Celem treningu jest wypracowanie proaktywnej postawy życiowej, diagnoza własnego wpływu na poszczególne sfery codziennego funkcjonowania, opracowanie zbioru metod i narzędzi skutecznego działania oraz warunków ich efektywnego wdrożenia.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • odkrywać potrzeby klienta
  • sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje
  • świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji
  • działać asertywnie
  • budować relacje z różnymi typami klienta
  • prowadzić efektywne rozmowy handlowe

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1.       Percepcja i satysfakcja klienta.

  • pryzmat postrzegania firmy przez klienta
  • trójkąt satysfakcji
  • czynniki decydujące o zadowoleniu klienta

 2.       Etapy rozmowy handlowej.

  • przygotowanie
  • nawiązanie relacji
  • odkrycie potrzeb klienta
  • prezentacja handlowa
  • finalizacja sprzedaży
  • zamknięcie rozmowy

 3.       Przygotowanie.

  • strategie zwiększania sprzedaży
  • stawianie celu
  • narzędzia sprzedaży

4.       Nawiązanie relacji.

  • pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu relacji
  • budowanie własnego wizerunku
  • techniki autoprezentacji

5.       Odkrycie potrzeb klienta.

  • rola pytań w sprzedaży
  • typy pytań
  • kierowanie rozmową

6.       Prezentacja handlowa.

  • triada handlowa – czynniki decydujące o zakupie
  • operowanie korzyściami
  • czterostopniowa sekwencja prezentacji
  • wykorzystanie narzędzi sprzedaży
  • zamknięcie próbne
  • pozytywne słownictwo

7.       Finalizacja sprzedaży.

  • sygnały zakupy
  • techniki zamykania sprzedaży

8.       Pokonywanie obiekcji klienta.

  • przyczyny odmowy klienta
  • reakcja na obiekcje
  • typologia obiekcji
  • techniki pokonywania obiekcji

9.       Zamknięcie rozmowy.

  • ustalenia i wnioski
  • cel na kolejną rozmowę

10.   Postawa, wiedza i umiejętności w pracy handlowca.

  • charakterystyka profesjonalnego handlowca
  • wpływ postawy i własnych przekonań na klienta
  • czynniki sukcesu w sprzedaży

11.   Współpraca z trudnymi klientami.

  • typologia klientów
  • dopasowanie stylu komunikacji do rozmówcy
  • postępowanie z trudnymi klientami

12.   Case’y sprzedażowe.

 

Trening prowadzony jest metodą warsztatową z wykorzystaniem aktywizujących metod nauczania i przy użyciu różnorodnych akcesoriów szkoleniowych. Praca na treningu obejmuje zarówno zdobywanie wiedzy teoretycznej, jak również praktyczne ćwiczenia i symulacje ułatwiające transfer wiedzy i umiejętności do życia osobistego i zawodowego. Uczestnicy treningu bazują na własnych doświadczeniach i przykładach oraz konkretnych sytuacjach problemowych ze swojego życia. Każdy uczestnik otrzymuje materiały edukacyjno-rozwojowe z zakresu omawianych tematów oraz wskazania do dalszej pracy rozwojowej.

Najczęściej stosowane narzędzia pracy warsztatowej to:

  • Interaktywne mini-wykłady
  • Gry i symulacje
  • Studium przypadków
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Dyskusje problemowe