co powinna zawierać w sobie taka umowa.

MODUŁ II. PRAWA AUTORSKIE

  • Czy istnieje obowiązek przeniesienia praw autorskich?
  • Czy mogę posługiwać się grafikami znalezionymi w Internecie lub ze stocka?

Omówimy kwestie związane z tym, kiedy powstają prawa autorskie, komu przysługują, czy należy je przenieść na inny podmiot, czy może lepiej udzielić licencji? Dodatkowo skupimy się na tematyce związanej z grafikami, co można wykorzystywać, a co nie i przede wszystkim na co zwracać uwagę, aby nie naruszyć praw innych podmiotów.

MODUŁ III. WIZERUNEK

  • Czy może ktoś się posługiwać naszym wizerunkiem?
  • Czy potrzebna jest na to za każdym razem odrębna zgoda?
  • Czy przedsiębiorca z którym współpracuje Influencer może zamieścić u siebie na stronie jego wizerunek? A jeżeli wyrazimy taką zgodę, to w jakiej formie powinno się to odbyć?

W tym module skupimy się na kwestiach związanych z wizerunkiem Influencera i jego wykorzystaniem przez przedsiębiorcę, a także praktycznych kwestiach dotyczących tego czym w ogóle jest wizerunek i czy może nim być np. głos? Co w momencie, gdy zakryjemy komuś oczy, ale nadal możemy rozpoznać tą osobę?

MODUŁ IV. OZNACZANIE WSPÓŁPRAC Z INFLUENCERAMI

  • Czy za każdym razem istnieje obowiązek oznaczenia współpracy z Influencerem?
  • W jaki sposób należy to zrobić? Co o tym mówią przepisy prawa i co zrobić, by we właściwy sposób oznaczyć taką współpracę?
  • Czy Influencer może dostać karę finansową za brak oznaczenia, czy niewłaściwe oznaczenie?

Omówimy w sposób wyczerpujący kwestię współprac z Influencerami i obowiązków jakie są nałożone na osoby, które podejmują współpracę z danym przedsiębiorcą. Zostaną również poruszone praktyczne kwestie, czyli np. na co każdy Influencer powinien zwracać uwagę przy tworzeniu postów sponsorowanych. Poruszona zostanie również tematyka reklam ukrytych i co należy zrobić, aby nie naruszyć przepisów prawa.

MODUŁ V. LOGOTYPY

  • Czy Influencer może posługiwać się logotypem innej marki?
  • Czy konieczna jest na to osobna zgoda?
  • Czy istnieje konieczność rejestracji logotypów lub nazw kont social mediów lub pseudonimów jako znaków towarowych?
  • Co w momencie, gdy Influencer chce stworzyć własną markę lub sklep internetowy?

Skupimy się na praktycznym ujęciu znaków towarowych w działalności prowadzonej przez Influencera. Przy pomocy case studies omówimy najczęściej spotykane przypadki naruszeń oraz ryzyko związane z nieznajomości przepisów dotyczących znaków towarowych.

MODUŁ VI. REPOSTOWANIE, SHAREOWANIE ORAZ WSZELKIE POSTACI UDOSTĘPNIANIA ZDJĘĆ NA SOCIAL MEDIACH

  • Które z form udostępniani zdjęć są legalne, a które niedopuszczalne?

Omówienie praktyczne wszystkich postaci udostępniania materiałów na social mediach z prawnego punktu widzenia.

Termin

2023-05-11 (2 dni)

Miejsce



On-line

Cena

980 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 345 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

Dzień I

  • 08:45 - 09:00 - logowanie
  • 09:00 - 11:00 - szkolenie
  • 11:00-11:15 - przerwa
  • 11:15 - 12:30 - szkolenie
  • 12:30 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 15:00 - szkolenie

Dzień II

  • 08:45 - 09:00 - logowanie
  • 09:00 - 11:00 - szkolenie
  • 11:00-11:15 - przerwa
  • 11:15 - 12:30 - szkolenie
  • 12:30 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 15:00 - szkolenie

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 980 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane