Szkolenie przeprowadzone zostanie w postaci warsztatu. Czyli wiedza merytoryczna zostanie przećwiczona i poddana analizie uczestnikom szkolenia. Jest to najbardziej efektywny sposób nauczania osób dorosłych, który aktywizuje i umożliwia wgląd we własne umiejętności i zasoby. Ponadto każdy uczestnik otrzyma podręcznik (skrypt), w którym zawarta jest wiedza merytoryczna rozbudowana o przykłady i możliwości zastosowania w różnych obszarach pracy zawodowej i życia osobistego.

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Poznanie fundamentalnych zasad savoir vivre.
  • Uświadomienie istoty i znaczenia savoir vivre w biznesie.
  • Zwiększenie efektywności zawodowej na omawianej płaszczyźnie.
  • Konfrontacja poznanego materiału z dotychczasowym postępowaniem.
  • Nauka zasad zachowania, obowiązujących w środowisku biznesowym.
  • Nauka budowania wizerunku osobistego i korporacyjnego w oparciu o savoir vivre.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Autoprezentacja – pierwszy kontakt.

  • Dobre pierwsze wrażenie.
  • Powitanie.
  • Wizytówki.
    • Wygląd wizytówki.
    • Jak podawać wizytówkę?
    • W jakich sytuacjach jest ona niezbędna?
  • Analiza mocnych i słabych stron.


Moduł II
Językowy savoir vivre.

  • Tytułowanie.
  • Przechodzenie na „TY”.
  • Prowadzenie konwersacji.
    • „Small talk”.
    • Przyjmowane komplementów.
    • Aktywne słuchanie.
    • Kultura języka.


Moduł III
Precendencja.

  • Zasady pierwszeństwa w różnych sytuacjach (stół, samochód, drzwi).
  • Hierarchia służbowa i towarzyska.
  • Przedstawianie innych osób.


Moduł IV
Przyjęcia biznesowe.

  • Etykieta przyjęć na stojąco.
  • Zaproszenia.
  • Przyjęcia ogrodowe.
  • Przyjęcia wieczorne.
  • Upominki i prezenty.


Moduł V
Wizerunek i mowa ciała.

  • Ubiór kobiety i mężczyzny.
  • Dress code.
  • Mowa ciała – gesty.
  • Gafy i wpadki.


Moduł VI
Savoir vivre przy stole.

  • Nakrycie stołu – rodzaje sztućców, zastawy, szkła.
  • Dobór alkoholu.
  • Przemówienia i toasty.
  • Wejście i wyjście z restauracji.


Moduł VII
Sytuacje biznesowe.

  • Zapamiętywanie imion.
  • Rozmowy telefoniczne.
  • Netykieta.
  • Grzeczność.
  • Korespondencja pisemna (list, mail).
  • Wystąpienia publiczne.
  • Przygotowanie i prowadzenie spotkań.

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.: 

  • interaktywny wykład,
  • prezentacja PP,
  • indywidualne i grupowe zajęcia warsztatowe,
  • case study.