Korzyści dla Uczetników szkolenia:

Uczestnicy zapoznają się z zasadami procesu tworzenia prawa wewnętrznego, przybliżone zostana zagadnienia związane z organizacją obiegu korespondencji, czynności kancelaryjnych, trybu przekazywania dokumentacji akt spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego lub składnicy akt.


Szkolenie polecamy dla:

Kierownicy i każdy pracownik rejestrujący pisma i zakładający sprawy.


Metody, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • Wykład
  • Prezentacja multimedialna
  • Ćwiczenia warsztatowe

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 100 zł, za trzy: 200 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. PROPONOWANE ZMIANY PRZEPISÓW W INSTRUKCJI KANCELARYJNEJ W DOBIE E-ADMINISTRACJI

MODUŁ II. PRZEJŚCIE PODMIOTU Z SYSTEMU TRADYCYJNEGO DO EZD

MODUŁ III. UMIEJĘTNOŚĆ POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTEM PAPIEROWYM I ELEKTRONICZNYM

MODUŁ IV. WŁAŚCIWE STOSOWANIE INSTRUKCJI KANCELARYJNEJ, ARCHIWALNEJ, JRWA I PROCEDUR WEWNĘTRZNYCH- PRZEPISÓW POTRZEBNYCH DO ZARZĄDZANIA DOKUMENTCJĄ

MODUŁ V. OD KIEDY BĘDZIE OBOWIĄZYWAŁ USTAWOWY OBOWIĄZEK STOSOWANIA EZD W PODMIOTACH REALIZUJĄCYCH ZADANIA PUBLICZNE?

MODUŁ VI. JAK PRZEJŚĆ Z SYSTEMU TRADYCYJNEGO DO EZD?

MODUŁ VII. POSTĘPOWANIE Z PRZESYŁKAMI WPŁYWAJĄCYMI DO URZĘDU W POSTACI ELEKTRONICZNEJ (PRZESYŁKI WPŁYWAJĄCE DO URZĘDU NA INFORMATYCZNYM NOŚNIKU DANYCH, DROGĄ POCZTY ELEKTRONICZNEJ, E-PUAP)

MODUŁ VIII. ZASADY INSTRUKCJI KANCELARYJNEJ- JAK NAPISAĆ WŁAŚCIWĄ WŁASNĄ INSTRUKCJĘ KANCELARYJNĄ?

MODUŁ IX. JAK SPORZĄDZIĆ I JAK ROZSZERZYĆ JRWA?

MODUŁ X. KOORDYNATOR CZYNNOŚCI KANCELARYJNYCH- BIEŻĄCY NADZÓR NAD WYKONYWANIEM CZYNNOŚCI KANCELARYJNEJ

MODUŁ XI. CZYNNOŚCI KANCELARYJNE

  • Rejestracja pisma
  • Rejestracja e-maila
  • Rozdział przesyłek przez kancelarię
  • Dekretacja przesyłek
  • Dekretacja Zastępcza
  • Zakładanie spraw
  • Sporządzanie projektu pisma
  • Wysyłka pisma
  • Archiwizacja akt spraw zakończonych na stanowisku pracy

MODUŁ XII. ZADANIA GŁÓWNYCH PUNKTÓW ZATRZYMANIA PISMA

  • Zadania pracowników merytorycznych (prowadzących sprawy)
  • Zadania kierowników komórek organizacyjnych

MODUŁ XIII. WSPÓŁDZIAŁANIE MIĘDZY KOMÓRKAMI WŁASNEGO PODMIOTU – ROZPOWSZECHNIANIE I UDOSTĘPNIANIE PISM  

MODUŁ XIV. WARSZTATY Z INSTRUKCJI KANCELARYJNEJ

Termin

2023-02-10

I dzień: 09:00 - 15:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA
ul. Wspólna 56
Warszawa

Cena

590 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 67 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Instrukcja Kancelaryjna - papierowa i elektroniczna (EZD)
2023-02-10
ul. Wspólna 56, Warszawa

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Podłącze 31, 30-218 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 590 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane