Mówisz sobie czasami, ┼╝e z tym cz┼éowiekiem nie da si─Ö dogada─ç? A mo┼╝e masz za sob─ů do┼Ťwiadczenie zadowolenia z rozmowy z kim┼Ť i poczynionych wspólnie ustale┼ä do momentu, a┼╝ okaza┼éo si─Ö, ┼╝e kompletnie min─Öli┼Ťcie si─Ö w zrozumieniu, a cel si─Ö oddali┼é? Takie sytuacje znamy z praktyki szkoleniowej, a to szkolenie powsta┼éo z my┼Ťl─ů o wyeliminowaniu tych sytuacji z Twojego ┼╝ycia. W zamian dostajesz mo┼╝liwo┼Ť─ç dokonania skoku w efektywnym, jasnym komunikowaniu si─Ö na gruncie zawodowym i prywatnym, w ró┼╝nych sytuacjach. Dzi─Öki temu osi─ůgasz rezultaty!


JEŚLI JUŻ WIESZ, ŻE CHCESZ:

  • dokona─ç skoku w efektywnym, jasnym komunikowaniu si─Ö na gruncie zawodowym i prywatnym
  • dowiedzie─ç si─Ö od specjalisty co w Twoim komunikowaniu si─Ö jest „nie tak”
  • osi─ůga─ç zamierzone rezultaty w porozumiewaniu si─Ö i to z ró┼╝nymi lud┼║mi
  • rozwin─ů─ç wachlarz umiej─Ötno┼Ťci wykorzystywania najskuteczniejszych narz─Ödzi komunikowania si─Ö w ró┼╝nych sytuacjach - wspó┼épracy w zespole, dogadywaniu si─Ö z osobami z innych dzia┼éów, w sytuacjach problemowych i informacyjnych
  • dosta─ç du┼╝o feedbacku, wsparcia, wskazówek i humoru

to TRENING efektywnej komunikacji jest dla Ciebie.


Szkolenie polecamy dla:

To szkolenie jest dla Ciebie, je┼Ťli: 

  • Twoi rozmówcy nie do ko┼äca Ci─Ö rozumiej─ů lub Ty nie do ko┼äca rozumiesz rozmówców
  • U┼╝ywasz zbyt wielu s┼éów do przekazania tego co masz na my┼Ťli
  • Komunikowanie si─Ö z osobami z innych dzia┼éów sprawia Ci trudno┼Ťci
  • Twoje komunikaty wprowadzaj─ů spore zamieszanie
  • Odczuwasz negatywne nastawienie w stosunku do osoby czy zadania
  • Chcesz lepiej rozumie─ç innych i nawi─ůzywa─ç lepsze relacje
  • Chcesz lepiej dogadywa─ç si─Ö z tymi, których postrzegasz jako innych od siebie
  • Zdarza si─Ö, ┼╝e Twoi rozmówcy obra┼╝aj─ů si─Ö na Ciebie za to co mówisz i unikaj─ů wspó┼épracy z Tob─ů


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • symulacje
  • ─çwiczenia grupowe i indywidualne
  • inscenizacje sytuacji zawodowych
  • gry
  • dyskusje problemowe
  • wyk┼éady interaktywne
  • studium przypadku
  • gor─ůce krzes┼éo
  • analiza filmu
  • instrukta┼╝


Przygotowany przez nas trening, to po┼é─ůczone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:

  • nurtów psychologii spo┼éecznej
  • psychologii eksperymentalnej
  • terapii poznawczo-behawioralnej
  • metod programowania lingwistycznego
  • technik coachingowych

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 z┼é, za trzy: 400 z┼é (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: pi─ůta osoba gratis!
  • Rabat za wp┼éat─Ö do 4 tygodni przed dat─ů szkolenia: dodatkowe 100 z┼é od ca┼éo┼Ťci zamówienia

Wszystkie ceny s─ů podane w warto┼Ťciach netto, do których nale┼╝y doliczy─ç podatek VAT w wysoko┼Ťci 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i us┼éug VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w ca┼éo┼Ťci ze ┼Ťrodków publicznych s─ů zwolnione z VAT.

Rabaty nie ┼é─ůcz─ů si─Ö.


W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:

  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w ka┼╝dym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cen─Ö szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez ca┼éy czas pobytu - doradzamy, jak mi┼éo i efektywnie sp─Ödzi─ç czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, daj─ůce gwarancj─Ö prze─çwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjaj─ůce ┼éatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODU┼ü I. OSOBOWO┼ÜCIOWE ORAZ BEHAWIORALNE CZYNNIKI DOBREJ KOMUNIKACJI
Umo┼╝liwimy Ci dokonanie analizy w┼éasnego profilu komunikacyjnego, który b─Ödzie jednym z elementów budowania Twojej samo┼Ťwiadomo┼Ťci i praktyczn─ů pomoc─ů w lepszych porozumiewaniu si─Ö z osobami, które uczestnicy spostrzegaj─ů, jako „ró┼╝ne” od siebie. 

  1. Czteropolówka Junga - podnie┼Ť swoj─ů samo┼Ťwiadomo┼Ť─ç, poznaj swoje mocne strony i ograniczenia (kwestionariusz stylu socjalno-komunikacyjnego)
  2. Nauczysz si─Ö jak rozmawia─ç z tymi, których postrzegasz jako ‘innych’ od siebie

 

MODU┼ü II. ZESTAW KOMUNIKACYJNYCH NARZ─śDZI W SYTUACJI WSPÓ┼üPRACY I KIEROWANIA
Poka┼╝emy jak mo┼╝esz wp┼éywa─ç na interpretacj─Ö komunikatów przez osoby z którymi rozmawiasz. W tej cz─Ö┼Ťci treningu poznasz te┼╝ takie sposób porozumiewania si─Ö, który zapobiega konfliktom oraz pozwala znale┼║─ç rozwi─ůzania godz─ůce odmienne interesy. 

  1. Jak uzyska─ç pewno┼Ť─ç, ┼╝e zostali┼Ťmy dobrze zrozumiani - p─Ötla informacji?
  2. Narz─Ödzie ods┼éaniania intencji - eliminuj niebezpieczne nadinterpretacje w umy┼Ťle rozmówcy, wp┼éywaj na interpretacj─Ö swoich komunikatów przez rozmówc─Ö (symulacja, ─çwiczenie warsztatowe)
  3. Interes czy stanowisko - poznaj psychologiczne mechanizmy osi─ůgania celów (─çwiczenie w parach)
  4. Rola globalnego s┼éuchania we wspó┼épracy, jak s┼éucha─ç efektywnie
  5. Parafraza potrzeb (wykład, ćwiczenie indywidualne)
  6. Podsumowywanie, odzwierciedlanie (symulacja, ─çwiczenia w parach)
  7. Najgroźniejsze błędy i sposoby ich unikania lub naprawiania, zapobieganie konfliktom

 

MODU┼ü III. CO WP┼üYWA NA ROZMOW─ś I MO┼╗LIWO┼Ü─ć WP┼üYWANIA NA ROZMÓWC─ś POPRZEZ DOPASOWANIE - METAPROGRAMY
W tej cz─Ö┼Ťci szkolenia nauczysz si─Ö poprzez anga┼╝uj─ůce ─çwiczenia, jak dopasowywa─ç komunikat w zale┼╝no┼Ťci od metaprogramu rozmówcy.  

  1. W jaki sposób filtrujemy informacje i tworzymy w┼éasne strategie komunikacyjne?
  2. Jak skonstruowa─ç komunikat w zale┼╝no┼Ťci od metaprogramu rozmówcy?
  3. Trening u┼╝ywania najwa┼╝niejszych metaprogramów:
    • opcje vs procedury
    • ogólny vs konkretny
    • od vs do
    • ja vs inni

 

MODU┼ü IV. KOMUNIKOWANIE SI─ś W ZESPOLE ZADANIOWYM
W tym module skupimy si─Ö na intensywnym treningu nabywania umiej─Ötno┼Ťci skutecznego komunikowania si─Ö w zespole zadaniowym. Rozpoczniemy prac─Ö od dwóch kluczowych umiej─Ötno┼Ťci zapewniaj─ůcych wspó┼éprac─Ö – s┼éuchania i przekazywania informacji.

  1. Jak przekazywać złożone instrukcje?
  2. Jak zg┼éasza─ç pomys┼éy i rozwi─ůzania?
  3. Jak moderowa─ç dyskusj─Ö, aby nie dopu┼Ťci─ç do chaosu i wypracowa─ç wnioski?
  4. Jak wyra┼╝a─ç odmienn─ů opini─Ö, dezaprobat─Ö, krytyk─Ö?
  5. Jak wydawa─ç polecenia?
  6. Jak wyra┼╝a─ç si─Ö precyzyjnie?
  7. Jak wyznacza─ç granice?
  8. Jak udziela─ç informacji zwrotnej?

 

MODU┼ü V. POROZUMIEWANIE SI─ś Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI
Wyeksponujemy techniki zwi─ůzane z odkrywaniem potrzeb klienta wewn─Ötrznego i zewn─Ötrznego oraz precyzji pozyskiwanych informacji. Poznasz te┼╝ gry statusowe, ciekawe zjawisko spo┼éeczne o którym niech─Ötnie si─Ö mówi, a które wyst─Öpuje zawsze i wsz─Ödzie. Poznasz tajniki ┼Ťwiadomego stosowania gier statusowych i odpowiedniego ich dopasowywania do sytuacji. 

  1. Kształtowanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
  2. Poznawanie potrzeb klienta, i czym jest potrzeba? 
  3. Co to znaczy patrze─ç z perspektywy klienta?
  4. Zadbaj o precyzj─Ö pozyskiwanych informacji
  5. Zjawisko statusu w relacjach biznesowych
  6. Gry statusowe – jak najlepiej je wykorzysta─ç? (─çwiczenie warsztatowe)
  7. G┼éówne strategie w grach statusowych
  8. Jak post─Öpowa─ç z nieczystymi chwytami w rozmowie - przerzucanie odpowiedzialno┼Ťci, generalizacja, niedookre┼Ťlone rzeczowniki, czasowniki, czytanie w my┼Ťlach, etc. (symulacja, dyskusja, ─çwiczenia warsztatowe)?
  9. Jak zmienia─ç kierunek rozmowy na konstruktywny dla obu stron?

 

MODU┼ü VI. INTEGRACJA TRE┼ÜCI, DO┼ÜWIADCZE┼â I ODKRY─ć
Jak wdra┼╝a─ç nowo poznane techniki do codziennego ┼╝ycia? Jak najlepiej „skonsumowa─ç” wykonan─ů  prac─Ö po szkoleniu - tym zajmiemy si─Ö na koniec?

  1. Ko┼éo zmiany, czyli praktyczne narz─Ödzie do wykorzystania w zaplanowaniu zmiany. Bez planu zmiana, bardzo rzadko si─Ö udaje!
Termin

2020-03-16 (2 dni)

Miejsce

Hotel*** AMBER
ul. Powstańców Warszawskich 45
Gdańsk

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 50 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Trening efektywnej komunikacji w biznesie
2020-03-16 - 2020-03-17
ul. Powstańców Warszawskich 45, Gdańsk

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poni┼╝ej jest formularz do wype┼énienia - z w┼éasnymi danymi - jako Polecaj─ůcego oraz z danymi osoby / firmy, której chc─ů Pa┼ästwo to konkretne szkolenie poleci─ç. Je┼╝eli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze si─Ö na nie i zap┼éaci, Pa┼ästwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej. Osoba / firma, której polecili┼Ťcie nasze szkolenie ju┼╝ od razu otrzymuje od nas rabat w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej.

Rabaty si─Ö nie sumuj─ů.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane