Jesteś Influencerem, który chce znać swoje prawa? Zastanawiałeś się, dlaczego UOKiK nakłada kary na osoby działające aktywnie na social mediach? A może jesteś przedsiębiorcą, który współpracuje z Influencerami i chciałby wiedzieć, jak to zrobić zgodnie z literą prawa oraz na jakie elementy przy zawieraniu umowy należy zwrócić uwagę?
Przygotowaliśmy praktyczny kurs, po którego zakończeniu każdy z uczestników będzie wiedział, jak funkcjonować w social mediach, na co należy zwrócić uwagę, jak powinna wyglądać "idealna umowa" pomiędzy dwoma stronami, a także jakich zasad należy przestrzegać, publikując treści na portalach czy korzystając z zewnętrznych aplikacji.
Szkolenie polecamy dla
Jeżeli jesteś Influencerem, czy przedsiębiorcą, który chce współpracować z Influencerem to jest to kurs idealny dla Ciebie. Dedykowany również dla twórców na portalach typi Instagram, Facebook, TikToku, czy YouTube
STANDARDOWA cena szkolenia: 1280 PLN netto
PROMOCYJNA cena szkolenia: 980 PLN netto - zgłoszenia do 04 maja 2023 r.
Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
- Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. UMOWA Z INFLUENCEREM
- Jak powinna wyglądać wzorcowa umowa z Influencerem?
- Czy za każdym razem należy ją podpisywać?
- Na jakie kwestie należy zwracać uwagę konstruując/czytając takie umowy?
- Co w momencie, gdy nie mamy podpisanej żadnej umowy lub nie uda się wypełnić jej postanowień?
Omówimy, od strony praktycznej, umowy z Influencerami z punktu widzenia Influencera oraz przedsiębiorcy. Wskarzemy jakie zapisy są korzystne dla obu stron, na co zwracać uwagę oraz co powinna zawierać w sobie taka umowa.
MODUŁ II. PRAWA AUTORSKIE
- Czy istnieje obowiązek przeniesienia praw autorskich?
- Czy mogę posługiwać się grafikami znalezionymi w Internecie lub ze stocka?
Omówimy kwestie związane z tym, kiedy powstają prawa autorskie, komu przysługują, czy należy je przenieść na inny podmiot, czy może lepiej udzielić licencji? Dodatkowo skupimy się na tematyce związanej z grafikami, co można wykorzystywać, a co nie i przede wszystkim na co zwracać uwagę, aby nie naruszyć praw innych podmiotów.
MODUŁ III. WIZERUNEK
- Czy może ktoś się posługiwać naszym wizerunkiem?
- Czy potrzebna jest na to za każdym razem odrębna zgoda?
- Czy przedsiębiorca z którym współpracuje Influencer może zamieścić u siebie na stronie jego wizerunek? A jeżeli wyrazimy taką zgodę, to w jakiej formie powinno się to odbyć?
W tym module skupimy się na kwestiach związanych z wizerunkiem Influencera i jego wykorzystaniem przez przedsiębiorcę, a także praktycznych kwestiach dotyczących tego czym w ogóle jest wizerunek i czy może nim być np. głos? Co w momencie, gdy zakryjemy komuś oczy, ale nadal możemy rozpoznać tą osobę?
MODUŁ IV. OZNACZANIE WSPÓŁPRAC Z INFLUENCERAMI
- Czy za każdym razem istnieje obowiązek oznaczenia współpracy z Influencerem?
- W jaki sposób należy to zrobić? Co o tym mówią przepisy prawa i co zrobić, by we właściwy sposób oznaczyć taką współpracę?
- Czy Influencer może dostać karę finansową za brak oznaczenia, czy niewłaściwe oznaczenie?
Omówimy w sposób wyczerpujący kwestię współprac z Influencerami i obowiązków jakie są nałożone na osoby, które podejmują współpracę z danym przedsiębiorcą. Zostaną również poruszone praktyczne kwestie, czyli np. na co każdy Influencer powinien zwracać uwagę przy tworzeniu postów sponsorowanych. Poruszona zostanie również tematyka reklam ukrytych i co należy zrobić, aby nie naruszyć przepisów prawa.
MODUŁ V. LOGOTYPY
- Czy Influencer może posługiwać się logotypem innej marki?
- Czy konieczna jest na to osobna zgoda?
- Czy istnieje konieczność rejestracji logotypów lub nazw kont social mediów lub pseudonimów jako znaków towarowych?
- Co w momencie, gdy Influencer chce stworzyć własną markę lub sklep internetowy?
Skupimy się na praktycznym ujęciu znaków towarowych w działalności prowadzonej przez Influencera. Przy pomocy case studies omówimy najczęściej spotykane przypadki naruszeń oraz ryzyko związane z nieznajomości przepisów dotyczących znaków towarowych.
MODUŁ VI. REPOSTOWANIE, SHAREOWANIE ORAZ WSZELKIE POSTACI UDOSTĘPNIANIA ZDJĘĆ NA SOCIAL MEDIACH
- Które z form udostępniani zdjęć są legalne, a które niedopuszczalne?
Omówienie praktyczne wszystkich postaci udostępniania materiałów na social mediach z prawnego punktu widzenia.
Szkolenie rozpoczyna się za 208 dni
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I
- 08:45 - 09:00 - logowanie
- 09:00 - 11:00 - szkolenie
- 11:00-11:15 - przerwa
- 11:15 - 12:30 - szkolenie
- 12:30 - 13:00 - przerwa
- 13:00 - 15:00 - szkolenie
Dzień II
- 08:45 - 09:00 - logowanie
- 09:00 - 11:00 - szkolenie
- 11:00-11:15 - przerwa
- 11:15 - 12:30 - szkolenie
- 12:30 - 13:00 - przerwa
- 13:00 - 15:00 - szkolenie