Szkolenie przeprowadzone zostanie w postaci warsztatu. Czyli wiedza merytoryczna zostanie przećwiczona i poddana analizie uczestnikom szkolenia. Jest to najbardziej efektywny sposób nauczania osób dorosłych, który aktywizuje i umożliwia wgląd we własne umiejętności i zasoby. Ponadto każdy uczestnik otrzyma podręcznik (skrypt), w którym zawarta jest wiedza merytoryczna rozbudowana o przykłady i możliwości zastosowania w różnych obszarach pracy zawodowej i życia osobistego.

  • Poznanie fundamentalnych zasad savoir vivre.
  • Uświadomienie istoty i znaczenia savoir vivre w biznesie.
  • Zwiększenie efektywności zawodowej na omawianej płaszczyźnie.
  • Konfrontacja poznanego materiału z dotychczasowym postępowaniem.
  • Nauka zasad zachowania, obowiązujących w środowisku biznesowym.
  • Nauka budowania wizerunku osobistego i korporacyjnego w oparciu o savoir vivre.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Autoprezentacja – pierwszy kontakt
    • Dobre pierwsze wrażenie
    • Powitanie
    • Wizytówki
      • Wygląd wizytówki
      • Jak podawać wizytówkę
      • W jakich sytuacjach jest ona niezbędna
    • Analiza mocnych i słabych stron
  2. Językowy savoir vivre
    • Tytułowanie
    • Przechodzenie na „TY”
    • Prowadzenie konwersacji
      • „Small talk”
      • Przyjmowane komplementów
      • Aktywne słuchanie
      • Kultura języka
  3. Precendencja
    • Zasady pierwszeństwa w różnych sytuacjach (stół, samochód, drzwi)
    • Hierarchia służbowa i towarzyska
    • Przedstawianie innych osób
  4. Przyjęcia biznesowe
    • Etykieta przyjęć na stojąco
    • Zaproszenia
    • Przyjęcia ogrodowe
    • Przyjęcia wieczorne
    • Upominki i prezenty
  5. Wizerunek i mowa ciała
    • Ubiór kobiety i mężczyzny
    • Dress code
    • Mowa ciała – gesty
    • Gafy i wpadki
  6. Savoir vivre przy stole
    • Nakrycie stołu – rodzaje sztućców, zastawy, szkła
    • Dobór alkoholu
    • Przemówienia i toasty
    • Wejście i wyjście z restauracji
  7. Sytuacje biznesowe
    • Zapamiętywanie imion
    • Rozmowy telefoniczne
    • Netykieta
    • Grzeczność
    • Korespondencja pisemna (list, mail)
    • Wystąpienia publiczne
    • Przygotowanie i prowadzenie spotkań
  • interaktywny wykład
  • prezentacja PP
  • indywidualne i grupowe zajęcia warsztatowe
  • case study