Panowanie nad swoimi emocjami i właściwa komunikacja wspomagają prawidłowe relacje interpersonalne. Inteligencja emocjonalna odpowiada za Twoją umiejętność kontrolowania uczuć i emocji, pozwalając na podejmowanie dojrzałych i rozważnych decyzji opierających się na logice i rozumowaniu. Podczas praktycznych warsztatów poznasz jak istotne jest rozwijanie inteligencji emocjonalnej, jakie zależności panują pomiędzy emocjami, komunikacją i stresem oraz jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych.

Szkolenie polecane jest dla osób, które zainteresowane są doskonaleniem umiejętności związanych z efektywną komunikacją, rozwijaniem swojej inteligencji emocjonalnej i umiejętnością radzeniem sobie ze stresem.

 

 

 

 

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Po szkoleniu Uczestnicy będą:

  • Wiedzieli, na jakie elementy zwrócić uwagę podczas komunikacji
  • Dbali o prosty, czytelny i rzetelny przekaz, występując zarówno w roli nadawcy, jak i odbiorcy
  • Wiedzieli, dlaczego ludzie mają odmienne potrzeby związane z przyswajaniem informacji
  • Rozróżniali typy temperamentu i doceniali różnice
  • Wiedzieli jak radzić sobie z negatywnymi emocjami i jak radzić sobie ze stresem
  • Umieli zadbać o swoje emocje i wpływać pozytywnie na emocje drugiej strony
  • Umieli wyrażać swoje potrzeby oraz cele w sposób, który będzie do przyjęcia dla drugiej strony
  • Umieli prowadzić konstruktywną dyskusję, pamiętając o kilku ważnych narzędziach, takich jak docenianie, dopytywanie, szukanie punktów wspólnych i parafrazowanie
  • Wiedzieli czym naprawdę jest asertywność
  • Znali i umieli stosować kluczowe techniki asertywne
  • Budować swoją postawę asertywną
  • Komunikować się w różnych sytuacjach zawodowych w sposób asertywny

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Szkolenie ma charakter warsztatowy, silnie odwołujące się do doświadczenia uczestników. Z dużą ilością dyskusji, ćwiczeń indywidualnych, w parach oraz grupowych, w tym:

  • Analizy przypadków
  • Praca w grupach
  • Scenki z odgrywaniem ról
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Testy
  • Dyskusje
  • Krótkie prezentacje wykładowe
  • Film
  • Gra szkoleniowa

Struktura zajęć:

  • 15% - prezentacje wykładowe
  • 85% - część warsztatowa

Informacje o rabatach i promocjach:

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego we Wrocławiu gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►

 


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. WSTĘP - WPROWADZENIE DO TEMATU

  1.  Ćwiczenia wprowadzające i integrujące grupę

 

MODUŁ II. KOMPETENCJE NIEZBĘDNE DO BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ: KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA

 

MODUŁ III. POSTAWY I ZACHOWANIA UŁATWIAJĄCE I UTRUDNIAJĄCE DOBRĄ KOMUNIKACJĘ

  1. Od intencji do interpretacji - model komunikacji nastawiony  na współpracę z innymi
  2. Rodzaje barier komunikacyjnych
  3. Możliwości przeciwdziałania barierom uniemożliwiającym efektywne komunikowani
  4. Ćwiczenie  - zabawa grupowa (jak zapamiętaliśmy informacje w krótkim komunikacie - co było prawdą a co fałszem?).
  5. Precyzja komunikatu: zwięzłość, prostota, czytelność, interaktywność

 

MODUŁ IV. EFEKTYWNA KOMUNIKACJA - narzędzia

  1. Aktywne słuchanie
    • Znaczenie i techniki aktywnego słuchania - parafraza, odzwierciedlenie
    • Parametry komunikacji niewerbalnej ułatwiające i utrudniające aktywne słuchanie – głos, postawa, czas i miejsce, dystans
  2. Rozmowa
    • Dostrojenie się do drugiej osoby - poziom werbalny i niewerbalny
    • Pytania - rodzaje i funkcje pytań
    • Doskonalenie umiejętności zadawania odpowiednich pytań - ze szczególnym uwzględnieniem pytań trudnych
    • Wyrażanie intencji jako sposób budowania kontaktu z ludźmi
  3. Informacja zwrotna
    • Cechy dobrej informacji zwrotnej i jej funkcje
    • Jak informacja zwrotna wpływa na budowanie relacji interpersonalnych?
    • Ćwiczenia praktyczne - informacja zwrotna w sytuacjach zawodowych

 

MODUŁ V. MOWA CIAŁA - CZY NAPRAWDĘ JEST TAKA WAŻNA?

  1. Ćwiczenie - rozpoznajemy komunikaty niewerbalne
  2. Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego

 

MODUŁ VI. INTELIGENCJA EMOCJONALNA CZYLI KOMUNIKACJA EMOCJI JAKO ASPEKT BUDOWANIA RELACJI

  1. IQ vs EQ - jak wpływają na nasze życie zawodowe i prywatne?
  2. Siła inteligencji emocjonalnej
  3. Wymiary inteligencji emocjonalnej (wg  D. Goleman)
  4. Komunikaty typu „ty” i komunikaty typu „ja” - ćwiczenia
  5. Rozmowa o emocjach własnych - dyskusja w grupach

 

MODUŁ VII. O TYM, ŻE NIE MA DOBRYCH LUB ZŁYCH TEMPERAMENTÓW

  1. "Trudni" ludzie, czy trudne sytuacje w pracy
  2. Poznajemy osobowości
  3.  Jak osobowość wpływa na relację w zespole?
  4. Test osobowości Hartmana
  5. 4 typy osobowości Hartmana - czyli poznajemy się
  6. Dlaczego ludzie się zachowują nie tak jak sobie tego życzymy?
  7. „Poznajmy się” - analiza przypadku (wejście w rolę)
  8. Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami? - omówienie ćwiczenia

 

MODUŁ VIII. TRENING KONTROLI EMOCJI W SYTUACJACH TRUDNYCH

  1.  W jakim stopniu IQ a w jakim EQ decyduje o naszym sukcesie życiowym?
  2. Kontrolowanie swoich emocji i korzystanie z nich
  3. Stres powstaje w głowie!
  4. Rozbrajanie stanów negatywnych
  5. Wzbudzanie stanów pozytywnych

 

MODUŁ IX. ŹRÓDŁA I FAZY STRESU

  1. Stres korzystny i niekorzystny
  2. Typowe źródła stresu: wewnętrzne i zewnętrzne
  3. Zjawisko stresu według Hansa Seyle'go
  4. Jak reagujemy na stres?
  5. Konsekwencje utraty kontroli nad stresem
  6. Psychologiczne mechanizmy obronne w sytuacjach trudnych
  7. Przyczyny i następstwa długotrwałego stresu
  8. Ćwiczenie: Autodiagnoza

 

MODUŁ X. WROGA ZAMIENIĆ W PRZYJACIELA - UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE ZE STRESEM

  1. Proporcja poziomu stresu do wykonywanego zadania - prawo Yerkesa-Dodsona
  2. Czynniki redukujące stres zawodowy
  3. Wzór zachowania wg Friedmana i Resenmana
  4. Praktyczne techniki i metody minimalizacji stresu w sytuacjach trudnych
  5. Style reagowania w sytuacjach trudnych
  6. Autorska gra szkoleniowa

 

MODUŁ XI. ZALEŻNOŚĆ MIĘDZY INTELIGENCJĄ EMOCJONALNĄ A SPOSOBEM REAGOWANIA NA STRES

 

MODUŁ XII.  EMOCJE I ASERTYWNOŚĆ

  1. Kiedy jesteśmy negatywnie odbierani w pracy?
  2. Reguły rozmowy asertywnej
  3. Zasady czystej komunikacji na podstawie analizy transakcyjnej
  4. Budowanie komunikatów asertywnych
  5. Komunikacja asertywna w sytuacjach zawodowych - analiza przypadków

 

Opinie uczestników o szkoleniu:

 

"Szkolenie odbyło się w bardzo miłej atmosferze. Trenerka jest osobą o bardzo dużej wiedzy, którą z łatwością i humorem się dzieli. Zarówno część teorytyczna jak i praktyczna poprowadzone zostały w sposób angażujący."

"Poważne podejście do przedmiotu szkolenia poparte dużą wiedzą i doświadczeniem."

"Rozbudowane warsztaty połączone z elementami ćwiczeń psychologicznych."

Termin

2020-08-18 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel***** Radisson Blu
ul. Purkyniego 10
Wrocław

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 40 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej - świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem
2020-08-18 - 2020-08-19
ul. Purkyniego 10, Wrocław

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Podłącze 31, 30-218 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane