Z tego pakietu dowiesz się:
- Jakie są reguły savoir-vivre odgrywające kluczową rolę w kontaktach zawodowych i społecznych
- Czym jest reguła pierwszeństwa czyli precedencji kontaktach służbowych i towarzyskich
- Jakie są podstawowe zasady biznesowego dress code’u
- Jakie są najważniejsze zasady współczesnej netykiety i rozmów telefonicznych
STANDARDOWA cena szkolenia: 590 PLN netto
AKTUALNA cena szkolenia: 390 PLN netto - zgłoszenia do 31 marca 2021 r.
Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
- Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
- ETYKIETA 21.WIEKU - po co nam savoir-vivr’e w biznesie
- DOBRE MANIERY = DOBRE INTERESY
- TY jako ambasador firmy - zawodowy wizerunek własny - elementy wizerunku profesjonalisty
- PREZENTACJA - czyli szata zdobi człowieka
- MĘSKI DRESS CODE - co jest w dobrym tonie, a co jest passe
- DAMSKI DRESS CODE - co jest w dobrym tonie, a co jest passe
- P jak pierwszeństwo (precedencja) - kiedy, co i komu ustępujemy
- P jak powitanie:
- pozdrawianie
- uścisk dłoni i … całowanie kobiet w rękę
- płeć w relacjach zawodowych
- przedstawianie
- wymiana wizytówek
- 10 NAJWAŻNIEJSZYCH ZASAD pisania poprawnych informacji mailowych
- INDYWIDUALNE KONSULTACJE Z TRENEREM/ EKSPERTEM - sesja pytań i odpowiedzi - Ty pytasz, my pomagamy znaleźć rozwiązanie
Metody szkoleniowe:
- prezentacja
- plansze
- moderowane dyskusje
- ćwiczenia
- testy / ankiety
- case study
- zadania domowe
Szkolenie on-line w pełni interaktywne i aktywizujące Uczestnika.
Szkolenie rozpoczyna się za 1115 dni
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
- 08:45 - 09:00 - próba logowania
- 09:00 - 14:00 - szkolenie
Szkolenie dzieli się na 1,5-godzinne sesje. Po każdej sesji przewidziana jest 5-minutowa przerwa.