Szkolenie b─Ödzie esencjonalne i praktyczne, a zawarte w nim tre┼Ťci b─Öd─ů podane w takiej ilo┼Ťci jaka jest niezb─Ödna do wyposa┼╝enia uczestników w kompetencje pracy z konfliktami. Cz─Ö┼Ť─ç pierwszego dnia b─Ödzie po┼Ťwi─Öcona do┼Ťwiadczaniu i procesowi rozumienia ró┼╝nych aspektów konfliktu, a w pozosta┼éej cz─Ö┼Ťci treningu osoby b─Öd─ů uczestnikami i obserwatorami symulacji konfliktów interpersonalnych i zespo┼éowych.
Praca b─Ödzie si─Ö odbywa─ç na materiale uczestników oraz trenera.

 

 

Po tym szkoleniu sytuacje konfliktowe stan─ů si─Ö pocz─ůtkiem wzrostu, a nie przyczyn─ů pogarszania si─Ö wyników i atmosfery w organizacji.



 

 

Cele szkolenia:

  • Pokazanie istoty i mechanizmów rozwoju sytuacji konfliktowych
  • Identyfikacja preferowanych zachowa┼ä w obliczu konfliktu
  • Nabycie/rozwini─Öcie umiej─Ötno┼Ťci diagnozowania ┼║róde┼é konfliktu w zespole
  • Zbudowanie ┼Ťwiadomo┼Ťci na temat ograniczania kosztów konfliktu dla organizacji
  • Trening radzenia sobie z ka┼╝dym z rodzajów konfliktów pojawiaj─ůcych si─Ö w zespole


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  •     dyskusje
  •     studium przypadku
  •     ─çwiczenia indywidualne i grupowe
  •     kwestionariusze i testy zachowa┼ä
  •     wymiana do┼Ťwiadcze┼ä

 

STANDARDOWA cena szkolenia: 1180 PLN netto

PROMOCYJNA cena szkolenia: 780 PLN netto - zgłoszenia do 08 czerwca 2020 r.

 


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go pod czas zgłoszenia

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


 

Je┼╝eli szkolenie on-line obj─Öte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowi─ůzuje w przypadku zap┼éacenia pe┼énej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpocz─Öciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Pe┼én─ů interaktywno┼Ť─ç szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Prac─Ö w kameralnych grupach szkoleniowych
  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODU┼ü I.  PSYCHOLOGIA KONFLIKTU

  1. Istota i mechanizmy konfliktu
  2. Dynamika konfliktu - fazy konfliktu, od sporu do konfliktu
  3. Przyczyny, przebieg, skutki - czy wspó┼écze┼Ťnie konflikt jest inny?
  4. Typy konfliktu wg. Moora - konflikt danych, relacji, warto┼Ťci, strukturalny, interesów

 

MODU┼ü II.  KONFLIKT W ORGANIZACJI

  1. Tradycyjne i nowoczesne spojrzenie na konflikt w miejscu pracy
  2. Rodzaje konfliktów w organizacjach
  3. Zarz─ůdzanie przez konflikt - niechlubny styl pracy mened┼╝erów
  4. Konflikt zespołu a konflikt interpersonalny - istotne rozgraniczenie, istotne konsekwencje
  5. Aby dobra─ç leczenie trzeba zna─ç diagnoz─Ö - konflikt trzeba zdiagnozowa─ç
  6. Identyfikacja emocji wyst─Öpuj─ůcych w konflikcie - w┼éasnych i cudzych
  7. Samonap─Ödzaj─ůce si─Ö ko┼éo - Trójk─ůt dramatyczny - Prze┼Ťladowca, Ofiara, Wybawca - jedyna mo┼╝liwa interwencja

 

MODU┼ü III.  JA W KONFLIKCIE

  1. Po co mi konflikt?
  2. Czy musia┼éo doj┼Ť─ç do konfliktu?
  3. Moje reakcje na konflikt wg. Thomasa  Kilmanna

 

MODU┼ü IV.  MAMY KONFLIKT I CO DALEJ?

  1. Koncepcja Harwardzka  3 kluczowe zasady pomocnego dzia┼éania
  2. Trzy pozycje percepcyjne w konfliktach  Ja, Ty, Metapozycja
  3. Interwencja mened┼╝era kiedy jest wymagana
  4. Jakie strategie wdro┼╝y─ç w sytuacji konfliktu?
  5. Jak pracowa─ç z ró┼╝nymi typami konfliktów  danych, relacji, warto┼Ťci, strukturalnym i interesów?
  6. Techniki wspieraj─ůce radzenie sobie z konfliktem  otwieranie pola trudnych pyta┼ä, badanie obaw/interesów drugiej strony, negocjowanie
  7. Techniki komunikacyjne - parafrazowanie, komunikat Ja, odzwierciedlanie
  8. Dzia┼éania eskaluj─ůce - czego nie nale┼╝y robi─ç, aby nie zaostrzy─ç konfliktu

 

MODU┼ü V. SYMULACJA  KONFLIKT INTERPERSONALNY

  1. Wprowadzenie zasad odgrywania ról
  2. ─ćwiczenia  symulacje rozmów z osobami pozostaj─ůcymi w konflikcie, na linii: pracownik  prze┼éo┼╝ony, wspó┼épracownik 

 

MODU┼ü VI. SYMULACJA  KONFLIKT WEWN─äTRZ ZESPO┼üU

  1. Wprowadzenie w role i zasady udziału w symulacji - Konflikt w zespole
  2. Podsumowanie symulacji - jakie narzędzia feed-forward wprowadzić do zespołu/organizacji?

 

MODU┼ü VII. INTEGRACJA TRE┼ÜCI, DO┼ÜWIADCZE┼â I ODKRY─ć

  1. Przypomnienie najwa┼╝niejszych tre┼Ťci - teleturniej
  2. Czy zespó┼é mo┼╝e si─Ö nauczy─ç przechodzi─ç przez konflikty w sposób progresywny, czyli prowadz─ůcy do rozwoju rozwi─ůza┼ä i spójno┼Ťci?
  3. Indywidualne i zespołowe Action Plan

 

Szkolenie on-line w pe┼éni interaktywne i aktywizuj─ůce Uczestnika.

Termin

2020-06-15 (2 dni)

Miejsce



On-line

Cena

780 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 17 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

Dzień I

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - cz─Ö┼Ť─ç I szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 15:00 - cz─Ö┼Ť─ç II szkolenia

Dzień II

  • 08:45 - 09:00 - próba logowania
  • 09:00 - 12:00 - cz─Ö┼Ť─ç III szkolenia
  • 12:00 - 13:00 - przerwa
  • 13:00 - 15:00 - cz─Ö┼Ť─ç IV szkolenia

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
SZKOLENIE ON-LINE: Rozwi─ůzywanie konflikt├│w w organizacji
2020-06-15 - 2020-06-16
, On-line

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Pod┼é─ůcze 31, 30-218 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 780 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane