Zapraszamy do udziału w wyjątkowym szkoleniu on-line prowadzonym przez Michała Dziekońskiego, praktyka z 20-letnim doświadczeniem sprzedażowym i marketingowym, który jest ekspertem tworzącym od kilkunastu lat intuicyjne i wartościowe szablony (przede wszystkim w Excelu, ale także w Wordzie i Power Poincie) do wykorzystania w codziennej pracy.
KORZYŚĆ Z UDZIAŁU W TYM SZKOLENIU JEST POTRÓJNA:
- Po pierwsze - zdobędziemy na własność do wykorzystania w codziennej pracy kilkanaście szablonów z narzędziami do planowania działań sprzedażowych i marketingowych, wiele z nich omówimy „na żywo” na przykładach swojej firmy dzięki e-konsultacjom z ekspertem,
- Po drugie - pozyskane narzędzia będziemy mogli wykorzystać od razu w naszych zespołach (pracujących obecnie w dużym stopniu zdalnie), tak by przygotować strategię działań, gdy już życie społeczne i gospodarcze wróci na dawne tory,
- Po trzecie - będziemy uczestniczyć w prawdziwie aktywnym i „żywym” szkoleniu - tylko 30% jego czasu zajmie prezentacja narzędzi przez eksperta, wiele czasu będziemy mieli na pracę własną oraz na e-mailowe i telefoniczne konsultacje z trenerem na konkretnych sytuacjach rynkowych z naszej firmy.
Szkolenie w tej formie jest niezwykle efektywne, po spotkaniu wychodzimy z konkretnymi narzędziami oraz analizami wykonanymi dla naszej firmy lub instytucji.
Z tego pakietu dowiesz się:
- Jak analizować swoją pozycję na tle konkurencji z wykorzystaniem świetnego narzędzia w Excelu?
- Jak scenariuszowo analizować plan sprzedaży i analizy rynku przy epidemii koronawirusa?
- Jak oceniać, która grupa produktów jest dla nas najbardziej wartościowa?
- Jak planować w Excelu działania w perspektywie produkt-rynek?
- Jak ocenić potencjał konkurencyjny danego produktu lub usługi?
- Jak przeprowadzić twórczą analizę strategiczną (nowatorski cross-SWOT) w Excelu?
- Jak wypełniać narzędzia w Excelu w zespole i zarządzać przepływem danych (workflow)?
- Jak w bardzo prosty sposób (nie przez zaciemnianie pól!) tworzyć harmonogramy wdrożenia planów w Excelu?
- Jak współpracować zdalnie w zespołach marketingu i sprzedaży?
STANDARDOWA cena szkolenia: 590 PLN netto
AKTUALNA cena szkolenia: 390 PLN netto - zgłoszenia do 07 kwietnia 2020 r.
Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
- Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
Część 1
MODUŁ I. ANALIZA SPRZEDAŻY NA RYNKU W FAZIE WYHAMOWANIA
Przywitanie Uczestników i wzajemna wymiana doświadczeń
- Branże zyskujące, stabilne oraz tracące w sytuacji epidemii
- Analogia do doświadczeń z kryzysów lat 2000-2001 oraz 2008-2009
- Prognozy i przewidywania ekspertów
- Check-lista: co warto przygotować ze strony działań marketingowych i sprzedażowych, by wykorzystać maksymalnie potencjał w warunkach odblokowania rynków
MODUŁ II. OCENA KONKURENCYJNOŚCI PRODUKTU I FIRMY
- Jak przeanalizować historycznie portfel naszych produktów – w sytuacji większej ilości czasu na pracę koncepcyjną (narzędzie w Excelu – na własność)
- Jak ocenić potencjał konkurencyjny konkretnego produktu (narzędzie w Excelu - na własność)
- Jak porównać naszą pozycję na tle 3-4 kluczowych konkurentów (narzędzie w Excelu – na własność)
MODUŁ III. PRACA MIĘDZYSESYJNA
- Uzupełnianie własne przez uczestników 1-2 arkuszy planów i ich konsultowanie e-mailowe lub telefoniczne z trenerem, możliwość ewentualnego przedstawienia wypracowanych analiz na forum (uzyskanie feedbacku od innych osób)
Część 2
MODUŁ I. PRZEGLĄD OPRACOWANYCH ANALIZ
- Informacja zwrotna od trenera-eksperta w zakresie opracowanych przez Uczestników analiz
MODUŁ II. OD ANALIZ DO CELÓW – CROSS-SWOT
- Prezentacja narzędzia cross-SWOT w Excelu, pozwalającego na weryfikację celów i strategii oraz aktualizację ryzyk w sytuacji epidemii koronawirusa
- Przykład cross-SWOT – studium przypadku konkretnej firmy
- Wyznaczanie celów rynkowych i rekomendowane strategie
MODUŁ III. PRZEŁOŻENIE CELÓW NA STRATEGIE SPRZEDAŻOWE I MARKETINGOWE
- Określanie działań rynkowych w macierzy produkt-rynek
- Przykład wykorzystania macierzy produkt-rynek z wykorzystaniem narzędzi w Excelu, Power Point oraz narzędzi do pracy zdalnej
- Opracowanie działań wdrożeniowych, transfer strategii na projekty i budżety (macierz POE off/on)
MODUŁ IV. PRACA MIĘDZYSESYJNA
- Uzupełnianie własne przez uczestników 1-2 arkuszy planów i ich konsultowanie e-mailowe lub telefoniczne z trenerem, możliwość ewentualnego przedstawienia wypracowanych analiz na forum (uzyskanie feedbacku od innych osób)
Część 3
MODUŁ I. PRZEGLĄD OPRACOWANYCH ANALIZ
- Informacja zwrotna od trenera-eksperta w zakresie opracowanych przez Uczestników analiz
MODUŁ II. ŁĄCZENIE ANALIZ W SPÓJNY PLAN
- Szacowanie prognoz sprzedaży w zależności od scenariuszy
- Plan implementacji i oceny KPI w praktyce (w Excelu)
- Tablice do pracy zdalnej – przydzielanie zadań strategicznych i wdrożeniowych
- Check-lista i wąskie gardła w tworzeniu planów z wykorzystaniem Excela
- Jak wcielać plany w życie w sytuacji wyhamowania rynków?
MODUŁ IV. SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI ORAZ WSKAZÓWEK WDROŻENIOWYCH
Metody szkoleniowe:
Szkolenie on-line w pełni interaktywne i aktywizujące Uczestnika:
- Szablony arkuszy w Excelu – puste i wypełnione przykładami – do wykorzystania w codziennej pracy
- Obszerny autorski e-book (manual) – przypominający po szkoleniu jak wykorzystywać konkretne szablony w Excelu
- Animowana prezentacja, przedstawiająca krok po kroku poszczególne narzędzia
- Krótkie filmy prezentujące kreatywne strategie sprzedażowe i marketingowe
- Dyskusje, pytania na czacie i inspirujące ożywiające quizy
- Ćwiczenia międzysesyjne konsultowane indywidualnie z trenerem
- Case studies wykorzystania narzędzi na konkretnych przykładach
- Indywidualne konsultacje e-mailowe i telefoniczne tworzonych planów
Szkolenie rozpoczyna się za 1714 dni
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
- 08:45 - 09:00 - próba logowania
- 09:00 - 10:15 - część I szkolenia (z sesją pytań)
- 10.15 – 12.00 – praca własna uczestników – z przesłaniem arkuszy do trenera i e-konsultacjami
- 12:00 - 13:15 – część II szkolenia (z sesją pytań)
- 13.15 – 15.00 – praca własna uczestników – z przesłaniem arkuszy do trenera i e-konsultacjami
- 15.00 – 16.00 – cześć III szkolenia (z sesją pytań)
LICZEBNOŚĆ GRUPY: do 15 osób