Podczas szkolenia uczestnicy b─Öd─ů mogli pozna─ç praktycznie sposoby planowania przestrzeni sklepowej czy ustawienia produktów na pó┼ékach. Na ─çwiczeniach tworzone b─Öd─ů planogramy w oparciu o program do planowaniu ekspozycji XSpace. Je┼╝eli b─Ödzie to mo┼╝liwe, (trener otrzyma dane i raport od uczestników) ─çwiczenia b─Öd─ů wzbogacone o praktyczne analizy ekonomiczne analizowania i planowania pó┼éki pod k─ůtem rentowno┼Ťci sprzeda┼╝y oraz elementów zarz─ůdzania kategori─ů. Mo┼╝liwe s─ů dodatkowe konsultacje trenera po zako┼äczeniu szkolenia lub wypracowanie na szkoleniu standardu ekspozycji produktów zleceniodawcy do praktycznego wykorzystania.

 

Cele szkolenia

  • Poznanie regu┼é rz─ůdz─ůcych percepcj─ů klientów i perswazyjnych, koniecznych do zdobycia i utrzymania ekspozycji
  • Poznanie metod pracy z klientem dla podniesienia rentowno┼Ťci sprzeda┼╝y
  • Nabycie/poszerzenie wiedzy dotycz─ůcej: regu┼é merchandisingu w placówkach handlowych, technik merchandisingu mo┼╝liwych do zastosowania w placówkach handlowych
  • Podniesienie kompetencji w zakresie projektowania optymalnego przestrzeni handlowej, tak, aby skutecznie zwi─Öksza─ç sprzeda┼╝ oraz ┼é─ůczy─ç stosowanie regu┼é merchandisingu z zarz─ůdzaniem zyskiem firmy
  • Przekazanie idei merchandisingu - jako zestawu sposobów i technik wizualizacji i urz─ůdzenia punktu sprzeda┼╝y pod k─ůtem podniesienia rentowno┼Ťci sprzeda┼╝y



Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie adresowane jest do mened┼╝erów sprzeda┼╝y, ró┼╝nych stopni, w┼éa┼Ťcicieli przedsi─Öbiorstw handlowych, w┼éa┼Ťcicieli sieci punktów sprzeda┼╝y detalicznej, doradców klienta pracuj─ůcych bezpo┼Ťrednio z odbiorcami detalicznymi, w┼éa┼Ťcicieli lub pracowników pojedynczych punktów lub sieci aptek, sklepów wielobran┼╝owych, sklepów specjalistycznych, zarz─ůdzaj─ůcych sprzeda┼╝─ů w sklepach ┼Ťrednio i wielkopowierzchniowych, handlowców i obs┼éuguj─ůcych bezpo┼Ťrednio klientów, zarz─ůdzaj─ůcych organizacjami dystrybucji i sprzeda┼╝y pracowników pionów sprzeda┼╝y w przedsi─Öbiorstwach produkcyjnych i wszystkich zamierzaj─ůcych poprawi─ç swoje kompetencje sprzeda┼╝owe oraz interesuj─ůcych si─Ö t─ů tematyka. Polecamy tak┼╝e dla przedstawicieli producentów pragn─ůcych zwi─Ökszy─ç sprzeda┼╝ swoich produktów we wspó┼épracuj─ůcych z nimi sklepach.



Korzy┼Ťci dla Uczestników:

Zasadnicz─ů korzy┼Ťci─ů jest poznanie podstawowych zasad neuromarketingu oraz marketingu sensorycznego oraz wynikaj─ůcych z tego konsekwencji w zakresie budowania ekspozycji i planowania wizerunku punktu sprzeda┼╝y. Dzi─Öki szkoleniu uczestnicy nab─Öd─ů i udoskonal─ů umiej─Ötno┼Ťci z zakresu:

  • Planowania ekspozycji i przestrzeni handlowej w placówce handlowej
  • Organizowania, w praktyce, skutecznych form pracy z klientem w kontek┼Ťcie merchandisingu
  • Planowania ekspozycji w kontek┼Ťcie podnoszenia sprzeda┼╝y, rentowno┼Ťci placówki zyskiwanej poprzez w┼éa┼Ťciw─ů ekspozycje oraz ograniczania strat magazynowych
  • Wspierania handlowców w osi─ůganiu celów
  • Stosowania zasad neuromarketingu oraz marketingu sensorycznego
  • U┼╝ywania narz─Ödzi analizy efektów sprzeda┼╝y oraz opracowania wska┼║ników do analiz
  • Podstaw zarz─ůdzania kategori─ů pod k─ůtem ekspozycji
  • Budowania standardu ekspozycji produktów w┼éasnych u klienta/odbiorcy lub we w┼éasnym punkcie sprzeda┼╝y


Metody pracy, które zastosujemy podczas szolenia:

  • Case study / w tym raporty firmowe, filmy, zdj─Öcia/ - w oparciu o rzeczywisto┼Ť─ç biznesow─ů uczestników
  • Dyskusja moderowana
  • Mini wyk┼éad trenera
  • Praca grupowa i indywidualna
  • Opracowanie narz─Ödzi - dotycz─ůcych celów/dzia┼éa┼ä firmy uczestników
  • Scenki
  • ─ćwiczenie na programie do zarz─ůdzania ekspozycj─ů /planogramy/

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 z┼é, za trzy: 400 z┼é (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: pi─ůta osoba gratis!
  • Rabat za wp┼éat─Ö do 4 tygodni przed dat─ů szkolenia: dodatkowe 100 z┼é od ca┼éo┼Ťci zamówienia

Wszystkie ceny s─ů podane w warto┼Ťciach netto, do których nale┼╝y doliczy─ç podatek VAT w wysoko┼Ťci 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i us┼éug VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w ca┼éo┼Ťci ze ┼Ťrodków publicznych s─ů zwolnione z VAT.

Rabaty nie ┼é─ůcz─ů si─Ö.


W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:

  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w ka┼╝dym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cen─Ö szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez ca┼éy czas pobytu - doradzamy, jak mi┼éo i efektywnie sp─Ödzi─ç czas po szkoleniu
  • Ma┼ée grupy, daj─ůce gwarancj─Ö prze─çwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjaj─ůce ┼éatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Do┼é─ůcz do nas! B─ůd┼║ na bie┼╝─ůco! Znajd┼║ promocje! Odbieraj bezp┼éatne materia┼éy! Ôľ║

Zapisz si─Ö! Ôľ║

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o mo┼╝liwo┼Ťci realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zale┼╝no┼Ťci od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizacj─Ö szkolenia wy┼é─ůcznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji ka┼╝dego projektu mamy na uwadze efektywno┼Ť─ç prowadzonych przez nas warsztatów oraz Pa┼ästwa satysfakcj─Ö.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODUŁ I.

  1. Czym jest a czym nie jest merchandising?
    • Znaczenie merchandisingu w procesie sprzeda┼╝y detalicznej
    • Najwa┼╝niejsze elementy skutecznego merchandisingu
    • Cele stosowania w┼éa┼Ťciwej polityki merchandisingu w placówce handlowej
    • Percepcja klientów i zasady zachowa┼ä klientów w placówce handlowej, czyli, co wp┼éywa na decyzje klienta w kontek┼Ťcie merchandisingu
    • Drzewo decyzyjne klientów w procesie kupowania produktów.
      • Definicja merchandisingu oparciu o teori─Ö marketingu Mix 4P/7P
      • Merchandising, jako technika zwi─Ökszaj─ůca lojalno┼Ť─ç konsumenta do produktu, marki oraz miejsca dokonywania zakupów.
      • Pi─Ö─ç etapów podejmowania decyzji zakupowych i wp┼éyw merchandisingu na ka┼╝dym z etapów.
      • Istota drzewa decyzyjnego Klienta na przyk┼éadzie bran┼╝y FMCG.
  2. Skuteczny merchandising, co to jest?
    • Z┼éote zasady merchandisingu
    • Visual merchandising
    • Podstawowe elementy wp┼éywania na decyzje klienta
    • Co, gdzie i jak wdra┼╝a─ç techniki merchandisingu?
    • Korzy┼Ťci dla producenta, sklepu z efektywnego merchandisingu
    • Nie tylko ekspozycja – wa┼╝ne dzia┼éania skutecznego wp┼éywu na decyzje klienta nie zwi─ůzane bezpo┼Ťrednio z ekspozycj─ů towarów.
  3. Zachowania konsumentów w miejscu sprzeda┼╝y, podejmowanie decyzji. Podstawy psychologii zachowa┼ä konsumenckich w miejscach sprzeda┼╝y
    • 10 zasad zachowania konsumenta (behawioryzm) w tym: strefa dekompresji, gor─ůce i zimne miejsca ekspozycyjne, skanowanie pó┼éki.
    • Analiza foto/video przyk┼éadów rynkowych.

Metodyka: mini wyk┼éad, prezentacja PPT, dyskusja facylitowana, analiza przypadków /zdj─Öcia, raporty/, wizyta uczestników w okolicznych punktach sprzeda┼╝y celem wykonania raportów merchandisingowych z tych punktów (w razie mo┼╝liwo┼Ťci i w zale┼╝no┼Ťci od grupy), planowanie rega┼éów i symulacja aran┼╝acji powierzchni handlowych.

MODUŁ II.

  1. Narz─Ödzia i techniki merchandisingu
    • Planowanie ekspozycji.
    • Planowanie i organizowanie powierzchni sklepów, aran┼╝acja punktu handlowego.
    • Organizacja pracy pod kontem merchandisingu.
      • Materia┼éy POS.
      • Organizacja rega┼éów i ekspozytorów.
      • Skuteczna ekspozycja produktów promocyjnych i sezonowych.
    • Pozycjonowanie produkt na pó┼éce, aby zwi─Ökszy─ç sprzeda┼╝ - zasady?
      • Podstawy zarz─ůdzania kategori─ů (CATMAN) i kluczowe zasady.
      • Pozycjonowanie produktu (cross-merchandising, efekt punktu odniesienia).
      • Jak optymalnie dobra─ç asortyment produktów (min. zasada Pareto).
      • "Wyró┼╝nij si─Ö albo zgi┼ä" - jak eksponowa─ç produkt, aby nie zgin─ů─ç w g─ůszczu sklepowych promocji.
      • Pozycjonowanie marki w┼éasnej.
    • Zarz─ůdzanie ekspozycj─ů/pó┼ékami/kategori─ů w punkcie sprzeda┼╝y -narz─Ödzia i techniki
      • Zarz─ůdzanie kategori─ů
      • Planogramy - co to takiego?
      • Programy do zarz─ůdzania ekspozycj─ů.
      • Zasady tworzenia planogramów i korzystania z narz─Ödzi do tworzenia planogramów / w tym przygotowanie danych i ekspozycji, zdj─Ö─ç - aspekty praktyczne/.
      • Zarz─ůdzanie rentowno┼Ťci─ů ekspozycji przy pomocy narz─Ödzi elektronicznych, analizy rentowno┼Ťci.
      • Standard ekspozycji – praktyczne i efektywne zasady ekspozycji i regu┼éy merchandisingu które warto wykorzysta─ç.

Metodyka: mini wyk┼éad, prezentacja PPT, dyskusja facylitowana, ─çwiczenie w grupach, ─çwiczenie indywidualne, analiza przypadków, wypracowanie narz─Ödzi, ─çwiczenia na prezentacji, ─çwiczenia na produktach i zdj─Öciach uczestników, planowanie pó┼éek, przygotowanie planogramów w programie

 

MODUŁ III.

  1. Komunikacja cenowa i efektywno┼Ť─ç promocji.( materia┼é g┼éównie dla przedstawicie producentów)
    • Parametr wra┼╝liwo┼Ťci cenowej i jego wp┼éyw na efektywno┼Ť─ç promocji.
    • Znaczenie dobrego punktu odniesienia na postrzeganie ceny przez pacjenta
    • Prawo Webera, a optymalizacja mar┼╝y
    • Promocja - inwestycja, czy wydatek?
    • Efektywno┼Ť─ç wizerunkowa i finansowa promocji
  2. Ekspozycja to nie wszystko, czyli co i gdzie poza regałem jeszcze warto zrobić.
    • Merchandising to nie tylko ekspozycja na pó┼éce - polityka, merchandisingu - czyli co warto zrobi─ç w zakresie wizualnym i urz─ůdzenia punktu, aby poprawi─ç wizerunek punktu i zwi─Ökszy─ç sprzeda┼╝/rentowno┼Ť─ç
    • Neuromarketing i marketing sensoryczny.
    • Pozycjonowanie placówki w polityce ekspozycji produktów
    • Holistyczna komunikacja z klientem
    • Wspó┼épraca, w kontek┼Ťcie merchandisingu, z dostawcami/ odbiorcami ( praca nad ekspozycj─ů)
    • Zarz─ůdzanie kategori─ů, jako element skutecznej polityki merchandisingu
    • Wa┼╝ne elementy wyposa┼╝enia sklepu wp┼éywaj─ůce na decyzje klienta, dzia┼éaj─ůce na relacje z klientem i postrzeganie placówki.
    • Przekaz - komunikacja z klientem w merchandisingu /przekaz merchandisingu/
  3. Gdzie jest kasa? Rentowno┼Ť─ç, cena i rotacja.
    • Jak spowodowa─ç poprzez merchandising progres sprzeda┼╝y?
    • Zarz─ůdzanie ekspozycja w kontek┼Ťcie jej wp┼éywu na mar┼╝─Ö sklepu, zmniejszenie strat magazynowych. • Polityka promocyjna i cenowa sklepu.
    • Gdzie jest dodatkowe wsparcie dla sklepu - czyli polityka finansowa planowania ekspozycji we wspó┼épracy z dostawcami/odbiorcami ( niebezpiecze┼ästwa i korzy┼Ťci finansowania zewn─Ötrznego miejsca ekspozycji?)

Metodyka: mini wyk┼éad, prezentacja PPT, dyskusja facylitowana, ─çwiczenie w grupach, ─çwiczenie indywidualne, analiza przypadków, opracowanie narz─Ödzi

Termin

2022-10-13 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel*** Beethoven
ul. Beethovena 7
Gdańsk

Cena

1480.00 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 14 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Merchandising czyli jak bez koszt├│w podnie┼Ť─ç sprzeda┼╝ w punkcie detalicznym czy plac├│wce us┼éugowej
2022-10-13 - 2022-10-14
ul. Beethovena 7, Gdańsk

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Pod┼é─ůcze 31, 30-218 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480.00 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane